|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1981 | 2 sierpnia |
|
|
|
Hockenheimring | |
|
Długość toru: 6,789 km Liczba okrążeń: 45 Pełny dystans: 305,505 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:45,850 - Alan Jones (Williams), 1980 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:48,490 - Alan Jones (Williams), 1980 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 220,859 km/h - Jacques Laffite (Ligier), 1980 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 15 | Alain Prost | | Renault RE30 | | 1:47,500 | 227,353 |
2. | 16 | Rene Arnoux | | Renault RE30 | | 1:47,960 | 226,384 |
3. | 2 | Carlos Reutemann | | Williams FW07C | | 1:48,430 | 225,403 |
4. | 1 | Alan Jones | | Williams FW07C | | 1:48,490 | 225,278 |
5. | 28 | Didier Pironi | | Ferrari 126CK | | 1:49,000 | 224,224 |
6. | 5 | Nelson Piquet | | Brabham BT49C | | 1:49,030 | 224,162 |
7. | 26 | Jacques Laffite | | Ligier JS17 | | 1:49,280 | 223,649 |
8. | 27 | Gilles Villeneuve | | Ferrari 126CK | | 1:49,440 | 223,322 |
9. | 7 | John Watson | | McLaren MP4/1 | | 1:49,520 | 223,159 |
10. | 8 | Andrea de Cesaris | | McLaren MP4/1 | | 1:49,580 | 223,037 |
11. | 25 | Patrick Tambay | | Ligier JS17 | | 1:50,000 | 222,185 |
12. | 22 | Mario Andretti | | Alfa Romeo 179C | | 1:50,640 | 220,900 |
13. | 29 | Riccardo Patrese | | Arrows A3 | | 1:50,650 | 220,880 |
14. | 11 | Elio de Angelis | | Lotus 87 | | 1:50,740 | 220,701 |
15. | 12 | Nigel Mansell | | Lotus 87 | | 1:50,860 | 220,462 |
16. | 6 | Hector Rebaque | | Brabham BT49C | | 1:51,170 | 219,847 |
17. | 32 | Jean-Pierre Jarier | | Osella FA1B | | 1:52,190 | 217,848 |
18. | 3 | Eddie Cheever | | Tyrrell 011 | | 1:52,190 | 217,848 |
19. | 23 | Bruno Giacomelli | | Alfa Romeo 179C | | 1:52,210 | 217,809 |
20. | 9 | Slim Borgudd | | ATS HGS | | 1:52,540 | 217,171 |
21. | 17 | Derek Daly | | March 811 | | 1:52,650 | 216,959 |
22. | 33 | Marc Surer | | Theodore TY01 | | 1:52,850 | 216,574 |
23. | 14 | Eliseo Salazar | | Ensign N180B | | 1:53,160 | 215,981 |
24. | 30 | Siegfried Stohr | | Arrows A3 | | 1:53,190 | 215,924 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 20 | Keke Rosberg | | Fittipaldi F8C | | 1:53,280 | 215,752 |
| 35 | Brian Henton | | Toleman TG181 | | 1:53,310 | 215,695 |
| 31 | Beppe Gabbiani | | Osella FA1B | | 1:53,390 | 215,543 |
| 36 | Derek Warwick | | Toleman TG181 | | 1:53,580 | 215,182 |
| 4 | Michele Alboreto | | Tyrrell 010 | | 1:53,690 | 214,974 |
| 21 | Chico Serra | | Fittipaldi F8C | | 1:54,890 | 212,729 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:55,025 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|