|
|
|
|
|
|
Gran Premio d'Italia 1975 | 7 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:33,160 - Niki Lauda (Ferrari), 1974 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:34,200 - Carlos Pace (Brabham), 1974 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 217,421 km/h - Ronnie Peterson (Lotus), 1974 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 11 | Clay Regazzoni | Ferrari 312T | | 1:33,100 | - | - | 223,502 | 47 |
2. | 1 | Emerson Fittipaldi | McLaren M23 | | 1:33,600 | 0,500 | 0,500 | 222,308 | 42 |
3. | 12 | Niki Lauda | Ferrari 312T | | 1:33,800 | 0,700 | 0,200 | 221,834 | 42 |
4. | 3 | Jody Scheckter | Tyrrell 007 | | 1:34,500 | 1,400 | 0,700 | 220,190 | 45 |
5. | 7 | Carlos Reutemann | Brabham BT44B | | 1:34,600 | 1,500 | 0,100 | 219,958 | 50 |
6. | 24 | James Hunt | Hesketh 308C | | 1:34,700 | 1,600 | 0,100 | 219,725 | 42 |
7. | 16 | Tom Pryce | Shadow DN5 | | 1:34,900 | 1,800 | 0,200 | 219,262 | 23 |
8. | 34 | Harald Ertl | Hesketh 308 | | 1:35,000 | 1,900 | 0,100 | 219,032 | 35 |
9. | 32 | Chris Amon | Ensign N175 | | 1:35,400 | 2,300 | 0,400 | 218,113 | 45 |
10. | 4 | Patrick Depailler | Tyrrell 007 | | 1:35,600 | 2,500 | 0,200 | 217,657 | 20 |
11. | 25 | Brett Lunger | Hesketh 308 | | 1:36,500 | 3,400 | 0,900 | 215,627 | 43 |
12. | 17 | Jean-Pierre Jarier | Shadow DN7 | | 1:36,600 | 3,500 | 0,100 | 215,404 | 27 |
13. | 10 | Hans-Joachim Stuck | March 751 | | 1:37,500 | 4,400 | 0,900 | 213,415 | 8 |
14. | 6 | Jim Crawford | Lotus 72E | | 1:37,700 | 4,600 | 0,200 | 212,979 | 0 |
15. | 8 | Carlos Pace | Brabham BT44B | | 1:38,100 | 5,000 | 0,400 | 212,110 | 6 |
16. | 21 | Jacques Laffite | Williams FW04 | | 1:38,300 | 5,200 | 0,200 | 211,679 | 7 |
17. | 20 | Renzo Zorzi | Williams FW03 | | 1:38,800 | 5,700 | 0,500 | 210,607 | 36 |
18. | 29 | Lella Lombardi | March 751 | | 1:39,100 | 6,000 | 0,300 | 209,970 | 16 |
19. | 30 | Arturo Merzario | Copersucar FD03 | | 1:39,400 | 6,300 | 0,300 | 209,336 | 16 |
20. | 2 | Jochen Mass | McLaren M23 | | 1:43,200 | 10,100 | 3,800 | 201,628 | 1 |
21. | 5 | Ronnie Peterson | Lotus 72E | | 1:45,500 | 12,400 | 2,300 | 197,232 | 1 |
22. | 23 | Tony Brise | Hill GH1 | | 1:46,200 | 13,100 | 0,700 | 195,932 | 1 |
23. | 27 | Mario Andretti | Parnelli VPJ4 | | 1:47,000 | 13,900 | 0,800 | 194,467 | 1 |
24. | 22 | Rolf Stommelen | Hill GH1 | | 1:59,800 | 26,700 | 12,800 | 173,689 | 3 |
25. | 9 | Vittorio Brambilla | March 751 | | 3:06,800 | 93,700 | 67,000 | 111,392 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:39,617 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|