|
|
|
|
|
|
Shell British Grand Prix 1989 | 16 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:07,110 - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:09,832 - Nigel Mansell (Williams), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 235,291 km/h - Nigel Mansell (Williams), 1987 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 27 | Nigel Mansell | Ferrari F1-89 | | 1:12,017 | - | - | 238,944 | 57 |
2. | 2 | Alain Prost | McLaren MP4/5 | | 1:12,193 | 0,176 | 0,176 | 238,361 | 58 |
3. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B189 | | 1:12,397 | 0,380 | 0,204 | 237,689 | 54 |
4. | 28 | Gerhard Berger | Ferrari F1-89 | | 1:13,477 | 1,460 | 1,080 | 234,196 | 29 |
5. | 11 | Nelson Piquet | Lotus 101 | | 1:13,565 | 1,548 | 0,088 | 233,916 | 55 |
6. | 15 | Mauricio Gugelmin | March CG891 | | 1:13,735 | 1,718 | 0,170 | 233,376 | 27 |
7. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/5 | | 1:13,737 | 1,720 | 0,002 | 233,370 | 10 |
8. | 16 | Ivan Capelli | March CG891 | | 1:14,224 | 2,207 | 0,487 | 231,839 | 8 |
9. | 5 | Thierry Boutsen | Williams FW12C | | 1:14,248 | 2,231 | 0,024 | 231,764 | 57 |
10. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M189 | | 1:14,388 | 2,371 | 0,140 | 231,328 | 55 |
11. | 26 | Olivier Grouillard | Ligier JS33 | | 1:14,446 | 2,429 | 0,058 | 231,147 | 54 |
12. | 37 | Bertrand Gachot | Onyx ORE-1 | | 1:14,484 | 2,467 | 0,038 | 231,029 | 62 |
13. | 24 | Luis Perez-Sala | Minardi M189 | | 1:14,492 | 2,475 | 0,008 | 231,005 | 61 |
14. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW12C | | 1:14,586 | 2,569 | 0,094 | 230,714 | 17 |
15. | 12 | Satoru Nakajima | Lotus 101 | | 1:14,720 | 2,703 | 0,134 | 230,300 | 57 |
16. | 20 | Emanuele Pirro | Benetton B189 | | 1:15,293 | 3,276 | 0,573 | 228,547 | 61 |
17. | 7 | Martin Brundle | Brabham BT58 | | 1:15,363 | 3,346 | 0,070 | 228,335 | 49 |
18. | 30 | Philippe Alliot | Lola LC89 | | 1:15,405 | 3,388 | 0,042 | 228,208 | 34 |
19. | 9 | Derek Warwick | Arrows A11 | | 1:15,443 | 3,426 | 0,038 | 228,093 | 60 |
20. | 8 | Stefano Modena | Brabham BT58 | | 1:15,489 | 3,472 | 0,046 | 227,954 | 31 |
21. | 4 | Jean Alesi | Tyrrell 018 | | 1:15,519 | 3,502 | 0,030 | 227,863 | 26 |
22. | 3 | Jonathan Palmer | Tyrrell 018 | | 1:15,931 | 3,914 | 0,412 | 226,627 | 27 |
23. | 29 | Eric Bernard | Lola LC89 | | 1:16,264 | 4,247 | 0,333 | 225,637 | 4 |
24. | 17 | Nicola Larini | Osella FA1M89 | | 1:16,901 | 4,884 | 0,637 | 223,768 | 22 |
25. | 22 | Andrea de Cesaris | Dallara BMS189 | | 1:18,076 | 6,059 | 1,175 | 220,401 | 3 |
26. | 31 | Roberto Moreno | Coloni C3 | | 1:20,498 | 8,481 | 2,422 | 213,769 | 2 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:17,058 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|