|
|
|
|
|
|
Grande Premio do Brasil 1980 | 27 stycznia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 2:23,070 - Jacques Laffite (Ligier), 1979 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 2:28,760 - Jacques Laffite (Ligier), 1979 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 188,673 km/h - Jacques Laffite (Ligier), 1979 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 16 | Rene Arnoux | Renault RE21 | | 2:27,311 | - | - | 192,426 | 22 |
2. | 15 | Jean-Pierre Jabouille | Renault RE22 | | 2:27,979 | 0,668 | 0,668 | 191,557 | 24 |
3. | 25 | Didier Pironi | Ligier JS11/15 | | 2:28,182 | 0,871 | 0,203 | 191,294 | 16 |
4. | 12 | Elio de Angelis | Lotus 81 | | 2:28,640 | 1,329 | 0,458 | 190,705 | 16 |
5. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS11/15 | | 2:29,077 | 1,766 | 0,437 | 190,146 | 12 |
6. | 27 | Alan Jones | Williams FW07B | | 2:29,640 | 2,329 | 0,563 | 189,431 | 30 |
7. | 1 | Jody Scheckter | Ferrari 312T5 | | 2:30,210 | 2,899 | 0,570 | 188,712 | 3 |
8. | 4 | Derek Daly | Tyrrell 009 | | 2:30,540 | 3,229 | 0,330 | 188,298 | 16 |
9. | 8 | Alain Prost | McLaren M29B | | 2:30,883 | 3,572 | 0,343 | 187,870 | 38 |
10. | 23 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 179 | | 2:31,111 | 3,800 | 0,228 | 187,587 | 35 |
11. | 9 | Marc Surer | ATS D3 | | 2:31,221 | 3,910 | 0,110 | 187,450 | 0 |
12. | 5 | Nelson Piquet | Brabham BT49 | | 2:31,273 | 3,962 | 0,052 | 187,386 | 0 |
13. | 2 | Gilles Villeneuve | Ferrari 312T5 | | 2:31,477 | 4,166 | 0,204 | 187,133 | 0 |
14. | 21 | Keke Rosberg | Fittipaldi F7 | | 2:31,853 | 4,542 | 0,376 | 186,670 | 35 |
15. | 6 | Ricardo Zunino | Brabham BT49 | | 2:31,894 | 4,583 | 0,041 | 186,620 | 27 |
16. | 29 | Riccardo Patrese | Arrows A3 | | 2:32,124 | 4,813 | 0,230 | 186,337 | 17 |
17. | 20 | Emerson Fittipaldi | Fittipaldi F7 | | 2:32,547 | 5,236 | 0,423 | 185,821 | 12 |
18. | 22 | Patrick Depailler | Alfa Romeo 179 | | 2:32,773 | 5,462 | 0,226 | 185,546 | 29 |
19. | 3 | Jean-Pierre Jarier | Tyrrell 009 | | 2:33,170 | 5,859 | 0,397 | 185,065 | 16 |
20. | 30 | Jochen Mass | Arrows A3 | | 2:33,245 | 5,934 | 0,075 | 184,974 | 13 |
21. | 7 | John Watson | McLaren M29 | | 2:33,433 | 6,122 | 0,188 | 184,748 | 9 |
22. | 14 | Clay Regazzoni | Ensign N180 | | 2:35,420 | 8,109 | 1,987 | 182,386 | 2 |
23. | 11 | Mario Andretti | Lotus 81 | | 2:42,190 | 14,879 | 6,770 | 174,773 | 1 |
24. | 28 | Carlos Reutemann | Williams FW07B | | 6:04,820 | 217,509 | 202,630 | 77,700 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 2:37,623 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|