|
|
|
|
|
|
Gran Premio de la Republica Argentina 1981 | 12 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:44,170 - Alan Jones (Williams), 1980 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:46,910 - Jacques Laffite (Ligier), 1979 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 197,580 km/h - Jacques Laffite (Ligier), 1979 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Nelson Piquet | Brabham BT49C | | 1:45,287 | - | - | 204,059 | 6 |
2. | 2 | Carlos Reutemann | Williams FW07C | | 1:46,261 | 0,974 | 0,974 | 202,189 | 43 |
3. | 6 | Hector Rebaque | Brabham BT49C | | 1:46,353 | 1,066 | 0,092 | 202,014 | 8 |
4. | 15 | Alain Prost | Renault RE22B | | 1:46,575 | 1,288 | 0,222 | 201,593 | 6 |
5. | 1 | Alan Jones | Williams FW07C | | 1:47,013 | 1,726 | 0,438 | 200,768 | 36 |
6. | 16 | Rene Arnoux | Renault RE27B | | 1:47,183 | 1,896 | 0,170 | 200,450 | 33 |
7. | 7 | John Watson | McLaren MP4/1 | | 1:47,342 | 2,055 | 0,159 | 200,153 | 31 |
8. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 81 | | 1:47,654 | 2,367 | 0,312 | 199,573 | 43 |
9. | 33 | Patrick Tambay | Theodore TY01 | | 1:47,860 | 2,573 | 0,206 | 199,192 | 30 |
10. | 29 | Riccardo Patrese | Arrows A3 | | 1:48,306 | 3,019 | 0,446 | 198,371 | 40 |
11. | 23 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 179C | | 1:48,324 | 3,037 | 0,018 | 198,338 | 37 |
12. | 22 | Mario Andretti | Alfa Romeo 179C | | 1:48,492 | 3,205 | 0,168 | 198,031 | 18 |
13. | 14 | Marc Surer | Ensign N180B | | 1:48,770 | 3,483 | 0,278 | 197,525 | 4 |
14. | 27 | Gilles Villeneuve | Ferrari 126CK | | 1:48,834 | 3,547 | 0,064 | 197,409 | 37 |
15. | 30 | Siegfried Stohr | Arrows A3 | | 1:48,836 | 3,549 | 0,002 | 197,405 | 28 |
16. | 20 | Keke Rosberg | Fittipaldi F8C | | 1:48,921 | 3,634 | 0,085 | 197,251 | 3 |
17. | 4 | Ricardo Zunino | Tyrrell 010 | | 1:49,017 | 3,730 | 0,096 | 197,078 | 33 |
18. | 9 | Jan Lammers | ATS D4 | | 1:49,146 | 3,859 | 0,129 | 196,845 | 37 |
19. | 28 | Didier Pironi | Ferrari 126CK | | 1:49,222 | 3,935 | 0,076 | 196,708 | 2 |
20. | 8 | Andrea de Cesaris | McLaren M29F | | 1:49,853 | 4,566 | 0,631 | 195,578 | 18 |
21. | 21 | Chico Serra | Fittipaldi F8C | | 1:49,954 | 4,667 | 0,101 | 195,398 | 10 |
22. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS17 | | 1:50,065 | 4,778 | 0,111 | 195,201 | 5 |
23. | 12 | Nigel Mansell | Lotus 81B | | 1:50,880 | 5,593 | 0,815 | 193,766 | 2 |
24. | 3 | Eddie Cheever | Tyrrell 010 | | 3:05,302 | 80,015 | 74,422 | 115,945 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:52,657 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|