F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Suzuka.
Fuji Television Japanese Grand Prix 20094 pa?dziernika
Suzuka Circuit
Długość toru: 5,807 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 307,573 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:28,954 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:31,540 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,983 km/h - Fernando Alonso (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Waga bolidów  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Konstruktor Czas Q3 Strata* Waga Paliwo** Pit na okr.*** 
1.Sebastian Vettel Red Bull Renault 1:32,160 +1,819 658,5 53,5 17 
2.Jarno Trulli Toyota 1:32,220 +1,483 655,5 50,5 16 
3.Lewis Hamilton McLaren Mercedes 1:32,395 +1,768 656,0 51,0 17 
4.Nick Heidfeld BMW Sauber 1:32,945 +1,685 660,0 55,0 18 
5.Kimi Raikkonen Ferrari 1:32,980 +1,928 661,0 56,0 18 
6.Nico Rosberg Williams Toyota   684,5 79,5 27 
7.Robert Kubica BMW Sauber   686,0 81,0 27 
8.Adrian Sutil Force India Mercedes 1:32,466 +1,244 650,0 45,0 14 
9.Rubens Barrichello Brawn Mercedes 1:32,660 +1,605 660,5 55,5 18 
10.Jaime Alguersuari Toro Rosso Ferrari   682,5 77,5 26 
11.Jenson Button Brawn Mercedes 1:32,962 +2,082 658,5 53,5 17 
12.Giancarlo Fisichella Ferrari   661,5 56,5 19 
13.Heikki Kovalainen McLaren Mercedes   675,0 70,0 23 
14.Sebastien Buemi Toro Rosso Ferrari   665,4 60,4 20 
15.Kazuki Nakajima Williams Toyota   695,7 90,7 31 
16.Romain Grosjean Renault   691,8 86,8 30 
17.Fernando Alonso Renault   689,5 84,5 29 
18.Vitantonio Liuzzi Force India Mercedes   682,5 77,5 26 
19.Timo Glock Toyota      
20.Mark Webber Red Bull Renault      
Średnie zużycie paliwa na okrążeniu według zespołu Williams: 2,533 kg
* - strata do najlepszego czasu danego kierowcy w całych kwalifikacjach
** - ilość paliwa (w kg) przy założeniu, że bez paliwa bolid waży dokładnie 605 kg
*** - całe paliwo podzielone na średnie zużycie, 2 okrążenia odjęte na dojazd na start i okr. formujące

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
quickmick, 03.10.2009 14:42[!]
@Maraz
Mam do Ciebie pytanie: ustawiasz Heikkiego na 13 pozycji startowej, f1live na 6 (http://en.f1-live...091003131540.shtml). Kto ma rację?

@virescens
A dlaczego piszesz, że Rosberg jest poobijany?
maciec1981, 03.10.2009 14:43[!]
jak dla mnie to 7 miejsce biore w ciemno na mecie po tym jakiego robert w tym roku ma pecha

jak nawet robert spadnie na 9 miejsce po starcie i bedzie mial dobre tepo i utrzyma sie w miare za reszta to i tak moze byc dobrze bo ma paliwa na jeszcze 10 kolek moze mniej oby na starcie bylo oki to powinno byc dobrze
Maraz, 03.10.2009 15:40[!]
@quickmick
Heikki ma wymienioną skrzynię biegów po kraksie.
zawias, 03.10.2009 16:26[!]
Robert musi łyknąć Rosberga. Natomiast Sutila a nawet chyba Baricza może puścić przodem. I tak będą mieli lepsze tempo w 1szym stincie więc szkoda byłoby bronić się przed nimi i tracić tempo. A jeśli odjadą, to niezbyt daleko a Robert będzie sobie jechał własnym rytmem. Jednak na pudło bym nie liczył. Robert może stracić zbyt dużo czasu z powodu ciężaru. Są zbyt duże różnice między nim a pozostałymi , normalnie zatankowanymi bolidami.
maciec1981, 03.10.2009 16:42[!]
dzis mozna powiedziec ze robert mial szczescie w nie szczesciu
Jędruś, 03.10.2009 18:06[!]
Jutro kibicuję najbardziej Jarno.Chłop ma szansę jeśli dobrze wsyartuje i wyprzedzi Vettela odnieść pierwsze zwycięstwo odkąd jeździ w Toyocie. Z pewnością on jak i cała japońska ekipa jest bardzo zmotywowana , bo przecież łączy ich wspólna rzecz - niepewna przyszłość która zależy także od wyników.

Vettel jednak z pewnością nie odpuści.Wie, że nadal walczy o mistrzostwo i w perspektywie dalekiego startu kierowców BrawnGP może pokusić się o radykalne zmiejszenie strat.
Mclaren też jest mocny i Hamilton też pewnie będzie mocno naciskał.

Z takim ładunkiem paliwa zarówno Rosberg jak i Kubica mogą jutro namieszać.Myślę, że dla Roberta może to z pewnością oznaczać najlepsze miejsce w tym sezonie , a być może i nawet podium.
rafaello85, 03.10.2009 23:26[!]
Vettel powinien jutro zwyciężyć - jedzie z przodu i ma czas oraz miejsce na to aby wyrobić sobie pewną przewagę. Rosberg i Kubica moga awnsować o kilka miejsc jesli dobrze to rozegrają.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca