|
|
|
|
|
|
Grand Prix de Monaco 1999 | 16 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:18,216 - Heinz-Harald Frentzen (Williams), 1997 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:22,948 - Mika Hakkinen (McLaren), 1998 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 141,459 km/h - Mika Hakkinen (McLaren), 1998 |
| |
Opis kwalifikacji [ T- | T+ ]
|
Mika Hakkinen zdobył czwarte z rzędu pole position w tym sezonie. Stało się to jednak dopiero pod koniec sesji. Przez większą cześć czasu dwie pierwsze pozycje okupowali Michael Schumacher i Eddie Irvine. David Coulthard zakwalifikował się na trzeciej pozycji. Irvine ostatecznie wystartuje z czwartej pozycji. Rubens Barrichello po raz czwarty z rzędu uzyskuje czas, który daje mu pozycję startową wśród pierwszej szóstki – tym razem jest to piąta pozycja. A z szóstej pozycji wystartuje Heinz-Harald Frentzen. Damon Hill, który rozbił swój bolid na porannej sesji treningowej, w czasie kwalifikacji nie radził sobie zbyt dobrze i do jutrzejszego wyścigu wystartuje z siedemnastej pozycji. Zwycięzca wyścigu o Grand Prix Monaco z 1996 roku, Olivier Panis także nie może zaliczyć tej sesji do udanych, ponieważ zajął jedną pozycję dalej od Hilla, natomiast jego partner, Jarno Trulli wystartuje z siódmej pozycji.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|