|
|
|
|
|
|
Grande Premio do Brasil 1982 | 21 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:35,079 - Nelson Piquet (Brabham), 1981 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:43,070 - Carlos Reutemann (Ferrari), 1978 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 172,887 km/h - Carlos Reutemann (Ferrari), 1978 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 15 | Alain Prost | | Renault RE30B | | 1:28,888 | 203,758 |
2. | 27 | Gilles Villeneuve | | Ferrari 126C2 | | 1:29,173 | 203,106 |
3. | 6 | Keke Rosberg | | Williams FW07C | | 1:29,358 | 202,686 |
4. | 16 | Rene Arnoux | | Renault RE30B | | 1:30,121 | 200,970 |
5. | 8 | Niki Lauda | | McLaren MP4/1B | | 1:30,152 | 200,901 |
6. | 5 | Carlos Reutemann | | Williams FW07C | | 1:30,183 | 200,832 |
7. | 1 | Nelson Piquet | | Brabham BT49D | | 1:30,281 | 200,614 |
8. | 28 | Didier Pironi | | Ferrari 126C2 | | 1:30,655 | 199,786 |
9. | 2 | Riccardo Patrese | | Brabham BT49D | | 1:30,967 | 199,101 |
10. | 22 | Andrea de Cesaris | | Alfa Romeo 182 | | 1:31,229 | 198,529 |
11. | 11 | Elio de Angelis | | Lotus 91 | | 1:31,798 | 197,298 |
12. | 7 | John Watson | | McLaren MP4/1B | | 1:31,986 | 196,895 |
13. | 3 | Michele Alboreto | | Tyrrell 011 | | 1:31,991 | 196,884 |
14. | 12 | Nigel Mansell | | Lotus 91 | | 1:32,228 | 196,379 |
15. | 9 | Manfred Winkelhock | | ATS D5 | | 1:32,524 | 195,750 |
16. | 23 | Bruno Giacomelli | | Alfa Romeo 182 | | 1:32,769 | 195,233 |
17. | 18 | Raul Boesel | | March 821 | | 1:34,050 | 192,574 |
18. | 10 | Eliseo Salazar | | ATS D5 | | 1:34,262 | 192,141 |
19. | 30 | Mauro Baldi | | Arrows A4 | | 1:34,388 | 191,885 |
20. | 33 | Derek Daly | | Theodore TY02 | | 1:34,413 | 191,834 |
21. | 4 | Slim Borgudd | | Tyrrell 011 | | 1:35,020 | 190,608 |
22. | 17 | Jochen Mass | | March 821 | | 1:35,039 | 190,570 |
23. | 31 | Jean-Pierre Jarier | | Osella FA1C | | 1:35,081 | 190,486 |
24. | 26 | Jacques Laffite | | Ligier JS17 | | 1:35,084 | 190,480 |
25. | 20 | Chico Serra | | Fittipaldi F8D | | 1:35,246 | 190,156 |
26. | 25 | Eddie Cheever | | Ligier JS17 | | 1:35,288 | 190,072 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 36 | Teo Fabi | | Toleman TG181B | | 1:35,326 | 189,996 |
| 35 | Derek Warwick | | Toleman TG181C | | 1:36,022 | 188,619 |
| 14 | Roberto Guerrero | | Ensign N181 | | 1:36,730 | 187,239 |
| 29 | Brian Henton | | Arrows A4 | | 1:36,748 | 187,204 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 32 | Riccardo Paletti | | Osella FA1C | | 1:36,172 | 188,325 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:35,110 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|