|
|
|
|
|
|
Gran Premio de Espana 1981 | 21 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:14,500 - Jacques Laffite (Ligier), 1979 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:16,440 - Gilles Villeneuve (Ferrari), 1979 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 154,419 km/h - Patrick Depailler (Ligier), 1979 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 26 | Jacques Laffite | | Ligier JS17 | | 1:13,754 | 161,662 |
2. | 1 | Alan Jones | | Williams FW07C | | 1:14,024 | 161,072 |
3. | 2 | Carlos Reutemann | | Williams FW07C | | 1:14,342 | 160,383 |
4. | 7 | John Watson | | McLaren MP4/1 | | 1:14,657 | 159,706 |
5. | 15 | Alain Prost | | Renault RE30 | | 1:14,669 | 159,681 |
6. | 23 | Bruno Giacomelli | | Alfa Romeo 179C | | 1:14,897 | 159,195 |
7. | 27 | Gilles Villeneuve | | Ferrari 126CK | | 1:14,987 | 159,004 |
8. | 22 | Mario Andretti | | Alfa Romeo 179C | | 1:15,159 | 158,640 |
9. | 5 | Nelson Piquet | | Brabham BT49C | | 1:15,355 | 158,227 |
10. | 11 | Elio de Angelis | | Lotus 87 | | 1:15,399 | 158,135 |
11. | 12 | Nigel Mansell | | Lotus 87 | | 1:15,562 | 157,794 |
12. | 29 | Riccardo Patrese | | Arrows A3 | | 1:15,627 | 157,658 |
13. | 28 | Didier Pironi | | Ferrari 126CK | | 1:15,715 | 157,475 |
14. | 8 | Andrea de Cesaris | | McLaren MP4/1 | | 1:15,850 | 157,194 |
15. | 20 | Keke Rosberg | | Fittipaldi F8C | | 1:15,924 | 157,041 |
16. | 33 | Patrick Tambay | | Theodore TY01 | | 1:16,355 | 156,155 |
17. | 16 | Rene Arnoux | | Renault RE30 | | 1:16,406 | 156,051 |
18. | 6 | Hector Rebaque | | Brabham BT49C | | 1:16,527 | 155,804 |
19. | 25 | Jean-Pierre Jabouille | | Ligier JS17 | | 1:16,559 | 155,739 |
20. | 3 | Eddie Cheever | | Tyrrell 010 | | 1:16,641 | 155,572 |
21. | 21 | Chico Serra | | Fittipaldi F8C | | 1:16,782 | 155,286 |
22. | 17 | Derek Daly | | March 811 | | 1:16,979 | 154,889 |
23. | 30 | Siegfried Stohr | | Arrows A3 | | 1:17,294 | 154,258 |
24. | 14 | Eliseo Salazar | | Ensign N180B | | 1:17,822 | 153,211 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 4 | Michele Alboreto | | Tyrrell 010 | | 1:17,943 | 152,973 |
| 31 | Beppe Gabbiani | | Osella FA1B | | 1:18,169 | 152,531 |
| 9 | Slim Borgudd | | ATS HGS | | 1:18,263 | 152,348 |
| 35 | Brian Henton | | Toleman TG181 | | 1:18,340 | 152,198 |
| 36 | Derek Warwick | | Toleman TG181 | | 1:18,872 | 151,172 |
| 32 | Giorgio Francia | | Osella FA1B | | 1:19,586 | 149,815 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:18,917 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|