F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2008
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Turcji
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2008
Klasyfikacje generalne 2008
Statystyki z sezonu 2008

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysian Grand Prix 200823 marca
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 310,408 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
 Kierowca Konstruktor Przejazd 1 Przejazd 2 Przejazd 3 Przejazd 4 
 Kimi Raikkonen Ferrari Twarde Twarde Średnie  
 Felipe Massa Ferrari Twarde Twarde wycofał się  
 Nick Heidfeld BMW Sauber Średnie Twarde Średnie  
 Robert Kubica BMW Sauber Twarde Twarde Średnie  
 Fernando Alonso Renault Średnie Twarde Średnie  
 Nelson Piquet Jr Renault Średnie Twarde Twarde  
 Nico Rosberg Williams Toyota Średnie Średnie Twarde  
 Kazuki Nakajima Williams Toyota Średnie Średnie Twarde  
 David Coulthard RBR Renault Średnie Średnie Twarde  
 Mark Webber RBR Renault Twarde Twarde Średnie  
 Jarno Trulli Toyota Średnie Średnie Twarde  
 Timo Glock Toyota Średnie wycofał się   
 Sebastien Bourdais STR Ferrari Średnie wycofał się   
 Sebastian Vettel STR Ferrari Średnie Średnie wycofał się  
 Jenson Button Honda Średnie Twarde Średnie  
 Rubens Barrichello Honda Twarde Średnie Średnie Średnie 
 Takuma Sato Aguri Honda Średnie Średnie Twarde  
 Anthony Davidson Aguri Honda Średnie Średnie Twarde  
 Adrian Sutil Force India Ferrari Twarde wycofał się   
 Giancarlo Fisichella Force India Ferrari Średnie Twarde Twarde  
 Lewis Hamilton McLaren Mercedes Średnie Średnie Twarde  
 Heikki Kovalainen McLaren Mercedes Średnie Twarde Średnie  
Zespoły nie zawsze zmieniają opony podczas postojów.
Powyższe zestawienie obejmuje również ewentualne karne przejazdy przez boksy.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Weni, 23.03.2008 22:24[!]
Podobno na pierwszym pitstopie nie wymienili Kubicy opon. Może ktoś wyjaśnić dlaczego? Nie lepiej założyć świeże oponki?
F1-HELP, 23.03.2008 23:36[!]
To wyżej to pewnie stąd:
http://www.pitpas...php?fes_art_id=34277
lub stąd
http://www.f1netw...in/s107/st127045.htm
ale z zastrzeżeniem ...
* Teams do not necessarily change tyres at pitstops
* Includes drive through penalties

Kubi miał pity na okrążeniach nr 21 i 43. Trudno więc sobie wyobrazić, że przez 3/4 wyścigu śmigał na jednym komplecie :). Tym bardziej, że zmiana oponek trwa zwykle krócej niż nalewanie wahy. Chodzi oczywiście o pierwszy pit bo później jak wynika z tabeli jest inna mieszanka. Nie oglądałem na tyle uważnie aby wyśledzić czy RK zmienili faktycznie te gumki czy nie (realizator pewnie pokazał ten zjazd bo to czołówka wyścigu ale nie mam dostępu do video z GP aby looknąć i sprawdzić).

Podejrzewam, że nieporozumienie może się brać stąd, że ktoś użył sformułowania "Robert zostaje na twardych" czy jakoś podobnie. I faktycznie został, tylko nie znaczy to że nie zmieniał kompletu :).
seba_d, 23.03.2008 23:50[!]
ja zrozumiałem od komentatorów tak Weni że nie zmieniał w ogóle opon z tym że "3/4 wyścigu śmigał na jednym komplecie" w to też nie wierze.
ps. komentatorzy mają boksy przeważnie na przeciwko garażów bmw i widzą więcej niż my
gross, 24.03.2008 10:29[!]
w czasie pobytu kubicy w boksie realizator pokazał widok z kamery, która była na kasku mechanika nalewającego paliwo stad nikt nie był wstanie zauważyć zmiany opon ;). Osobiście nie wierzę w to, że on tych opon nie zmienił, po za tym w tabeli u góry widać, że jednak ta zmiana doszła do skutku. Komentatorzy polsatu sami narzekali, że realizator tego nie pokazał. Wspomnieć należy też to, że przed wyścigiem chwalili się, że maja widok na cały boks kubicy ;) także lenistwo komentatorów tylko sie obnażyło ;)
Weni, 24.03.2008 13:55[!]
Chodzi mi o to co powiedzieli panowie Borowczyk i Mikołaj. Zasiali ziarno niepewności.
Maraz, 24.03.2008 17:10[!]
F1-HELP - dopisałem te zastrzeżenia pod tabelką i przy kolejnych GP też tak już będzie.

A zamieszanie z Kubicą chyba wynikało z faktu, że w czasie postoju włączali kamerę na mechaniku od tankowania i nic poza wlewem nie było widać. O tym że opony zostały jednak wymienione świadczy chyba fakt, że zostały użyte podnośniki i po jakichś pięciu sekundach bolid został opuszczony.
aPiS, 25.03.2008 09:37[!]
Fakt, że nie było widać czy wymieniali opony Robertowi na 1 pit-stopie, a także wydawało się, że wyjeżdżając miał oponu używane. Może to były kółka, które mialy przejechane kilka rundek podczas treningu. Kto wie, może w ten sposób uniknęli problemów z granulkowaniem się opon?
duszek998, 25.03.2008 11:28[!]
a nie czasem wymienili mu tylne opony? chodź pokazywali zjazd Roberta to gdy bolid dojechał do boksu kamera była z kasku mechanika który nalewał paliwo do bolidu Roberta wiec trudno ocenić ale jeżeli nie wymienili tylnych to w ogóle ich nie wymienili tylko na 2 pit stopie zmienili je na średnie

z tego co widziałem na filmiku na maxiorze mechanicy Kubicy mieli najprawdopodobniej tylko tyle opony choć pewnien na 100% nie jestem
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca