|
|
|
|
|
|
Toyota Grand Prix of the United States 1980 | 5 pa?dziernika |
|
|
|
Watkins Glen | |
|
Długość toru: 5,435 km Liczba okrążeń: 59 Pełny dystans: 320,665 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:35,615 - Alan Jones (Williams), 1979 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:39,557 - Jean-Pierre Jarier (Lotus), 1978 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 191,714 km/h - Carlos Reutemann (Brabham), 1974 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 27 | Alan Jones | Williams FW07B | | 1:34,068 | - | - | 207,998 | 44 |
2. | 25 | Didier Pironi | Ligier JS11/15 | | 1:34,540 | 0,472 | 0,472 | 206,960 | 49 |
3. | 28 | Carlos Reutemann | Williams FW07B | | 1:34,560 | 0,492 | 0,020 | 206,916 | 38 |
4. | 12 | Elio de Angelis | Lotus 81 | | 1:34,800 | 0,732 | 0,240 | 206,392 | 54 |
5. | 23 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 179 | | 1:34,850 | 0,782 | 0,050 | 206,284 | 28 |
6. | 16 | Rene Arnoux | Renault RE25 | | 1:34,940 | 0,872 | 0,090 | 206,088 | 48 |
7. | 5 | Nelson Piquet | Brabham BT49 | | 1:35,890 | 1,822 | 0,950 | 204,046 | 24 |
8. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS11/15 | | 1:35,960 | 1,892 | 0,070 | 203,897 | 38 |
9. | 7 | John Watson | McLaren M29 | | 1:36,190 | 2,122 | 0,230 | 203,410 | 50 |
10. | 11 | Mario Andretti | Lotus 81 | | 1:37,340 | 3,272 | 1,150 | 201,007 | 54 |
11. | 21 | Keke Rosberg | Fittipaldi F8 | | 1:37,780 | 3,712 | 0,440 | 200,102 | 38 |
12. | 9 | Marc Surer | ATS D4 | | 1:37,820 | 3,752 | 0,040 | 200,020 | 55 |
13. | 2 | Gilles Villeneuve | Ferrari 312T5 | | 1:37,860 | 3,792 | 0,040 | 199,939 | 44 |
14. | 6 | Hector Rebaque | Brabham BT49 | | 1:37,930 | 3,862 | 0,070 | 199,796 | 7 |
15. | 50 | Rupert Keegan | Williams FW07B | | 1:38,460 | 4,392 | 0,530 | 198,720 | 15 |
16. | 1 | Jody Scheckter | Ferrari 312T5 | | 1:38,740 | 4,672 | 0,280 | 198,157 | 38 |
17. | 29 | Riccardo Patrese | Arrows A3 | | 1:38,820 | 4,752 | 0,080 | 197,996 | 11 |
18. | 31 | Eddie Cheever | Osella FA1B | | 1:39,710 | 5,642 | 0,890 | 196,229 | 17 |
19. | 20 | Emerson Fittipaldi | Fittipaldi F8 | | 1:40,110 | 6,042 | 0,400 | 195,445 | 9 |
20. | 30 | Jochen Mass | Arrows A3 | | 1:40,270 | 6,202 | 0,160 | 195,133 | 14 |
21. | 14 | Jan Lammers | Ensign N180 | | 1:41,790 | 7,722 | 1,520 | 192,219 | 12 |
22. | 4 | Derek Daly | Tyrrell 010 | | 1:43,930 | 9,862 | 2,140 | 188,261 | 2 |
23. | 22 | Andrea de Cesaris | Alfa Romeo 179 | | 1:43,950 | 9,882 | 0,020 | 188,225 | 2 |
24. | 3 | Jean-Pierre Jarier | Tyrrell 010 | | 1:45,690 | 11,622 | 1,740 | 185,126 | 3 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:40,653 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|