|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1975 | 3 sierpnia |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 22,835 km Liczba okrążeń: 14 Pełny dystans: 319,690 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 7:00,800 - Niki Lauda (Ferrari), 1974 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 7:11,100 - Jody Scheckter (Tyrrell), 1974 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 188,824 km/h - Clay Regazzoni (Ferrari), 1974 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 11 | Clay Regazzoni | Ferrari 312T | | 7:06,400 | - | - | 192,791 | 7 |
2. | 7 | Carlos Reutemann | Brabham BT44B | | 7:07,700 | 1,300 | 1,300 | 192,205 | 11 |
3. | 12 | Niki Lauda | Ferrari 312T | | 7:08,000 | 1,600 | 0,300 | 192,070 | 7 |
4. | 4 | Patrick Depailler | Tyrrell 007 | | 7:08,300 | 1,900 | 0,300 | 191,936 | 7 |
5. | 27 | Mario Andretti | Parnelli VPJ4 | | 7:09,300 | 2,900 | 1,000 | 191,488 | 12 |
6. | 24 | James Hunt | Hesketh 308B | | 7:10,800 | 4,400 | 1,500 | 190,822 | 6 |
= | 3 | Jody Scheckter | Tyrrell 007 | | 7:10,800 | 4,400 | 0,000 | 190,822 | 6 |
8. | 8 | Carlos Pace | Brabham BT44B | | 7:11,000 | 4,600 | 0,200 | 190,733 | 4 |
9. | 16 | Tom Pryce | Shadow DN5 | | 7:12,200 | 5,800 | 1,200 | 190,204 | 7 |
10. | 21 | Jacques Laffite | Williams FW04 | | 7:14,500 | 8,100 | 2,300 | 189,197 | 7 |
11. | 17 | Jean-Pierre Jarier | Shadow DN5 | | 7:14,700 | 8,300 | 0,200 | 189,110 | 5 |
12. | 23 | Tony Brise | Hill GH1 | | 7:16,300 | 9,900 | 1,600 | 188,416 | 9 |
13. | 10 | Hans-Joachim Stuck | March 751 | | 7:18,100 | 11,700 | 1,800 | 187,642 | 3 |
14. | 6 | John Watson | Lotus 72E | | 7:22,400 | 16,000 | 4,300 | 185,818 | 2 |
15. | 9 | Vittorio Brambilla | March 751 | | 7:23,700 | 17,300 | 1,300 | 185,274 | 2 |
16. | 25 | Harald Ertl | Hesketh 308 | | 7:25,000 | 18,600 | 1,300 | 184,733 | 6 |
17. | 22 | Alan Jones | Hill GH1 | | 7:25,300 | 18,900 | 0,300 | 184,608 | 14 |
18. | 19 | Gijs van Lennep | Ensign N175 | | 7:29,900 | 23,500 | 4,600 | 182,721 | 7 |
19. | 29 | Lella Lombardi | March 751 | | 7:31,900 | 25,500 | 2,000 | 181,912 | 12 |
20. | 1 | Emerson Fittipaldi | McLaren M23 | | 7:32,800 | 26,400 | 0,900 | 181,550 | 3 |
21. | 30 | Wilson Fittipaldi | Copersucar FD03 | | 7:36,100 | 29,700 | 3,300 | 180,237 | 4 |
22. | 5 | Ronnie Peterson | Lotus 72E | | 8:35,500 | 89,100 | 59,400 | 159,468 | 1 |
23. | 28 | Mark Donohue | March 751 | | 10:30,300 | 203,900 | 114,800 | 130,424 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 7:36,248 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|