F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2003
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2003
Klasyfikacje generalne 2003
Statystyki z sezonu 2003

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Marlboro Magyar Nagydij 200324 sierpnia
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,663 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja testowa  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
1.Fernando Alonso Renault 1:22,230   42 
2.Allan McNish Renault 1:22,855 +0,625 42 
3.Jarno Trulli Renault 1:23,092 +0,862 43 
4.Mark Webber Jaguar Cosworth 1:23,748 +1,518 27 
5.Justin Wilson Jaguar Cosworth 1:24,209 +1,979 40 
6.Jos Verstappen Minardi Cosworth 1:25,321 +3,091 28 
7.Zsolt Baumgartner Jordan Ford 1:26,006 +3,776 39 
8.Nicolas Kiesa Minardi Cosworth 1:26,252 +4,022 34 
9.Ralph Firman Jordan Ford 1:26,600 +4,370 38 
10.Gianmaria Bruni Minardi Cosworth 1:27,036 +4,806 30 
11.Giancarlo Fisichella Jordan Ford 1:27,399 +5,169 
Kierowcy Renault całkowicie zdominowali piątkowe testy bezpośrednio poprzedzające pierwsze treningi do wyścigu o Grand Prix Węgier. Tor Hungaroring uległ pewnym zmianom w stosunku do poprzedniego roku. Przede wszystkim wydłużona została prosta startowa, która teraz zakończona jest znacznie bardziej ostrym zakrętem niż dotychczas. Usunięta została także ostatnia, szybka szykana. Zamiast tego wydłużona została poprzedzająca ją prosta, na końcu której umieszczono ostry wiraż w prawo. W sumie tor został wydłużony o 419 metrów, a wprowadzone zmiany mają na celu ułatwienie wyprzedzania, choć czy cel ten został osiągnięty dowiemy się dopiero w najbliższą niedzielę.

Najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia na tak zmodyfikowanym torze Hungaroring uzyskał Fernando Alonso, a tuż za Hiszpanem ze stratą ponad pół sekundy uplasował się kierowca testowy Renault – Allan McNish. Najwolniejszym reprezentantem francuskiej stajni był z kolei Jarno Trulli, który od Alonso był wolniejszy już o blisko sekundę. Cała trójka łącznie przejechała aż 127 okrążeń, co biorąc pod uwagę zmiany dokonane na węgierskim torze może zapewnić niewielką przewagę kierowcom Renault nad konkurentami z czołowych zespołów. Na czwartej i piątej pozycji sklasyfikowani zostali kierowcy z zespołu Jaguar – Mark Webber oraz Justin Wilson. Obaj kierowcy zmieścili się poniżej dwóch sekund straty do Alonso, przejeżdżając łącznie 67 okrążeń.

Sporą niespodziankę sprawił tymczasem Jos Verstappen, któremu udało się pokonać nie tylko pozostałych reprezentantów zespołu Minardi, ale także wszystkich kierowców z zespołu Jordan. Tuż za Holendrem, który miał ponad trzy sekundy straty do Alonso, uplasował się lokalny bohater – Zsolt Baumgartner. Węgier zaliczył w ten sposób drugą sesję testową w barwach zespołu Jordan, mogąc tym razem zaprezentować swoje umiejętności przed własną publicznością. W istocie Baumgartner spisał się całkiem nieźle, gdyż był szybszy zarówno od Ralpha Firmana, jak i Giancarlo Fisichelli. Włoch miał jednak dzisiaj wielkiego pecha, gdyż ze względu na problemy techniczne przez dwie godziny przejechał zaledwie siedem okrążeń i sklasyfikowany został na ostatniej pozycji ze stratą ponad pięciu sekund do Alonso. Drugi z głównych reprezentantów zespołu Minardi – Nicolas Kiesa także zdołał uplasować się przed Firmanem na ósmej pozycji, natomiast kierowca testowy włoskiej stajni – Gianmaria Bruni uzyskał dziesiąty czas.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca