F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2008
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Turcji
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2008
Klasyfikacje generalne 2008
Statystyki z sezonu 2008

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysian Grand Prix 200823 marca
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 310,408 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po czasówce  [  T-  |  T+  ]
Scuderia Ferrari Marlboro

Felipe Massa (P1): „Jestem bardzo szczęśliwy! W ostatniej części kwalifikacji udało mi się zrobić dwa bardzo dobre okrążenia, co nie udało mi się w Q2. Na sam koniec pojawiło się parę kropel deszczu, ale nie miało to jakiegokolwiek wpływu na osiągi. Jest niezwykle ważnym, by startować z przodu i mam nadzieję na dobry wyścig. Wiemy, że nasz samochód jest bardzo konkurencyjny podczas długich przejazdów, jednak jasne jest i to, że przed nami długi i ciężki wyścig. Możemy być pewni siebie przed jutrzejszym dniem”.

Kimi Raikkonen (P2): „Oczywiście wolałbym być na pole position, ale drugie miejsce nie jest złe i cieszę się, że zespół osiągnął najlepszy możliwy rezultat. W trzeciej części kwalifikacji nie byłem w stanie zmusić opon do lepszej pracy, zwłaszcza na swoim drugim kółku, a wcześniej osiągałem bardzo dobre czasy. Tor wydawał się być bardziej śliski i nie byłem w stanie wyciągnąć wszystkiego z samochodu. Jutrzejszy wyścig będzie bardzo ciężki – udało mi się dobrze wystartować w Melbourne i mam nadzieję, że uda mi się to zrobić i jutro”.

Stefano Domenicali, szef zespołu: „Dziś pracowaliśmy dobrze i zgodnie z naszymi standardami, a wyniki to potwierdziły. Zrobiliśmy dziś niewielki krok w stronę Grand Prix, z czego najdłuższy będziemy musieli wykonać w jutrzejszym wyścigu. Jeśli wszystkie elementy – zespół, kierowcy i samochody – będą pracowały najlepiej jak potrafią, to możemy aspirować o dobry wynik. Gratulacje dla Felipe, któremu udało się wykonać nadzwyczajne okrążenie kwalifikacyjne”.

(deeze)
 
Panasonic Toyota Racing

Jarno Trulli (P3 po karze dla kierowców McLarena): „To był jak dotąd całkiem satysfakcjonujący weekend. Wszystko odbywało się bez problemów, a auto miało bardzo dobre osiągi i wygląda na konkurencyjne. Wynik dzisiejszych kwalifikacji pokazuje, jak ogromny postęp poczyniliśmy w porównaniu do ubiegłorocznego bolidu. Tak więc wszyscy jesteśmy niezwykle zadowoleni z osiągniętego wyniku i zanosi się na zdecydowanie udany wyścig jutro. Timo również wykonał kawał dobrej roboty w ciągu weekendu, co mnie niezmiernie cieszy, ponieważ to daje całemu zespołowi ogromną motywację do jeszcze cięższej pracy nad dalszym rozwojem i poprawieniem osiągów auta. Jestem spokojny o jutrzejszy dzień, ponieważ zawsze pokazywałem się na tym torze z dobrej strony. Musimy jedynie upewnić się, że nie będziemy mieli kłopotów technicznych, ponieważ sądzę, że możemy zdobyć tu sporo punktów”.

Timo Glock (P10): „Jestem zadowolony z awansu do Q3, ale muszę przyznać, że były to dla mnie trudne kwalifikacje. Dziś rano podczas wolnego treningu miałem lepsze 'czucie' miękkich opon. jadąc na ustawieniach przewidzianych na kwalifikacje, ale po południu miałem duże kłopoty, aby wyciągnąć z nich maksimum. Trudno było znaleźć właściwe ustawienia. Pod koniec byłem szczęśliwy, że wykonałem dobre okrążenie i miałem bardzo dobry czas w ostatnim sektorze, co pozwoliło mi wejść do czołowej dziesiątki. Teraz musimy zobaczyć, jaka będzie pogoda, ale jeśli będzie sucho, to będzie mi trudno wyciągnąć wszystko z tych opon. To jest naprawdę niełatwy tor, a to oznacza, że jest dużo okazji do wyprzedzania, ale trzymam na wodzy moje oczekiwania. Mam nadzieję, że uda nam się finiszować w czołowej dziesiątce lub dostać się do punktowej strefy. Byłby to dobry wynik”.

Pascal Vasselon, szef techniczny ds. nadwozia: „Jak dotąd weekend przebiega bezproblemowo, włączając w to nieprzewidywalną pogodę panującą na torze podczas kwalifikacji. Groźba, że spadnie deszcz była bardzo realna od samego początku kwalifikacji, ponieważ popadywało w kilku miejscach w okolicy toru, ale na szczęście deszcz nie spadł i nie zakłócił kwalifikacji. Pozycja, jaką uzyskał Jarno jest taka, jakiej oczekiwaliśmy, więc jesteśmy bardzo zadowoleni. Dzisiejszy dzień potwierdził nasze osiągi z wczorajszych treningów, podczas których widzieliśmy, że Jarno jest w bardzo dobrej formie zarówno podczas pojedynczego okrążenia, jak i na dłuższym dystansie, z jakim będziemy mieli do czynienia jutro. Timo również wykonał bardzo dobrą robotę, awansując do Q3 już po raz drugi w tym sezonie. Trudno jest mu wyciągnąć maksimum z opon, ale poza tym radzi sobie całkiem dobrze. Obie mieszanki nie sprawiają większych problemów, takich jak na przykład ziarnienie czy łuszczenie. Tak więc czekamy na wyścig przekonani, że przełoży się to na nasz dobry finisz”.

(MDK)
 
BMW Sauber F1 Team

Robert Kubica (P4 po karze dla kierowców McLarena): „Jestem całkiem zadowolony z dzisiejszego tempa, chociaż zaledwie ułamka sekundy zabrakło mi do drugiej linii startowej. Nieprzewidywalna pogoda dodała nieco dreszczyku do dzisiejszej sesji kwalifikacyjnej. Biorąc pod uwagę ustawienia auta, jaki wybrałem wiedziałem, że kwalifikacje nie będą dla mnie zbyt łatwe, ale przez cały weekend włożyliśmy bardzo dużo wysiłku w przygotowanie do wyścigu, tak więc jestem bardzo optymistycznie nastawiony przed jutrzejszym dniem”.

Nick Heidfeld (P5 po karze dla kierowców McLarena): „Jestem bardzo rozczarowany wynikiem trzeciej części kwalifikacji. Pierwsze zakręty mojego ostatniego okrążenia poszły znakomicie, ale potem napotkałem kilka aut jadących bardzo powoli na ich okrążeniach zjazdowych. Widocznie kierowcy ci nie mieli informacji, że kwalifikacje nadal trwają. Przed zakrętem numer 4 straciłem sporo czasu, ponieważ oba McLareny toczyły się po optymalnym torze jazdy. Myślę, że kosztowało mnie to jakieś dwie dziesiąte sekundy, co by znaczyło, że mógłbym być na starcie trzeci, a nie siódmy. Po porostu nie mogłem jechać taką linią jaką chciałem i – co ważniejsze – nie mogłem rozpocząć hamowania tam gdzie chciałem. Tak czy siak, byłem bardzo zadowolony z tego, jak moje auto spisywało się w kwalifikacjach”.

Mario Theissen, szef BMW Motorsport: „Ferrari było podczas dzisiejszych kwalifikacji poza wszelką konkurencją. Natomiast za nimi było bardzo ciasno. Począwszy od trzeciej pozycji, pięć aut zmieściło się w zaledwie piętnastu setnych sekundy. W tej grupie zabrakło nam trochę szczęścia i skończyliśmy na pozycjach szóstej i siódmej. Podczas jutrzejszego wyścigu pierwsze skrzypce będzie jednak grała pogoda”.

(MDK)
 
Red Bull Racing

Mark Webber (P6 po karze dla kierowców McLarena): „Szczerze mówiąc, kwalifikacje przebiegły lepiej niż oczekiwałem. Wczoraj ciężko pracowaliśmy nad bolidem, a chłopaki wykonali świetną robotę nad dokonaniem postępów, więc mamy dobre podstawę do jutrzejszego wyścigu. Q3 było podstępne dla wielu kierowców, ponieważ przyczepność była znacznie słabsza niż w Q2, ale mamy rozsądną pozycję startową do wyścigu. Jeśli będzie w połowie tak dziko, jak w Melbourne, to będziemy mieć interesujące widowisko”.

David Coulthard (P12): „Były to trochę zaskakujące kwalifikacje, ponieważ podczas porannego treningu byłem szybszy w pierwszym sektorze. Straciłem trochę mechanicznej przyczepności, co sprawiło, że ciężko było dobrze przejechać środkowy sektor. To co stało się podczas tego weekendu nie dekoncentruje mnie – jako kierowca wyścigowy nigdy nie myślisz o awarii bolidu, po prostu o tym nie myślisz, a poza tym mam pełne zaufanie do zespołu”.

Christian Horner, dyrektor sportowy: „Silne osiągi Marka podczas kwalifikacji umieściły go w czwartym rzędzie startowym do jutrzejszego wyścigu. Pogoda zaczęła się psuć pod koniec Q3, co spowodowało małe poruszenie, ale P8 jest dobrym wynikiem. David musiał się 'wjeździć' po wczorajszej stracie czasu. Tylko trochę zabrakło mu do awansu do Q3 i wystartuje z 12 pozycji, więc oczywistym celem na jutro jest zdobycie punktów”.

(Igor Szmidt)
 
ING Renault F1 Team

Fernando Alonso (P7 po karze dla kierowców McLarena): „Pierwszy cel osiągnięty – było nim wejście do Q3. Teraz możemy skupić się na drugim celu, jakim jest poprawa przed wyścigiem i ukończenie go na punktowanej pozycji. Mogło być nawet lepiej, jednak ze mną było tak jak z Heidfeldem, ponieważ zostałem nieco przyblokowany przez kierowców, którzy jechali powoli, przez co jestem trochę zawiedzony. Jestem pewien, że jutrzejszy wyścig będzie ciekawy i liczę na to, że znajdziemy sposób na zdobycie punktów, tak jak w Melbourne. Musimy teraz skupić się na przygotowaniach do dnia jutrzejszego”.

Nelson Piquet (P13): „W sumie jestem zadowolony z moich kwalifikacji. Zrobiłem duży postęp podczas trzeciego treningu dziś rano, a w kwalifikacjach nie miałem większych problemów. Oczywiście chcę robić dalsze postępy, ale nie jestem tak daleko od partnera z zespołu i nie mogę się już doczekać wyścigu. Moim celem jest wypaść lepiej niż w Melbourne i ukończyć wyścig, a jeśli się uda to zdobyć też punkty”.

Pat Symonds, szef działu inżynierii: „Myślę, że możemy być zadowoleni z naszych dzisiejszych osiągów. Fernando udało się wejść do Q3, a czasy były bardzo zbliżone, więc jeszcze lepsze miejsca były w zasięgu. Podjęliśmy jednak decyzję taktyczną, by dość mocno zatankować bolid Fernando, więc dziewiąte pole startowe jest akceptowalne. Fernando ma udany weekend i dobrze układa mu się współpraca z inżynierami, dzięki czemu udało się osiągnąć taki rezultat. Nelsonowi jednak nie udało się wejść do Q3 – szkoda, bo zabrakło naprawdę niewiele. Popełnił kilka błędów w zakrętach 2 i 4, jednakże w ten weekend idzie mu świetnie i jest dość konkurencyjny. Jestem pewien, że dobrze wypadnie w jutrzejszym wyścigu”.

(Qnik)
 
Vodafone McLaren Mercedes

Heikki Kovalainen (P8 po karze za blokowanie Alonso i Heidfelda): „Jestem szczęśliwy, że udało mi się po raz drugi zakwalifikować na trzeciej pozycji. Oczywiście wolelibyśmy pozycje w pierwszym rzędzie, jednak Felipe i Kimi byli tu silni przez cały weekend i trzecie miejsce było maksimum, jakie mogliśmy osiągnąć. Poprawiałem się w każdej sesji, a moje okrążenie w trzecim bloku kwalifikacji było naprawdę dobre. Teraz musimy czekać i zobaczyć, jak spisze się nasza strategia w wyścigu. Jeśli spadnie deszcz, wszystko będzie możliwe”.

Lewis Hamilton (P9 po karze za blokowanie Heidfelda): „Podczas trzeciej części kwalifikacji nie było aż tak przyczepnie i nieco zmagałem się z bolidem. Trudno też było uniknąć korków, przez co miałem problem z rozgrzaniem hamulców i opon. Nie ukrywam, że nie jechałem dziś perfekcyjnie i będę teraz analizował dane by wiedzieć co zrobić jutro, żeby jechać szybciej. Musimy być pozytywnie nastawieni, ponieważ i tak startujemy z dobrych pozycji, a w wyścigu może się wszystko wydarzyć”.

Ron Dennis, szef zespołu: „Dobra robota w wykonaniu obu kierowców i dwie dobre pozycje startowe przed jutrzejszym wyścigiem. Oczywiście lepiej byłoby startować z pierwszego rzędu niż z drugiego, jednak spodziewaliśmy się tu silnej konkurencji. Mamy przygotowaną dobrą strategię na wyścig”.

(Qnik)
 
Honda Racing F1 Team

Jenson Button (P11): „Jestem zadowolony z 11 miejsca oraz z tego, że będę startować z prawej strony toru. Wyglądało na to, że będzie padać, więc w obu sesjach wyjeżdżaliśmy wcześnie. Mój ostatni przejazd w drugiej części kwalifikacji był na oponach opcjonalnych (z białym paskiem) i jestem bardzo zadowolony z wykonanego okrążenia, gdyż do awansu zabrakło mi mniej niż 0,1 sekundy. Najbardziej zmagaliśmy się z wyborem pomiędzy oponami podstawowymi a opcjonalnymi. Ciężko było zmusić tę drugą mieszankę do odpowiedniej pracy, więc jechałem na twardszej mieszance przez większość czasu, a jak widziałem reszta była na miękkiej mieszance. Widząc, ile gumy było na torze, musiałem spróbować pojechać na miękkiej mój ostatni przejazd w Q2 i byłem szybszy o 0,25 sekundy. To było szybkie okrążenie, więc jestem zadowolony z naszej pozycji”.

Rubens Barrichello (P14): „Wielka szkoda, że mieliśmy problem dziś rano z przełożeniami skrzyni biegów, co sprawiło, że miałem ograniczoną liczbę przejechanych okrążeń przed kwalifikacjami. Miałem więc sporo do nadrobienia, jednak wysiłek się opłacił i jestem zadowolony z tego, jak przebiegała dla nas sesja. Lepiej byłoby mieć jeszcze więcej czasu rano, aby lepiej ustawić samochód, ale zrobiliśmy co mogliśmy w trudnej sytuacji. Jeśli pogoda będzie się dalej zmieniać jutro, to będąc poza pierwszą dziesiątką będzie można lepiej zorganizować naszą strategię na wyścig. Biorąc pod uwagę brak wystarczającej ilości czasu na trening poranny, jestem zadowolony z 14 pozycji, skąd postaram się zaatakować punktowane miejsca”.

(Baart)
 
Scuderia Toro Rosso

Sebastian Vettel (P15): „Dziś Q3 było zdecydowanie poza naszym zasięgiem. W przeciwieństwie do Melbourne to jest tor, na którym występuje bardzo dużo szybkich zakrętów, a to nie bardzo nam pasuje. Tak czy inaczej wydaje mi się, że wykonaliśmy możliwie najlepszą robotę. Niestety, na moim ostatnim szybkim okrążeniu popełniłem błąd w zakręcie nr 14. Oczywiście naciskałem mocno by znaleźć się możliwie jak najbliżej Q3, a błąd kosztował mnie jakieś 0, 2sekundy. Możemy być jednak usatysfakcjonowani. Myślę, że mamy dobre ustawienia na warunki wyścigowe”.

Sebastien Bourdais (P18): „Byłem na P15 podczas mojego drugiego przejazdu, a bolid sprawował się dobrze, więc myślałem, że mam szansę na awans do Q2, ale wtedy trafiłem na problem z hamulcami w drugim zakręcie. Kiedy dojechałem do czwartego zakrętu, pedał hamulca wcisnął się do podłogi i nie mogłem już nic zrobić. To jest dla nas ciężki weekend, ponieważ nie jeździłem zbyt dużo podczas wczorajszych treningów. Gwiazdy nie sprzyjają nam podczas tego weekendu. Mam nadzieję, że jutro będę miał więcej szczęścia, może kiedy pogoda stanie się szalona”.

Giorgio Ascanelli, dyrektor techniczny: „Musieliśmy wymienić silnik w bolidzie Bourdaisa po porannym treningu (pierwsza wymiana silnika w sezonie nie jest karalna przyp. red.). Potem po południu nastąpił problem z hamulcami, przez który musiał zwolnić na swoim najszybszym okrążeniu. Malezja potwierdziła, że jest to trudny tor dla całego pakietu i nie udało nam się wszystkiego dopasować. Najbardziej żałuję tego, że od dwóch dni mamy problemy z niezawodnością w konkretnych obszarach”.

(Igor Szmidt)
 
AT&T Williams

Nico Rosberg (P16): „Nie mogę uwierzyć, jak wszystko się dziś potoczyło. Finiszowałem na podium zaledwie kilka dni temu, a teraz kwalifikuję się na 16 pozycji, mimo że czułem, iż moje ostatnie szybkie kółko było bardzo dobre. Nasz bolid wydaje się nie lubić nowej nawierzchni toru. Jest zbyt gładka i nasze opony nie pracują poprawnie, więc ślizgam się w każdym zakręcie. Będę walczył jutro startując z tej pozycji, a nasz bolid powinien sprawować się lepiej w warunkach wyścigowych. I może jakiś deszcz nam pomoże!”.

Kazuki Nakajima (P22 po karze za kolizję w Australii): „To były dla mnie ciężkie kwalifikacje, ponieważ czasy były bardzo wyrównane i kiedy popełniłem jeden błąd, kosztował mnie on awans do Q2. Tak czy inaczej dostałem karę przesunięcia o 10 pól startowych w dół na jutrzejszy wyścig, więc chciałbym jutro pojechać konsekwentnie i dojechać do mety. Skoro jesteśmy już zadowoleni z osiągów, teraz będziemy musieli zająć się strategią i zobaczyć, co da się zrobić. Na pewno będzie to dla nas ciężki wyścig”.

Sam Michael, dyrektor techniczny: „Oczywiście były to dla nas rozczarowujące kwalifikacje. Dziś rano mieliśmy nieudany trening, ponieważ w bolidzie Nico wystąpił problem z hydrauliką, a usunięcie go kosztowało nas trochę czasu. Mimo to ciężko byłoby mu dostać się do czołowej dziesiątki, więc nasza forma w kwalifikacjach wymaga poprawy. Teraz zajmiemy się strategią na wyścig i złożymy w całość plan tak, aby obydwa nasze bolidy były w stanie zdobyć punkty”.

(Igor Szmidt)
 
Force India Formula One Team

Giancarlo Fisichella (P17): „Tylko pięć setnych sekundy od Q2 – było tak blisko! Jestem lekko rozczarowany, że nie awansowałem, ale zrobiłem wszystko co w mojej mocy i pojechałem fantastyczne okrążenie. To jest bardzo zachęcające – pięć setnych straty do szesnastego miejsca i niewiele ponad sekunda straty do najszybszego okrążenia tej sesji – to jest bardzo obiecujące. Zespół wykonał dotychczas fantastyczną pracę. Oczywiście jest jej jeszcze dużo pracy do wykonania, ale podążamy w dobrym kierunku, co jest po prostu wspaniałe”.

Adrian Sutil (P20): „To nie były dobre kwalifikacje, ale szczerze mówiąc spodziewałem się tego, jako że nie mieliśmy udanego treningu dziś rano. Znów mieliśmy problem z miękkimi oponami, samochód nie zachowywał się na nich tak, jak oczekiwałem i nawet spróbowałem twardych opon. Samochód prowadził się znacznie lepiej, ale nie mogę w tej chwili walczyć z innymi. W wyścigu powinno być lepiej”.

Mike Gascoyne, szef techniczny: „Ostatecznie bardzo rozczarowujący był fakt, że Giancarlo nie zdołał się dostać do Q2 tylko o pięć setnych sekundy. To frustrujące, mieć stratę tylko sekundy od najlepszego czasu i być siedemnastym na starcie. Giancarlo wykonał bardzo dobrą robotę. Adrian zmagał się z balansem, ale myślę, że mamy konkurencyjny samochód z nowymi częściami wobec kierowców przed nami. Musimy przygotować odpowiednią strategię, aby uzyskać dobry rezultat w wyścigu”.

(Spider)
 
Super Aguri Formula 1

Takuma Sato (P19): „Zespół wykonał świetną pracę w tych okolicznościach. Dobre tempo pokazaliśmy już dziś rano, gdy robiliśmy symulację kwalifikacji i byłem zadowolony z balansu. Podczas pierwszego przejazdu w kwalifikacjach przyczepność była dość niska i natknąłem się na korek, jednak podczas ostatniego okrążenia miałem już wszystko, czego potrzebowałem i okrążenie sprawiło mi przyjemność. Postaram się jutro pojechać jak najlepiej”.

Anthony Davidson (P21): „To były dla nas kolejne trudne kwalifikacje. Myślę jednak, że trochę się poprawiliśmy od ostatniego wyścigu. Mój drugi przejazd był dość dobry, jednak w trzecim cały czas zmagałem się ze znalezieniem dobrego balansu”.

Graham Taylor, dyrektor sportowy: „To zasługa naszych kierowców, inżynierów i całej reszty zespołu, że po trudnym piątku powróciliśmy do walki. Mieliśmy dobrą sesję treningową dziś rano i poprawił się balans samochodu. Martwiliśmy się nieco o pogodę podczas kwalifikacji, ponieważ nie wiemy, jak będzie wyglądała jazda z nowym ECU w deszczu, ale na szczęście nie padało. Naszym małym zwycięstwem jest pokonanie przez Takumę jednego z kierowców Force India w walce na torze, co nastraja nas pozytywnie przed dniem jutrzejszym”.

(Qnik)

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
WsciekleGacie, 22.03.2008 14:10[!]
więcej o BMW ;)
hawaj, 22.03.2008 14:12[!]
... choćby troszkę o BMW :)
Maraz, 22.03.2008 14:18[!]
Mówicie i macie (sorry za opóźnienie) :)
duszek998, 22.03.2008 14:34[!]
jezeli chodzi o ozycje startowe to boję się trochę o bolidy przed samochodami z Woking, jeśli pojadą za szybko i zbyt chaotycznie moze być kraksa a to się moze wydarzyć. Nie zapomnijmy o pogodzie :)

co do BMW świetne kwalifikacje :)

gratulacje dla Ferrari za pokazanie się z dobrej strony po incydencje z Melbourne :)

a także dla Marka Webbera :)
Leo_kr, 22.03.2008 14:45[!]
Adrian Sutil (P20): oraz Anthony Davidson (P20): - to chyba jakiś błąd. No chyba że jadą jednym bolidem :)
duszek998, 22.03.2008 14:47[!]
21.        A. Sutil    
22.        A. Davidson    

taka jest klasyfikacja
rmn, 22.03.2008 14:48[!]
piquet jr wyluzował troche:D
Leo_kr, 22.03.2008 14:50[!]
@duszek998
P22. K. Nakajima - po cofnięciu o 10 miejsc :)
WsciekleGacie, 22.03.2008 14:53[!]
IMHO takie pozycje startowe

19. Sato Super Aguri-Honda
20. Sutil Force India-Ferrari
21. Davidson Super Aguri-Honda
22. Nakajima Williams-Toyota **
Maraz, 22.03.2008 15:02[!]
Pozycja Davidsona poprawiona.
pioter, 22.03.2008 16:01[!]
Z treści wypowiedzi McLarena wynika, że miała ona miejsce jeszcze przed ich cofnięciem o 5 miejsc. (Ron Dennis : "Oczywiście lepiej byłoby startować z pierwszego rzędu niż z drugiego, jednak spodziewaliśmy się tu silnej konkurencji. Mamy przygotowaną dobrą strategię na wyścig".)
Nie sądzę aby mieli coś ciekawego do powiedzenia po przesunięciu ich o 5 miejsc do tyłu.
Zastanawiają słowa Dennisa o dobrej strategii. Czyżby planowali 1 pit stop?
Luki_F1, 22.03.2008 17:06[!]
Popieram wypowiedz M.A.R.I.O jutro pogoda będzie grała pierwsze skrzypce
Przememo, 22.03.2008 17:38[!]
Zapowiada się ciekawy wyścig.
Bart2005, 22.03.2008 19:11 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
Artur2406---> nie wpadłeś na to, że mogło tych wypowiedzi nie być o godzinie o której pisałem tą wypowiedź??

Jankes---> fajnie, że mi to uświadomiłeś bo sam bym się nie domyślił :-) zwróciłem uwagę na to tylko dlatego, że w kontekście zajść pod koniec kwalifikacji taka wypowiedź powinna pojawić się dużo wcześniej (inna sprawa, że faktycznie mamy wypowiedź zaraz po zakończeniu kwalifikacji, gdzie nie było jeszcze informacji o karze).

A tak przy okazji Jankes przypatrz się uważnie jakim mam nick!!!

Gdyby powiedzieli coś mającego związek z całym zajściem, to postaralibyśmy się wcześniej przetłumaczyć.
rafaello85, 22.03.2008 22:06[!]
Ron Denis jest na torze Sepang? Przecież miał być w Londynie.
W, 23.03.2008 00:05[!]
W ostatniej chwili pojawiła się informacja, że jednak będzie obecny.
Jak i dlaczego - nie wiadomo, ale to kwestia prywatna. Może była żona nie jest złośliwa.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca