F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sakhir.
Gulf Air Bahrain Grand Prix 201014 marca
Bahrain International Circuit
Długość toru: 6,299 km
Liczba okrążeń: 49
Pełny dystans: 308,405 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
 Kierowca Konstruktor P.Przejazd 1 Przejazd 2 Przejazd 3 
 Jenson Button McLaren Mercedes 7.Supermiękkie Średnie  
 Lewis Hamilton McLaren Mercedes 3.Supermiękkie Średnie  
 Michael Schumacher Mercedes 6.Supermiękkie Średnie  
 Nico Rosberg Mercedes 5.Supermiękkie Średnie  
 Sebastian Vettel RBR Renault 4.Supermiękkie Średnie  
 Mark Webber RBR Renault 8.Supermiękkie Średnie  
 Felipe Massa Ferrari 2.Supermiękkie Średnie  
 Fernando Alonso Ferrari 1.Supermiękkie Średnie  
 Rubens Barrichello Williams Cosworth 10.Średnie Supermiękkie  
 Nico Hulkenberg Williams Cosworth 14.Supermiękkie Średnie Supermiękkie 
 Robert Kubica Renault 11.Supermiękkie Średnie  
 Witalij Pietrow Renault NUŚrednie   
 Adrian Sutil Force India Mercedes 12.Średnie Supermiękkie  
 Vitantonio Liuzzi Force India Mercedes 9.Średnie Supermiękkie  
 Sebastien Buemi STR Ferrari 16.Średnie Supermiękkie  
 Jaime Alguersuari STR Ferrari 13.Średnie Supermiękkie Średnie 
 Jarno Trulli Lotus Cosworth 17.Średnie Supermiękkie  
 Heikki Kovalainen Lotus Cosworth 15.Średnie Supermiękkie  
 Karun Chandhok HRT Cosworth NUSupermiękkie   
 Bruno Senna HRT Cosworth NUSupermiękkie Supermiękkie  
 Pedro de la Rosa Sauber Ferrari NUSupermiękkie Średnie  
 Kamui Kobayashi Sauber Ferrari NUŚrednie   
 Timo Glock Virgin Cosworth NUŚrednie   
 Lucas di Grassi Virgin Cosworth NUŚrednie   
Powyższe zestawienie obejmuje również ewentualne karne przejazdy przez boksy.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Wielgosz_Jacek, 14.03.2010 18:50[!]
Nie ma już wypowiedzi kogoś z B w stylu: "był to bardzo ekscytujący wyścig pod względem taktyki doboru opon..."?
Mexi, 14.03.2010 18:56[!]
"To był bardzo ekscytujący wyścig pod względem taktyki doboru opon". Żartowałem, tak naprawdę to to był bardzo ekscytujący wyścig pod katem doboru taktyki tankowania :)
maciec010481, 14.03.2010 19:01[!]
nie wiem czy dobrze pamietam ale wydaje mi sie fia chcialo 2 zmiany opon w wyscigu i moze niech to wprowadza moze bedzie troszke ciekawiej
Maly-boy, 14.03.2010 19:11[!]
i co by to dało oprócz tego ,że wszyscy by zjeżdżali na 2 pit stopy nie na 1 ?
Wielgosz_Jacek, 14.03.2010 19:22[!]
Może by dało takie coś ze np. lider wyścigu który ma zaraz zjechać na ostatni pit stop próbuje wyrobić sobie przewagę na kierowca nr.2 który już nie będzie zjeżdżał, albo na dalszych pozycjach kierowca "x" by próbował wyprzedzić kierowcę "y" który już nie zjedzie a blokuje "x" który zaraz będzie zjeżdżał; nie mów że z tankowaniem nie było ciekawiej...
mariok77, 14.03.2010 19:36[!]
Z tankowaniem było większe widowisko,ale z czysto sportowego punktu widzenia dobrze że już go nie ma.
Teraz kierowcy nie będą się oglądać na taktyczne zagrywki,tylko muszą naciskać aby zyskać pozycję.
Wielgosz_Jacek, 14.03.2010 20:33[!]
Mimo wszystko te taktyczne zagrywki urozmaicały wyścigi, nie jestem przeciwny zakazowi tankowania i to też było niebezpieczne jak z węzami odjeżdżali ale powinny nastąpić zmiany w regulaminie technicznym zwłaszcza odnośnie hamulców , moim zdaniem nie powinny być tak mocne jak obecne żeby zwiększyć drogę hamowania i opony powinny się szybciej zużywać tak żeby wymusić wizyty w boksach bo to zawsze jakieś urozmaicenie, może nie powinno być opon z twardej mieszanki?
mielony, 14.03.2010 23:12[!]
Czyżby więc taktyka się krystalizowała? Ci z Q3 (z jednym chyba wyjatkiem) startuje na miekkich, większość pozostałych na twardszych. Czy wszędzie zanosi sie na 1 pit-stop? Oj będą chyba nudy...
christoff.w, 14.03.2010 23:39[!]
ojj beda nudy,ojj beda!!! Procesje jak to Borowka dzisiaj powiedzial,hihi.. ;)
mariok77, 15.03.2010 08:42[!]
Miejmy nadzieję, że Bridgestone wyciągnie wnioski z tego wyscigu i przynajmniej jeden z następnych kompletów opon nie będzie aż tak wytrzymały, bo super miękka mieszanka w tym wyścigu była za mocna, liczyłem na to,że przy pełnym obciążeniu wytrzymają góra 10-12 kółek, tymczasem Buemi dociągnął na nich do połowy dystansu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca