F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Marina Bay.
SingTel Singapore Grand Prix 200927 wrze?nia
Marina Bay Street Circuit
Długość toru: 5,067 km
Liczba okrążeń: 61
Pełny dystans: 308,950 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:44,014 - Q2, Felipe Massa (Ferrari), 2008
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:45,599 - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2008
Największa średnia prędkość wyścigu:
158,139 km/h - Fernando Alonso (Renault), 2008
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Waga bolidów  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Konstruktor Czas Q3 Strata* Waga Paliwo** Pit na okr.*** 
1.Lewis Hamilton McLaren Mercedes 1:47,891 1,234 660,5 55,5 20 
2.Sebastian Vettel Red Bull Renault 1:48,204 1,842 651,0 46,0 16 
3.Nico Rosberg Williams Toyota 1:48,348 2,151 657,5 52,5 19 
4.Mark Webber Red Bull Renault 1:48,722 2,394 654,5 49,5 18 
5.Fernando Alonso Renault 1:49,054 2,287 658,0 53,0 19 
6.Timo Glock Toyota 1:49,180 2,473 660,5 55,5 20 
7.Nick Heidfeld BMW Sauber 1:49,307 2,475 650,0 45,0 16 
8.Robert Kubica BMW Sauber 1:49,514 2,701 664,0 59,0 21 
9.Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 1:49,778 2,936 664,5 59,5 21 
10.Rubens Barrichello Brawn Mercedes 1:48,828 2,041 655,5 50,5 18 
Kierowcy, którzy nie weszli do Q3 (waga bolidów zadeklarowana przez zespoły)
11.Kazuki Nakajima Williams Toyota   680,7 75,7 28 
12.Jenson Button Brawn Mercedes   683,0 78,0 29 
13.Kimi Raikkonen Ferrari   680,5 75,5 28 
14.Sebastien Buemi Toro Rosso Ferrari   678,0 73,0 27 
15.Jarno Trulli Toyota   690,9 85,9 32 
16.Adrian Sutil Force India Mercedes   693,0 88,0 33 
17.Jaime Alguersuari Toro Rosso Ferrari   683,5 78,5 29 
18.Giancarlo Fisichella Ferrari   678,5 73,5 27 
19.Romain Grosjean Renault   683,0 78,0 29 
20.Vitantonio Liuzzi Force India Mercedes   656,0 51,0 18 
Średnie zużycie paliwa na okrążeniu według zespołu Williams: 2,533 kg
* - strata do najlepszego czasu danego kierowcy w całych kwalifikacjach
** - ilość paliwa (w kg) przy założeniu, że bez paliwa bolid waży dokładnie 605 kg
*** - całe paliwo podzielone na średnie zużycie, 2 okrążenia odjęte na dojazd na start i okr. formujące

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
christoff78, 26.09.2009 22:15[!]
Widac ze Heidfeld atakowal pp a Robert mogl byc nawet 5-6 no ale musztarda po obiedzie i dlatego Nick jest dopiero 7my a Rubcio 10ty,szkoda ze nie lepiej(inaczej) no ale moze za to bedzie ciekawiej i Robert powinnien cos dobrego wykrecic(cicha nadzieja na pudlo,ale to taka naprawde bardzo malutka i cichutka..)jesli wszystko ulozy sie perfekcyjnie tzn.jakies male zamieszanie na pierwszym lub drugim zakrecie i awans o trzy moze nawet cztery pozycje bo inaczej cienko to widze (chodzi mi o strategie) Dobra,koncze wywody,zobaczymy jutro! Milego ogladania.
ir3n3usz, 26.09.2009 22:21[!]
No to już wiadomo, kto wygra wyścig. Robert ma dobrą pozycję do ataku na pit stopach. Pozostaje trzymać kciuki.
marios76, 26.09.2009 22:37[!]
Mnie ciekawi sprawa walki pomiędzy kierowcami BMW, Nick chyba wydawał się szybszy, jednak ostatnie fazy PP pokazały podobną szybkość Roberta, obaj nie wykręcili ostatniego szybkiego kółka i myślę że gdy Robert utrzyma się blisko Nicka do jego pitu to może z nim wygrać. Tak jak piszecie P5 jest możliwa, ale tylko jak będzie szybszy od kolegi z zespołu. A to by się przydało... Pierwsza czwórka wydaje się nie do ruszenia w normalnych warunkach bez niespodzianek... Przez ...NIKOGO:)
LUKE, 26.09.2009 22:55[!]
Nick i Robert założyli na drugi przejazd miekka mieszanke i pewnie byli by dużo wyżej gdyby nie Rubens
Sar trek, 26.09.2009 23:03[!]
Dałbym wszystko, by zobaczyć minę Vijaya Mallyi, gdyby tuż po pit stopie Liuzziego rozbił się przypadkiem Sutil (nie celowo) w zakręcie Piqueta i wyjechał SC.

PS:I wygrał Liuzzi. Szef Force India chyba by zawału dostał.
Jacobss, 26.09.2009 23:11[!]
Sar trek - Chyba ci się coś pomyliło. To nie zeszły rok i pitlane przy wyjeździe SC jest od razu otwarty. Nic by to Sutilowi nie pomogło.
Sar trek, 26.09.2009 23:21[!]
Rzeczywiście, zapomniałem.
gnt3c, 27.09.2009 00:05[!]
jutro bedzie SC a wygra Vettel...
Piotrek15, 27.09.2009 00:50[!]
Szkoda, że Rubens zakończył qual dzwonem, bo BMW widać dobrze się tutaj czuje. Ale jak nie dzisiaj to kiedy indziej. W pkt obydwaj będą. Szkoda Kimasa :( Ale nierozwijany F60 dał w końcu o sobie znać..
zawias, 27.09.2009 01:01[!]
Zapomnieliście w swoich hipotezach przedwyścigowych o BUT i RAi. Oni mają znacznie więcej paliwa a Kimi dodatkowo elektryczny dopalacz, którego wie jak używać. Nie zdziwiłbym się gdyby był szósty, jeśli nie będzie wypadków. Poza tym Robert nie przejeżdża zwykle tylu okrążeń ile pokazuje tabelka i nie wiadomo, czy mu miękkie wydolą.
mikolajbr, 27.09.2009 09:14[!]
Jak nie będzie deszczu, to nie widzę innego scenariusza jak P1 dla Lewiska, Pojechał znakomite okrążenie w Q3!
Fan1, 27.09.2009 09:24[!]
Ten tor coraz bardziej wydaje mi się beznadziejny, SC jak nic w każdym wyścigu, więc mamy z miejsca przypadkowe rezultaty.
SFM, 27.09.2009 10:22[!]
też mi się zdaje że będzie sc na torze i to jeszcze na starcie gdyż na tym torze nie ma gdzie wyprzedzać więc każdy ciśnie ile wlezie boje się o kimiego ma kers ale nie zaciekawe towarzystwo na starcie
rafaello85, 27.09.2009 11:48[!]
Hamilton w dość komfortowej sytuacji. Jeśli: nie popsuje startu, nie nawali mu maszyna, nie rozbije się przez własną głupotę, to wydaje się że nic go nie zatrzyma.
Adakar, 27.09.2009 13:59[!]
Fan1, 27.09.2009 09:24    [ ukrywaj tego użytkownika ]
Ten tor coraz bardziej wydaje mi się beznadziejny, SC jak nic w każdym wyścigu, więc mamy z miejsca przypadkowe rezultaty.

haha ... nie moge z tych "nowych" fanów F1 ... w każdym wyścigu ? Przeciez to dopiero druga odsłona w historii ... a rok temu SC pojawił się dwa razy , w tym raz z powodu zamierzonego manewru Nelsonka ...
Dzieki za poprawienie humoru ...
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca