|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1980 | 10 sierpnia |
|
|
|
Hockenheimring | |
|
Długość toru: 6,789 km Liczba okrążeń: 45 Pełny dystans: 305,505 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:48,480 - Jean-Pierre Jabouille (Renault), 1979 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:51,890 - Gilles Villeneuve (Ferrari), 1979 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 216,124 km/h - Alan Jones (Williams), 1979 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 27 | Alan Jones | Williams FW07B | | 1:48,490 | - | - | 225,278 | 43 |
2. | 16 | Rene Arnoux | Renault RE25 | | 1:48,560 | 0,070 | 0,070 | 225,133 | 9 |
3. | 28 | Carlos Reutemann | Williams FW07B | | 1:48,670 | 0,180 | 0,110 | 224,905 | 44 |
4. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS11/15 | | 1:49,080 | 0,590 | 0,410 | 224,059 | 44 |
5. | 15 | Jean-Pierre Jabouille | Renault RE23 | | 1:49,480 | 0,990 | 0,400 | 223,241 | 25 |
6. | 5 | Nelson Piquet | Brabham BT49 | | 1:49,920 | 1,430 | 0,440 | 222,347 | 44 |
7. | 8 | Alain Prost | McLaren M29C | | 1:50,150 | 1,660 | 0,230 | 221,883 | 42 |
8. | 23 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 179 | | 1:50,390 | 1,900 | 0,240 | 221,400 | 41 |
9. | 2 | Gilles Villeneuve | Ferrari 312T5 | | 1:50,480 | 1,990 | 0,090 | 221,220 | 42 |
10. | 29 | Riccardo Patrese | Arrows A3 | | 1:50,630 | 2,140 | 0,150 | 220,920 | 41 |
11. | 4 | Derek Daly | Tyrrell 010 | | 1:50,670 | 2,180 | 0,040 | 220,840 | 38 |
12. | 11 | Mario Andretti | Lotus 81 | | 1:50,780 | 2,290 | 0,110 | 220,621 | 38 |
13. | 12 | Elio de Angelis | Lotus 81 | | 1:50,900 | 2,410 | 0,120 | 220,382 | 40 |
14. | 30 | Jochen Mass | Arrows A3 | | 1:50,940 | 2,450 | 0,040 | 220,303 | 32 |
= | 25 | Didier Pironi | Ligier JS11/15 | | 1:50,940 | 2,450 | 0,000 | 220,303 | 17 |
16. | 7 | John Watson | McLaren M29 | | 1:50,950 | 2,460 | 0,010 | 220,283 | 38 |
17. | 3 | Jean-Pierre Jarier | Tyrrell 010 | | 1:51,060 | 2,570 | 0,110 | 220,065 | 28 |
18. | 1 | Jody Scheckter | Ferrari 312T5 | | 1:51,430 | 2,940 | 0,370 | 219,334 | 26 |
19. | 31 | Eddie Cheever | Osella FA1 | | 1:52,350 | 3,860 | 0,920 | 217,538 | 21 |
20. | 14 | Jan Lammers | Ensign N180 | | 1:52,730 | 4,240 | 0,380 | 216,805 | 36 |
21. | 9 | Marc Surer | ATS D4 | | 1:52,920 | 4,430 | 0,190 | 216,440 | 31 |
22. | 20 | Emerson Fittipaldi | Fittipaldi F8 | | 1:53,220 | 4,730 | 0,300 | 215,866 | 10 |
23. | 21 | Keke Rosberg | Fittipaldi F8 | | 1:53,430 | 4,940 | 0,210 | 215,467 | 7 |
24. | 6 | Hector Rebaque | Brabham BT49 | | 1:54,620 | 6,130 | 1,190 | 213,230 | 3 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:56,084 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|