|
|
|
|
|
|
Grande Premio Marlboro de Argentina 1996 | 7 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:53,241 - David Coulthard (Williams), 1995 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:30,522 - Michael Schumacher (Benetton), 1995 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 162,474 km/h - Damon Hill (Williams), 1995 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 3 | Jean Alesi | Benetton B196 | | 1:29,413 | - | - | 171,478 | 66 |
2. | 5 | Damon Hill | Williams FW18 | | 1:29,653 | 0,240 | 0,240 | 171,019 | 44 |
3. | 4 | Gerhard Berger | Benetton B196 | | 1:30,104 | 0,691 | 0,451 | 170,163 | 43 |
4. | 6 | Jacques Villeneuve | Williams FW18 | | 1:30,163 | 0,750 | 0,059 | 170,052 | 64 |
5. | 1 | Michael Schumacher | Ferrari F310 | | 1:30,659 | 1,246 | 0,496 | 169,122 | 23 |
6. | 15 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber C15 | | 1:31,005 | 1,592 | 0,346 | 168,479 | 23 |
7. | 17 | Jos Verstappen | Footwork FA17 | | 1:31,099 | 1,686 | 0,094 | 168,305 | 66 |
8. | 9 | Olivier Panis | Ligier JS43 | | 1:31,343 | 1,930 | 0,244 | 167,855 | 60 |
9. | 2 | Eddie Irvine | Ferrari F310 | | 1:31,372 | 1,959 | 0,029 | 167,802 | 65 |
10. | 18 | Ukyo Katayama | Tyrrell 024 | | 1:31,396 | 1,983 | 0,024 | 167,758 | 18 |
11. | 8 | David Coulthard | McLaren MP4/11 | | 1:31,408 | 1,995 | 0,012 | 167,736 | 46 |
12. | 11 | Rubens Barrichello | Jordan 196 | | 1:31,443 | 2,030 | 0,035 | 167,672 | 50 |
13. | 19 | Mika Salo | Tyrrell 024 | | 1:31,930 | 2,517 | 0,487 | 166,783 | 34 |
= | 14 | Johnny Herbert | Sauber C15 | | 1:31,930 | 2,517 | 0,000 | 166,783 | 44 |
15. | 7 | Mika Hakkinen | McLaren MP4/11 | | 1:32,369 | 2,956 | 0,439 | 165,991 | 17 |
16. | 12 | Martin Brundle | Jordan 196 | | 1:32,668 | 3,255 | 0,299 | 165,455 | 20 |
17. | 10 | Pedro Diniz | Ligier JS43 | | 1:32,882 | 3,469 | 0,214 | 165,074 | 24 |
18. | 21 | Tarso Marques | Minardi M195B | | 1:32,925 | 3,512 | 0,043 | 164,998 | 29 |
19. | 20 | Pedro Lamy | Minardi M195B | | 1:32,958 | 3,545 | 0,033 | 164,939 | 21 |
20. | 16 | Ricardo Rosset | Footwork FA17 | | 1:33,606 | 4,193 | 0,648 | 163,797 | 20 |
21. | 23 | Andrea Montermini | Forti FG01B | | 1:34,592 | 5,179 | 0,986 | 162,090 | 68 |
22. | 22 | Luca Badoer | Forti FG01B | | 1:35,893 | 6,480 | 1,301 | 159,891 | 20 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:35,672 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|