|
|
|
|
|
|
Grand Prix de France 1981 | 5 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:07,190 - Jean-Pierre Jabouille (Renault), 1979 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:09,160 - Rene Arnoux (Renault), 1979 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 191,315 km/h - Jean-Pierre Jabouille (Renault), 1979 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 15 | Alain Prost | Renault RE30 | | 1:09,140 | - | - | 197,859 | 64 |
2. | 5 | Nelson Piquet | Brabham BT49C | | 1:09,290 | 0,150 | 0,150 | 197,431 | 66 |
3. | 7 | John Watson | McLaren MP4/1 | | 1:09,300 | 0,160 | 0,010 | 197,403 | 66 |
4. | 16 | Rene Arnoux | Renault RE30 | | 1:09,320 | 0,180 | 0,020 | 197,346 | 67 |
5. | 1 | Alan Jones | Williams FW07C | | 1:09,850 | 0,710 | 0,530 | 195,848 | 69 |
6. | 22 | Mario Andretti | Alfa Romeo 179C | | 1:09,970 | 0,830 | 0,120 | 195,512 | 69 |
= | 8 | Andrea de Cesaris | McLaren MP4/1 | | 1:09,970 | 0,830 | 0,000 | 195,512 | 67 |
8. | 28 | Didier Pironi | Ferrari 126CK | | 1:10,300 | 1,160 | 0,330 | 194,595 | 65 |
9. | 6 | Hector Rebaque | Brabham BT49C | | 1:10,750 | 1,610 | 0,450 | 193,357 | 74 |
10. | 2 | Carlos Reutemann | Williams FW07C | | 1:10,760 | 1,620 | 0,010 | 193,330 | 6 |
11. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 87 | | 1:10,990 | 1,850 | 0,230 | 192,703 | 68 |
12. | 12 | Nigel Mansell | Lotus 87 | | 1:11,130 | 1,990 | 0,140 | 192,324 | 74 |
13. | 3 | Eddie Cheever | Tyrrell 010 | | 1:12,210 | 3,070 | 1,080 | 189,447 | 71 |
14. | 33 | Marc Surer | Theodore TY01 | | 1:12,240 | 3,100 | 0,030 | 189,369 | 72 |
15. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS17 | | 1:12,390 | 3,250 | 0,150 | 188,976 | 44 |
16. | 27 | Gilles Villeneuve | Ferrari 126CK | | 1:12,580 | 3,440 | 0,190 | 188,482 | 4 |
17. | 29 | Riccardo Patrese | Arrows A3 | | 1:13,190 | 4,050 | 0,610 | 186,911 | 8 |
18. | 25 | Patrick Tambay | Ligier JS17 | | 1:13,370 | 4,230 | 0,180 | 186,452 | 28 |
19. | 23 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 179C | | 1:13,550 | 4,410 | 0,180 | 185,996 | 10 |
20. | 17 | Derek Daly | March 811 | | 1:13,930 | 4,790 | 0,380 | 185,040 | 28 |
21. | 4 | Michele Alboreto | Tyrrell 010 | | 1:14,150 | 5,010 | 0,220 | 184,491 | 68 |
22. | 14 | Eliseo Salazar | Ensign N180B | | 1:14,300 | 5,160 | 0,150 | 184,118 | 6 |
23. | 20 | Keke Rosberg | Fittipaldi F8C | | 1:15,010 | 5,870 | 0,710 | 182,376 | 5 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:13,980 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|