|
|
|
|
|
|
Grand Prix Labatt du Canada 1984 | 17 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:27,328 - Nelson Piquet (Brabham), 1980 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:28,323 - Didier Pironi (Ferrari), 1982 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 173,655 km/h - Nelson Piquet (Brabham), 1982 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 1 | Nelson Piquet | Brabham BT53 | | 1:28,763 | - | - | 178,858 | 55 |
2. | 8 | Niki Lauda | McLaren MP4/2 | | 1:29,083 | 0,320 | 0,320 | 178,216 | 54 |
3. | 7 | Alain Prost | McLaren MP4/2 | | 1:29,433 | 0,670 | 0,350 | 177,518 | 34 |
4. | 28 | Rene Arnoux | Ferrari 126C4 | | 1:30,210 | 1,447 | 0,777 | 175,989 | 36 |
5. | 12 | Nigel Mansell | Lotus 95T | | 1:30,503 | 1,740 | 0,293 | 175,420 | 51 |
6. | 16 | Derek Warwick | Renault RE50 | | 1:30,560 | 1,797 | 0,057 | 175,309 | 50 |
7. | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo 184T | | 1:30,628 | 1,865 | 0,068 | 175,178 | 56 |
8. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari 126C4 | | 1:30,990 | 2,227 | 0,362 | 174,481 | 5 |
9. | 14 | Manfred Winkelhock | ATS D7 | | 1:31,071 | 2,308 | 0,081 | 174,326 | 66 |
10. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 95T | | 1:31,305 | 2,542 | 0,234 | 173,879 | 59 |
11. | 6 | Keke Rosberg | Williams FW09 | | 1:31,647 | 2,884 | 0,342 | 173,230 | 27 |
12. | 2 | Corrado Fabi | Brabham BT53 | | 1:31,767 | 3,004 | 0,120 | 173,003 | 30 |
13. | 19 | Ayrton Senna | Toleman TG184 | | 1:31,822 | 3,059 | 0,055 | 172,900 | 67 |
14. | 5 | Jacques Laffite | Williams FW09 | | 1:32,124 | 3,361 | 0,302 | 172,333 | 30 |
15. | 20 | Johnny Cecotto | Toleman TG184 | | 1:32,537 | 3,774 | 0,413 | 171,564 | 59 |
16. | 26 | Andrea de Cesaris | Ligier JS23 | | 1:32,591 | 3,828 | 0,054 | 171,464 | 30 |
17. | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo 184T | | 1:32,716 | 3,953 | 0,125 | 171,233 | 31 |
18. | 18 | Thierry Boutsen | Arrows A7 | | 1:33,069 | 4,306 | 0,353 | 170,583 | 33 |
19. | 17 | Marc Surer | Arrows A6 | | 1:33,858 | 5,095 | 0,789 | 169,149 | 33 |
20. | 24 | Piercarlo Ghinzani | Osella FA1F | | 1:34,664 | 5,901 | 0,806 | 167,709 | 3 |
21. | 25 | Francois Hesnault | Ligier JS23 | | 1:35,176 | 6,413 | 0,512 | 166,807 | 5 |
22. | 9 | Philippe Alliot | RAM 02 | | 1:35,498 | 6,735 | 0,322 | 166,244 | 48 |
23. | 10 | Mike Thackwell | RAM 02 | | 1:37,157 | 8,394 | 1,659 | 163,406 | 14 |
24. | 21 | Huub Rothengatter | Spirit 101 | | 1:37,209 | 8,446 | 0,052 | 163,318 | 3 |
|
Zdyskwalifikowani | |
| 3 | Martin Brundle | Tyrrell 012 | | 1:32,385 | 3,622 | - | 171,846 | 45 |
| 4 | Stefan Bellof | Tyrrell 012 | | 1:32,428 | 3,665 | 0,043 | 171,766 | 36 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:34,976 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|