F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Valencia.
Telefonica Grand Prix of Europe 200923 sierpnia
Valencia Street Circuit
Długość toru: 5,419 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,883 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:37,842 - Q2, Sebastian Vettel (Toro Rosso), 2008
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:38,708 - Felipe Massa (Ferrari), 2008
Największa średnia prędkość wyścigu:
193,983 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2008
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Waga bolidów  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Zespół Waga bolidu Ilość paliwa (kg)* Pit po okr.* 
1.Lewis Hamilton McLaren Mercedes 653,0 48,0 18 
2.Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 655,0 50,0 19 
3.Rubens Barrichello Brawn Mercedes 662,5 57,5 22 
4.Sebastian Vettel Red Bull Renault 654,0 49,0 18 
5.Jenson Button Brawn Mercedes 661,5 56,5 21 
6.Kimi Raikkonen Ferrari 661,5 56,5 21 
7.Nico Rosberg Williams Toyota 665,0 60,0 23 
8.Fernando Alonso Renault 656,5 51,5 19 
9.Mark Webber Red Bull Renault 664,5 59,5 22 
10.Robert Kubica BMW Sauber 657,5 52,5 20 
11.Nick Heidfeld BMW Sauber 677,0 72,0 27 
12.Adrian Sutil Force India Mercedes 672,5 67,5 25 
13.Timo Glock Toyota 694,7 89,7 34 
14.Romain Grosjean Renault 677,7 72,7 29 
15.Sebastien Buemi Toro Rosso Ferrari 688,5 83,5 32 
16.Giancarlo Fisichella Force India Mercedes 692,5 87,5 33 
17.Kazuki Nakajima Williams Toyota 702,0 97,0 37 
18.Jarno Trulli Toyota 707,3 102,3 39 
19.Jaime Alguersuari Toro Rosso Ferrari 678,5 73,5 28 
20.Luca Badoer Ferrari 690,5 85,5 32 
* Wartości w ostatnich dwóch kolumnach szacunkowe

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
im9ulse, 22.08.2009 18:16[!]
Baricz złożył świetne okrążenie...szkoda że nie P1 bo miałby prostą drogę do zwycięstwa
Wielkikat, 22.08.2009 18:17[!]
Rubens może jutro wygrać
Patryk777, 22.08.2009 18:20[!]
jeśli Brawn mu pozwoli i dzięki cięższemu samochodowi wypracuje przewagę nad Hamiltonem, ale ten ma KERS, więc Brawnowi będzie ciężko
IceMan2991, 22.08.2009 18:20[!]
Rubens ma dobre starty. Ma czysta strone toru jest szansa na starcie ograc Heikkiego albo mu przeszkodzic aby popelnil blad. Walka bedzie pomiedzy Kimi Buttonem i Rosbergiem. BUT i RAI tak samo beda tankowac no ciekawe. Vettel za duzo chyba nie ugra w tym wyscigu. Kubica malo paliwa jak na 10 miejsce spodziewalem sie wiecej po tym co widzialem w Q2. No i Timo wroze mu z jakies 2 pkt w tym wyscigu baa moze nawet wiecej. Pozdro
Kordas, 22.08.2009 18:21[!]
Myślałem że Heikki jest lżejszy od Lewisa. Przecież miał nad nim prawie 0.2 sekundy przewagi po 2 sektorze. Gdyby zdobył to PP i to z taką przewagą pewnie byłaby sensacja.
PoleP1, 22.08.2009 18:23[!]
Żeby tylko Jaime nie utknął za Toyota Power (Kazuki i Jarno)
rafael_feb, 22.08.2009 18:24[!]
Mała ilość paliwa w McLarenach była do przewidzenia, chociaż myślałem, że to Alonso znowu będzie chciał się popisać w Hiszpanii.
Rubens - świetne okrążenie, szczególnie, że pokonał Buttona cięższym bolidem :)
MietasM, 22.08.2009 18:33[!]
Na stronie FIA w oficjalnym komunikacie Alonso waży 656,5 kg, a w tabelce powyżej 664,5. Czyli ALO jest dość lekki jednak.
http://www.fia.co...ur09_document_30.pdf
Lcj_DeViL, 22.08.2009 18:45[!]
To już wiadomo w czym tkwi sukces Maca...
Piotrek15, 22.08.2009 19:34[!]
Trulli testuje już chyba jazdę z pełnym bakiem na sezon 2010 :D
LUKE, 22.08.2009 19:46[!]
no to Alonso jest lżejszy niz tu jest podane
Maraz, 22.08.2009 20:29[!]
Poprawiłem dane Alonso.
latak, 22.08.2009 20:42[!]
ile do tej pory był rekord wagi? bo cos mi sie wydaje ze trulli pobił ten rekord ;d
MietasM, 22.08.2009 21:11[!]
No to jeszcze Grosjean. Jest 679,2. Powinno byc 677,7 (ale to już szczegół). Dopiero teraz zauważyłem.
rmn, 22.08.2009 21:56[!]
ciekawe w jakiej kolejności zjadą maci;)
Slawregas, 22.08.2009 23:15[!]
heh Barichello najlepsze okrążenie quala biorąc poprawkę na paliwo nieźle
Kamikadze2000, 23.08.2009 00:39[!]
A więc tak jak przewidywałem, Macki, a zwłaszcza Lewis, nie należą do "sumosai", hehe... Również Vettel leciutki, więc tylko liczyć na to, że Jenson za Nim nie utknie. Całe Brawn GP należy do cięższych, więc napawa do dużym optymizmem. :) Dość słabo poszło Kubkowi na tym najszybszym kółku, ale jak sam mówił, dość poważny błąd i "nie najczystszy tor" swoje zrobiły. :(
maciej, 23.08.2009 08:41[!]
A więc Red Bull postawił niestety na Vettela:((:(:( Trzymam Kciuki za Roberta i Marka:) !! Zobaczycie ze Trulli choc ma o wiele więcej paliwa niż Badoer i tak bedzie uzyskiwał lepsze czasy od niego:PPP
rafaello85, 23.08.2009 10:24[!]
A zatem McLaren zastosował sprawdzoną taktykę - mniej paliwa i wyższa pozycja startowa. Biorąc pod uwagę fakt, że jest to tor uliczny i ciężko tu wyprzedzać, być może to się opłaci. Tuż za nimi Barrichello, który do boksu zjedzie ciut później. Jeśli Rubens utrzyma się w miarę blisko za Heikkim i Lewisem, to stanie przed szansą przeskoczenia ich w boksie.
Trulli ma masakrycznie dużą ilość paliwa o_0.
orus, 23.08.2009 10:53[!]
Tak sobie pomyslalem ze Ferrari i Schumi bojąc sie kompromitacji sprawdzilo jak wypada Micheal na poziomie Badoera i wystawilo go jako taką odnośnie. Teraz Schumi bedzie widzial o ile szybszu musi być od Badoera by byc konkurencyjny w nastepnych wyscigach.Nie zdziwei sie jesli przeprowadza wspolne testy i to po nich zapadnie decyzje czy schumi wystartuje w Spa czy Monza.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca