|
|
|
|
|
|
Detroit Grand Prix 1984 | 24 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:44,734 - Rene Arnoux (Ferrari), 1983 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:47,668 - John Watson (McLaren), 1983 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 130,600 km/h - Michele Alboreto (Tyrrell), 1983 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 16 | Derek Warwick | Renault RE50 | | 1:46,221 | - | - | 136,346 | 32 |
2. | 15 | Patrick Tambay | Renault RE50 | | 1:46,739 | 0,518 | 0,518 | 135,684 | 29 |
3. | 12 | Nigel Mansell | Lotus 95T | | 1:46,921 | 0,700 | 0,182 | 135,453 | 13 |
4. | 1 | Nelson Piquet | Brabham BT53 | | 1:47,050 | 0,829 | 0,129 | 135,290 | 30 |
5. | 7 | Alain Prost | McLaren MP4/2 | | 1:47,074 | 0,853 | 0,024 | 135,260 | 20 |
6. | 8 | Niki Lauda | McLaren MP4/2 | | 1:47,192 | 0,971 | 0,118 | 135,111 | 27 |
7. | 6 | Keke Rosberg | Williams FW09 | | 1:47,415 | 1,194 | 0,223 | 134,830 | 26 |
8. | 19 | Ayrton Senna | Toleman TG184 | | 1:47,444 | 1,223 | 0,029 | 134,794 | 20 |
9. | 18 | Thierry Boutsen | Arrows A7 | | 1:47,561 | 1,340 | 0,117 | 134,647 | 24 |
10. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari 126C4 | | 1:47,563 | 1,342 | 0,002 | 134,645 | 31 |
11. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 95T | | 1:47,662 | 1,441 | 0,099 | 134,521 | 33 |
12. | 26 | Andrea de Cesaris | Ligier JS23 | | 1:47,670 | 1,449 | 0,008 | 134,511 | 17 |
13. | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo 184T | | 1:47,684 | 1,463 | 0,014 | 134,494 | 19 |
14. | 5 | Jacques Laffite | Williams FW09 | | 1:48,146 | 1,925 | 0,462 | 133,919 | 27 |
15. | 2 | Teo Fabi | Brabham BT53 | | 1:48,232 | 2,011 | 0,086 | 133,813 | 20 |
16. | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo 184T | | 1:48,553 | 2,332 | 0,321 | 133,417 | 20 |
17. | 20 | Johnny Cecotto | Toleman TG184 | | 1:49,270 | 3,049 | 0,717 | 132,541 | 10 |
18. | 9 | Philippe Alliot | RAM 02 | | 1:51,147 | 4,926 | 1,877 | 130,303 | 20 |
19. | 28 | Rene Arnoux | Ferrari 126C4 | | 1:52,636 | 6,415 | 1,489 | 128,581 | 2 |
20. | 24 | Piercarlo Ghinzani | Osella FA1F | | 1:53,489 | 7,268 | 0,853 | 127,614 | 2 |
21. | 25 | Francois Hesnault | Ligier JS23 | | 1:53,579 | 7,358 | 0,090 | 127,513 | 2 |
22. | 10 | Jonathan Palmer | RAM 02 | | 1:57,367 | 11,146 | 3,788 | 123,398 | 2 |
|
Zdyskwalifikowani | |
| 4 | Stefan Bellof | Tyrrell 012 | | 1:46,778 | 0,557 | - | 135,635 | 21 |
| 3 | Martin Brundle | Tyrrell 012 | | 1:47,037 | 0,816 | 0,259 | 135,306 | 23 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:53,656 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|