|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1977 | 31 lipca |
|
|
|
Hockenheimring | |
|
Długość toru: 6,789 km Liczba okrążeń: 47 Pełny dystans: 319,083 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:59,500 - Jacky Ickx (Ferrari), 1970 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 2:00,500 - Jacky Ickx (Ferrari), 1970 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 199,667 km/h - Jochen Rindt (Lotus), 1970 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 20 | Jody Scheckter | | Wolf WR2 | | 1:53,070 | 216,153 |
2. | 7 | John Watson | | Brabham BT45B | | 1:53,340 | 215,638 |
3. | 11 | Niki Lauda | | Ferrari 312T2 | | 1:53,530 | 215,277 |
4. | 1 | James Hunt | | McLaren M26 | | 1:53,680 | 214,993 |
5. | 8 | Hans-Joachim Stuck | | Brabham BT45B | | 1:53,910 | 214,559 |
6. | 26 | Jacques Laffite | | Ligier JS7 | | 1:53,970 | 214,446 |
7. | 5 | Mario Andretti | | Lotus 78 | | 1:53,990 | 214,408 |
8. | 12 | Carlos Reutemann | | Ferrari 312T2 | | 1:54,270 | 213,883 |
9. | 6 | Gunnar Nilsson | | Lotus 78 | | 1:54,440 | 213,565 |
10. | 19 | Vittorio Brambilla | | Surtees TS19 | | 1:54,530 | 213,397 |
11. | 23 | Patrick Tambay | | Ensign N177 | | 1:54,770 | 212,951 |
12. | 34 | Jean-Pierre Jarier | | Penske PC4 | | 1:55,190 | 212,175 |
13. | 2 | Jochen Mass | | McLaren M26 | | 1:55,250 | 212,064 |
14. | 3 | Ronnie Peterson | | Tyrrell P34 | | 1:55,700 | 211,239 |
15. | 4 | Patrick Depailler | | Tyrrell P34 | | 1:55,920 | 210,839 |
16. | 16 | Riccardo Patrese | | Shadow DN8 | | 1:56,090 | 210,530 |
17. | 17 | Alan Jones | | Shadow DN8 | | 1:56,220 | 210,294 |
18. | 10 | Ian Scheckter | | March 761B | | 1:56,350 | 210,059 |
19. | 18 | Vern Schuppan | | Surtees TS19 | | 1:56,540 | 209,717 |
20. | 9 | Alex Ribeiro | | March 761B | | 1:56,630 | 209,555 |
21. | 30 | Brett Lunger | | McLaren M23 | | 1:56,640 | 209,537 |
22. | 22 | Clay Regazzoni | | Ensign N177 | | 1:56,680 | 209,465 |
23. | 24 | Rupert Keegan | | Hesketh 308E | | 1:56,890 | 209,089 |
24. | 25 | Hector Rebaque | | Hesketh 308E | | 1:57,180 | 208,571 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 27 | Patrick Neve | | March 761 | | 1:57,260 | 208,429 |
| 36 | Emilio de Villota | | McLaren M23 | | 1:57,390 | 208,198 |
| 35 | Hans Heyer | | Penske PC4 | | 1:57,580 | 207,862 |
| 28 | Emerson Fittipaldi | | Copersucar F5 | | 1:58,530 | 206,196 |
| 37 | Arturo Merzario | | March 761B | | 1:59,130 | 205,157 |
| 40 | Teddy Pilette | | BRM P207 | | 1:59,550 | 204,437 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 2:00,985 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|