F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Magyar Nagydij 20075 sierpnia
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,663 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po czasówce  [  T-  |  T+  ]

BMW Sauber F1 Team

Nick Heidfeld (P2 po karze nałożonej na Alonso): „Jestem bardzo zadowolony z trzeciej pozycji startowej, zwłaszcza że jak dotąd weekend nie był łatwy. Bardzo trudny okazał się dobór opon, ale nie my jedyni mieliśmy ten problem. Wczoraj było całkiem nieźle, lecz dzisiaj podczas drugiej sesji testowej niespecjalnie nam poszło i zająłem dopiero szóstą pozycję. Jak widać, powodem tego były miękkie opony. Podczas ostatniego okrążenia trzeciej sesji kwalifikacyjnej zdecydowaliśmy się więc wykorzystać opony o twardej mieszance. Myślę, że będą odpowiednie na wyścig. Chciałbym podziękować zespołowi za doskonałą pracę. Trzecia pozycja startowa oznacza dla mnie możliwość zajęcia miejsca na podium. To stanowi teraz mój cel. Ogólnie uważam, że jesteśmy trzecim najsilniejszym zespołem, ale Ferrari wydaje się nie być tak silne jak zwykle. Felippe Massa startuje z dalekiej pozycji”.

Robert Kubica (P7): „Dzień nie był zbyt udany. Bolid nie przyspiesza tak jak powinien. Tracimy zbyt wiele czasu z każdym przełożeniem biegu. Musimy teraz przeanalizować dane i zobaczyć co możemy zrobić na jutro, co będzie trudne jako że bolid jest teraz w Parc Fermé. Siódma pozycja była najlepszą jaką mogłem zdobyć w takich okolicznościach”.

Mario Theissen, szef BMW Motorsport: „Warunki podczas kwalifikacji były wymagające. Dwa czynniki, które nie były stałe tj. silny i porywisty wiatr i zmieniającą się charakterystykę opon. Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na wykorzystanie opon o twardszej mieszance – zakładając że będą bardziej stabilne – podczas trzeciej sesji kwalifikacyjnej. Biorąc pod uwagę te warunki, trzecie miejsce Nicka jest fantastyczne, siódme Roberta też jest dobre. Niestety, błąd oprogramowania zniweczył szanse na lepszy wynik”.

Willy Rampf, dyrektor techniczny: „Jesteśmy zadowoleni. Mamy obiecujące pozycje startowe. Trzecie miejsce Nicka, było tym na co potajemnie mieliśmy nadzieje. Robert jest nieco dalej na starcie niż oczekiwaliśmy, miał jednak problem techniczny. Kwalifikacje były ekscytujące, było wiele zmian pozycji. Było też sporo zgadywania z oponami. Decyzje czy jechać na twardej czy miękkiej mieszance opon podejmowane były dopiero podczas każdej z sesji kwalifikacyjnych”.
 

Red Bull Racing

Mark Webber (P9 po karze nałożonej na Fisichellę): „Nie jest idealnie być tutaj dziesiątym na starcie, tak naprawdę to jedna z najgorszych pozycji, ponieważ wyprzedzanie jest takie trudne! Wolałbym być jedenasty. Przy obecnych przepisach kwalifikacyjnych możesz pokonać wszystkich przed wejściem do Q3, ale tam kończysz na dziesiątym miejscu i tak naprawdę nie możesz zyskać niczego, ponieważ nie można zmienić ilości paliwa przed wyścigiem, a samochody za tobą mogą. Jednak sądzę, że mamy rozsądną strategię i zobaczymy co jutro da się zrobić”.

David Coulthard (P10 po karze nałożonej na Fisichellę): „Oczywiście, celem jest zawsze dostanie się do pierwszej dziesiątki i jestem rozczarowany, że nie udało mi się tego osiągnąć, ale w porównaniu do porannej sesji, gdzie każda opona ulegała łuszczeniu, myślę, że po południu wykonaliśmy krok naprzód. Teraz musimy podjąć decyzję, z jaką ilością paliwa wystartujemy. Poza tym jutro startuję z czystej strony toru i to jest dobre”.
 

Etihad Aldar Spyker F1 Team

Adrian Sutil (P21): „Dzisiejsze popołudnie było znacznie lepsze od poranka, kiedy to mieliśmy pewne kłopoty z ustawieniem bolidu. Wtedy zdecydowaliśmy się wrócić do ustawień z wczoraj i uzyskaliśmy dobry balans samochodu z lekką nadsterownością. Moje najszybsze okrążenie było niezłe, pomimo że wystąpiły pewne kłopoty z oponami. Nawet na twardszej mieszance mogłem zrobić dwa okrążenia i uzyskałem rozsądny czas. Miejmy nadzieję, że będziemy mieli dobre ustawienia na wyścig”.

Sakon Yamamoto (P22): „Od wczoraj wiem więcej na temat tego jak pracuje samochód i opony, więc dałem z siebie 100% w tych kwalifikacjach. Szkoda, że na ostatnim okrążeniu utknąłem w korku i nie mogłem uzyskać lepszego czasu. Jestem jednak zadowolony, ponieważ wszystko poszło nieźle i doceniam całą pracę zespołu. Jutro chcę mocno cisnąć, ale ukończenie wyścigu będzie najważniejszym celem”.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Speedster, 04.08.2007 18:52[!]
no i mamy, błąd oprogramowania sterującego skrzynią biegów... jakie to dziwne że QNickowi sie to nie przytrafiło ;-/
rafaello85, 04.08.2007 19:02[!]
No to chyba Robert już pojezdził sobie w jutrzejszym wyścigu...
Darth ZajceV, 04.08.2007 19:03[!]
nie dopatruj się spisku bo CrashNick nie ma jeszcze kontraktu. Bywa, przypadek losowy, mam nadzieję, że uda im się go jakoś naprawić.
montreal, 04.08.2007 19:23[!]
nie ma co sie dopatrywac spisku - trzeba pamietac, ze Nickowi juz dwa razy skrzynia padla w tym sezonie i stracil sporo punktow. Pojechal chlopak dobre kwalifikacje i na starcie jest przed Robertem. A jak bedzie na mecie to zobaczymy...
Maly-boy, 04.08.2007 19:47[!]
mam nadzieje ,że naprawią to ;/
hawaj, 04.08.2007 20:07[!]
Nie ma możliwości naprawy tej usterki chyba że Kubek ruszałby z boksów.
LowR, 04.08.2007 20:08[!]
ale extra prawdziwe wyścigowe przeżycia z Polakiem w roli głównej :) Naprawdę dotąd nie mogę uwierzyć, ze Kubica jest w środku tego światka. Że problemy o jakich czytałem które miał Mansell Schumacher, no wiecie zagraniczni kierowcy, guzim mnie obchodziły, patrzyłem kto z jakiej pozycji startuje, kto kogo wyprzedził i kto wygrał, a teraz dopiero sa EMOCJE jak to wszystko się przydarza Polakowi. Powiem Wam - teraz Formuła1 smakuje NAPRaWDĘ ! :)
Matador, 04.08.2007 20:14[!]
a biedny Fisico znowu natrafił na korek... ;))) Nie wiem, gdzie on jeździ zawsze, bo inni jakoś dają radę i nie narzekają, a ten zawsze to samo. Naprawdę powinien się na rajdy przerzucić ;)))
rmn, 04.08.2007 20:15[!]
Oprogramowanie chyba można zmieniac kiedy im się podoba?
LowR, 04.08.2007 20:29[!]
Briatore ma dylemat - wywalić Fisco? i co? Ja mogę się założyć o 100 że Nelsinho trafi za kierownicę Renault w 2008
Wrzatek, 04.08.2007 20:32[!]
A no właśnie. Schumi coś ostatnio nie trafia na rywali podczas kwalifikacji. Czyżby groźba utraty pieniędzy poskutkowała?
Maly-boy, 04.08.2007 20:49[!]
moze lepiej zeby Kubek startowal z nowym silnikiem albo skrzynia biegow z konca przynajmniej by mial szanse na punkty a tak moze niedojechac
Matador, 04.08.2007 21:43[!]
te Maly! z końca stawki (prawie) to na tym torze nawet Massa w Ferrari niewiele zdziała...
marrcus, 05.08.2007 01:10[!]
Podobno sam zrezygnował z częsci pieniedzy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca