|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Österreich 1981 | 16 sierpnia |
|
|
|
Red Bull Ring | |
|
Długość toru: 5,942 km Liczba okrążeń: 53 Pełny dystans: 314,926 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:30,270 - Rene Arnoux (Renault), 1980 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:32,530 - Rene Arnoux (Renault), 1980 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 223,181 km/h - Jean-Pierre Jabouille (Renault), 1980 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS17 | | 1:37,620 | - | - | 219,127 | 47 |
2. | 1 | Alan Jones | Williams FW07C | | 1:37,660 | 0,040 | 0,040 | 219,037 | 51 |
3. | 5 | Nelson Piquet | Brabham BT49C | | 1:38,000 | 0,380 | 0,340 | 218,278 | 52 |
4. | 16 | Rene Arnoux | Renault RE30 | | 1:38,240 | 0,620 | 0,240 | 217,744 | 36 |
5. | 15 | Alain Prost | Renault RE30 | | 1:38,410 | 0,790 | 0,170 | 217,368 | 4 |
6. | 7 | John Watson | McLaren MP4/1 | | 1:38,650 | 1,030 | 0,240 | 216,839 | 42 |
7. | 2 | Carlos Reutemann | Williams FW07C | | 1:38,690 | 1,070 | 0,040 | 216,751 | 29 |
8. | 29 | Riccardo Patrese | Arrows A3 | | 1:38,850 | 1,230 | 0,160 | 216,401 | 38 |
9. | 12 | Nigel Mansell | Lotus 87 | | 1:39,360 | 1,740 | 0,510 | 215,290 | 21 |
10. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 87 | | 1:39,370 | 1,750 | 0,010 | 215,268 | 40 |
11. | 8 | Andrea de Cesaris | McLaren MP4/1 | | 1:39,710 | 2,090 | 0,340 | 214,534 | 52 |
12. | 17 | Derek Daly | March 811 | | 1:40,180 | 2,560 | 0,470 | 213,528 | 40 |
13. | 14 | Eliseo Salazar | Ensign N180B | | 1:40,420 | 2,800 | 0,240 | 213,017 | 41 |
14. | 6 | Hector Rebaque | Brabham BT49C | | 1:40,470 | 2,850 | 0,050 | 212,911 | 25 |
15. | 28 | Didier Pironi | Ferrari 126CK | | 1:40,660 | 3,040 | 0,190 | 212,509 | 4 |
16. | 25 | Patrick Tambay | Ligier JS17 | | 1:40,820 | 3,200 | 0,160 | 212,172 | 11 |
17. | 9 | Slim Borgudd | ATS HGS | | 1:40,880 | 3,260 | 0,060 | 212,046 | 42 |
18. | 27 | Gilles Villeneuve | Ferrari 126CK | | 1:41,050 | 3,430 | 0,170 | 211,689 | 3 |
19. | 4 | Michele Alboreto | Tyrrell 010 | | 1:41,320 | 3,700 | 0,270 | 211,125 | 21 |
= | 22 | Mario Andretti | Alfa Romeo 179C | | 1:41,320 | 3,700 | 0,000 | 211,125 | 8 |
21. | 23 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 179C | | 1:41,360 | 3,740 | 0,040 | 211,042 | 33 |
22. | 32 | Jean-Pierre Jarier | Osella FA1B | | 1:42,460 | 4,840 | 1,100 | 208,776 | 6 |
23. | 30 | Siegfried Stohr | Arrows A3 | | 1:42,800 | 5,180 | 0,340 | 208,086 | 18 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:44,453 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|