F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Yeongam.
Korean Grand Prix 201024 pa?dziernika
Korea International Circuit
Długość toru: 5,615 km
Liczba okrążeń: 55
Pełny dystans: 308,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po sesjach 1 i 2  [  T-  |  T+  ]
Red Bull Racing

Mark Webber (P7/P1): „Tor mocno się dziś zmienił i był bardzo śliski podczas porannego treningu, jednak to oczywiste w przypadku nowych obiektów. W miarę upływu dnia zaczęło się robić bardziej sensownie, jedna było tak samo dla wszystkich i po prostu musieliśmy trzymać się z dala od problemów oraz skupić się na pracy z samochodem. Dzień był pozytywny. Samochód był dobry, zebraliśmy sporo informacji i wszystko potoczyło się dla nas pomyślnie. Patrząc na dzisiejsze osiągi jesteśmy optymistycznie nastawieni i teraz skupiamy się na przygotowaniach do kwalifikacji. Jazda tutaj jest bardzo przyjemna. Jest tu kilka unikalnych partii, a jazda na nowym obiekcie zawsze jest wyzwaniem dla kierowcy. Wjazd i wyjazd z boksów nie jest zbyt dobry, jednak poza tym wykonano tu wspaniałą robotę i jestem daleki od krytykowania czegokolwiek”.

Sebastian Vettel (P4/P7): „Myślę, że mieliśmy dziś kurs poślizgów i driftowania – zabawa była przednia. Czas na torze był cenniejszy po południu, jednak dość wcześnie podczas drugiego treningu przebiłem oponę, co wpłynęło na nasze przejazdy. W wyniku tego musieliśmy wcześnie założyć miękkie opony, które nie były zbyt dobre. Mimo wszystko nie było jednak najgorzej. Wydaje mi się, że wjazd do boksów nie jest za dobry, ponieważ jest ślepy, a dodatkowo ktoś, kto chce zjechać do boksu będzie jechał wolniej niż ktoś, kto zostaje na torze. Jeśli ktoś zdecyduje się zjechać w trakcie manewru wyprzedzania, to może być nieciekawie. Wydaj mi się, że kwalifikacje powinny być dobre, gdyż mamy odpowiednie tempo. Mark miał spokojne popołudnie i wyglądał konkurencyjnie. Pierwszy sektor nie jest naszą mocną stroną, jednak możemy odgryźć się w drugim i trzecim sektorze”.

(Paweł Zając)
 
Scuderia Ferrari Marlboro

Fernando Alonso (P15/P2): „Miło się jeździ po tym torze, który jest niezwykle interesujący ze względu na trzy różniące się od siebie sektory. W pierwszym niezbędna jest wysoka prędkość maksymalna, natomiast w drugim mamy do czynienia z szybkimi zakrętami, podczas gdy trzeci składa się z wolnych zakrętów: dlatego też ciekawie będzie zobaczyć, jakie ustawienie zastosują różne ekipy na kwalifikacje i wyścig. Podoba mi się partia od zakrętu numer 4 do zakrętu numer 6, gdzie można obrać różne linie przejazdu, dzięki czemu będzie tam szansa na wyprzedzanie: przypomina mi to ostatni sektor toru w Stambule. Na chwilę obecną nie ma szczególnie negatywnych sygnałów, nie licząc faktu, że opony bardzo szybko się zużywają, co było do przewidzenia na torze o zupełnie nowej nawierzchni: nie warto się tym zamartwiać, ponieważ sytuacja ulegnie poprawie do niedzieli, a ponadto wszyscy jesteśmy mniej więcej w tym samym położeniu. Jak zwykle Red Bulle wydają się być wysoce konkurencyjne, jak i McLareny wyglądają tutaj na niezwykle szybkie: w rzeczywistości Hamilton zajął w kwalifikacjach na Suzuce trzecie miejsce i myślę, że jest on jednym z faworytów do wygrania tego grand prix. Niemniej sądzę, że sytuacja przedstawia się inaczej w porównaniu do Japonii, gdzie liderzy mistrzostw byli zdecydowanymi faworytami: tutaj, razem z McLarenem możemy coś zdziałać. Różne zmienne utrudniają dokonanie właściwego wyboru na resztę weekendu: poprawa warunków na torze może nawet poskutkować przejeżdżaniem kluczowych zakrętów na innym biegu niż uprzednio, co może wpłynąć na poziom docisku aerodynamicznego, jak również istnieje możliwość wystąpienia opadów w niedzielę. Oczywiście nowy tor oznacza, że nie dysponujemy danymi z minionych lat, co mogłyby ułatwić podjęcie decyzji, zatem praca zespołu będzie jeszcze ważniejsza, niż zazwyczaj”.

Felipe Massa (P12/P6): „Spodobał mi się tor. Jest bardzo długi z wszystkimi typami zakrętów, gdzie niektóre odcinki przypominają permanentne obiekty, podczas gdy inne są niczym uliczne tory. Zakręt numer 11 jest skomplikowany, gdyż składa się on tak naprawdę z dwóch zakrętów, po czym natychmiast następuje zmiana kierunku jazdy. Miałem małe problemy ze znalezieniem odpowiednich ustawień, zwłaszcza z prawidłową pracą opon, które bardzo szybko ulegały zużyciu. Sytuacja będzie ulegać zmianie wraz z nagumowaniem toru. Przyczepność cały czas się poprawiała, zatem trudno ocenić, gdzie dokładnie się znajdujemy w porównaniu do innych, ale ogólne odczycie jest takie, że możemy być konkurencyjni. Dzisiejszego ranka testowałem samochód bez wygaszanego tylnego skrzydła, ale zdecydowanie system ten jest tutaj przydatny: daje niezłą przewagę na prostych w stosunku do tradycyjnego rozwiązania. Zmagałem się także z nadsterownością, ale myślę, że to normalne w takich warunkach: jest wiele możliwości, by popracować nad poprawą ustawień samochodu. Dobrą rzeczą było to, że mogliśmy zapoznać się z tym torem na symulatorze, ponieważ tutaj na miejscu okazało się, że punkty odniesienia pasują do tych w Maranello”.

Chris Dyer, główny inżynier wyścigowy: „Za nami całkiem pozytywny dzień, podczas którego obaj kierowcy wypełnili piątkowy program bez szczególnych problemów technicznych. Trudno oceniać wyniki, jako że stan całkowicie nowej nawierzchni ciągle się zmieniał wskutek nagumowania i oczyszczenia się toru jazdy. Ciężko znaleźć właściwy balans bolidu, ponieważ każdy sektor zupełnie różni się od pozostałych, ale ostatecznie zarówno Felipe, jak i Fernando byli w miarę zadowoleni. Zdecydowanie przed nami wiele pracy, głównie nad poprawą stabilności w ostatnim sektorze, gdzie samochody mocno się ślizgały. Jeżeli chodzi o opony, to twardsza mieszanka jest nieco trudna w zarządzaniu z powodu bardzo niskiej przyczepności toru, natomiast miękka mieszanka spisuje się dobrze na pierwszym okrążeniu: podczas dłuższego przejazdu sytuacja jest bardziej skomplikowana, ale z takim wyzwaniem musimy się zmierzyć w każdym grand prix tego sezonu. Tor jest niezwykle interesujący i wymagający dla kierowców: dzisiaj widzieliśmy wielu z nich w małych tarapatach. Spodziewam się spektakularnego wyścigu, zwłaszcza, że jest tutaj kilka miejsc, na których wyprzedzanie wydaje się możliwe”.

(Michał Roszczyn)
 
Vodafone McLaren Mercedes

Lewis Hamilton (P1/P3): „Dziś rano tor był ekstremalnie brudny, więc wielu kierowców mocno się ślizgało. Rozwój toru w ciągu dnia był jednak dość dramatyczny i warunki są teraz całkiem niezłe, nawet jeśli poza linią wyścigową jest sporo brudu.
Wygląda na to, że jesteśmy szybcy na prostych, jak i również, że jesteśmy konkurencyjny w drugim i trzecim sektorze, co jest zachęcające. Tor jest bardzo szybki, potrzebny jest tu dobry samochód i czuję, że mamy taki.
Porównywaliśmy dziś kilka nowych części, które mamy na tym torze. Czasy okrążeń sugerują, że jesteśmy równie konkurencyjni co Red Bull, jednak Renault i Ferrari również wyglądają na szybkie, więc kwalifikacje mogą zależeć od tego, który kierowca będzie w stanie wycisnąć najwięcej na swoim szybkim okrążeniu”
.

Jenson Button (P5/P5): „Nasz samochód spisuje się całkiem nieźle i jestem pod wrażeniem toru, jest przyjemny i bardzo rytmiczny. Wstępnie nawierzchnia była bardzo zdradliwa z powodu niskiej przyczepności, jednak czułem, że poradziliśmy sobie z tym dość szybko. Jedynym problemem była duża ilość brudu.
Straciłem trochę czasu podczas popołudniowej sesji, co jest rozczarowujące, ponieważ nie udało mi się wykonać przejazdów z dużą ilością paliwa. Samochód się po prostu przegrzał, więc zjechałem do boksów, ponieważ zaczął dymić. Straciliśmy trochę czasu na wyczyszczenie go, jednak poza tym był to całkiem dobry dzień.
Jesteśmy bardzo mocni w pierwszym sektorze, czego się pewnie spodziewano, jednak jesteśmy również całkiem nieźli w pozostałej części toru, co jest dla nas zachęcające. Nie mogę się doczekać reszty weekendu”
.

(Paweł Zając)
 
Renault F1 Team

Robert Kubica (P2/P4): „Rano tor był bardzo śliski, jednak spodziewaliśmy się tego w przypadku asfaltu, po którym nikt jeszcze nie jeździł. Rozwój toru był duży i nawierzchnia poprawiała się z każdym przejazdem, dzięki czemu pod koniec drugiego treningu warunki były całkiem dobre. W obu sesjach testowaliśmy trochę inne rzeczy i teraz musimy zadecydować, która droga jest najlepsza oraz spróbować wydobyć z samochodu odrobinę więcej szybkości”.

Witalij Pietrow (P11/P8): „Tor był bardzo brudny podczas obu sesji, jednak cały czas się poprawiał. Cały czas uczymy się go i nie łatwo jest znaleźć przyczepność oraz dobre ustawienia. Tor jest przyjemny do jazdy, bardzo płynny, a wyścig będzie interesujący, ponieważ opony mocno się tu zużywają. Mamy do wykonania jeszcze trochę pracy, jednak nasze tempo nie jest najgorsze i po prostu jutro musimy kontynuować pracę w tym kierunku”.

(Paweł Zając)
 
Mercedes GP Petronas

Nico Rosberg (P3/P9): „Po torze jeździ się przyjemnie i powinien on być dobry do ścigania się dzięki długim prostym i nawrotom, gdzie można podjąć próbę wyprzedzania. Poziom przyczepności był w porządku już po pierwszych kilku okrążeniach i prawdopodobnie nie było aż tak ślisko, jak się tego spodziewaliśmy. Dobrze spisaliśmy się w kwestii ustawień samochodu i sprawiał on całkiem podobne wrażenie, jak w kilku ostatnich wyścigach, tak więc nie mamy jakichś szczególnych problemów do rozwiązania. Wyścig może okazać się interesujący dzięki granulowaniu opon, które dało się dzisiaj zaobserwować. W nocy będziemy kontynuować naszą pracę, przygotowując się do jutrzejszych kwalifikacji”.

Michael Schumacher (P6/P12): „Tor był bardzo dobry i podobała mi się dzisiejsza jazda po nim. Oczywiście nowy obiekt z kompletnie świeżym asfaltem musi się odpowiednio nagumować, lecz w ciągu dnia można było zaobserwować ogromne postępy w tej kwestii. Tor pozytywnie mnie zaskoczył – jest bardzo wymagający i podstępny, dzięki czemu jazda po nim stanowi duże wyzwanie, co bardzo lubię. Był to dla nas dobry dzień i byliśmy w stanie wykonać dużą ilość pracy na torze. W kwestiach prędkości i wyścigowego tempa wyglądamy całkiem nieźle i moim celem będzie pierwsza dziesiątka w kwalifikacjach oraz punkty w wyścigu”.

(Michał Sulej)
 
BMW Sauber F1 Team

Kamui Kobayashi (P13/P10): „Tor jest całkiem przyjemny. Stanowi spore wyzwanie, szczególnie ostatni sektor jest trudny, jednak przyjemny do jazdy. Jedynym problemem jest zbyt śliska nawierzchnia. Zużycie opon było ogromne w przypadku obu mieszanek. W pierwszej sesji zaczęliśmy mój program odrobinę wcześniej, przed poprawą warunków na torze, przez co później kompletnie nie miałem opon. To dlatego skończyłem jazdę kilka minut wcześniej”.

Nick Heidfeld (P8/P11): „Spodziewaliśmy się niskiej przyczepności na początku, jednak było gorzej niż myśleliśmy. Zaczęliśmy od czasów około 2 minut, jednak później tłuszcz i brud zaczęły znikać, do nawierzchni przyklejała się guma i tor zaczął stawać się naprawdę dobry. Konfiguracja z kombinacją różnych zakrętów jest przyjemna. Oznacza to, że musisz dobrze przejechać pierwszy, by złapać rytm w pozostałych. Twarde opony trzeba długo rozgrzewać, podczas gdy nawet pierwsze okrążenie na miękkich nie jest najszybsze. Zaraz po tym jak opony rozgrzeją się do odpowiedniej temperatury pojawia się graining. Mam nadzieję, że problem będzie się zmniejszał wraz z poprawą przyczepności. Jestem zadowolony z tego, że mieliśmy suchy i bezproblemowy dzień do pracy nad ustawieniami. Sporo się nauczyliśmy i widzę miejsce na poprawę”.

(Paweł Zając)
 
AT&T Williams

Rubens Barrichello (P10/P13): „Mieliśmy przyzwoity dzień. Tor poprawiał się przez cały czas. Dość wcześnie zaczęliśmy jazdę z dużą ilością paliwa, więc nie wydaje mi się, aby sposób, w jaki zakończyliśmy dzisiejsze jazdy był całkowicie miarodajny”.

Nico Hulkenberg (P9/P16): „Tor jest całkiem przyjemny, lubię tutaj jeździć. Poranna sesja była dobra, jednak zrobiliśmy kilka zmian w ustawieniach, które nie przyniosły poprawy rezultatów. Samochód prowadził się inaczej i miałem problemy z ustanowieniem odpowiedniego czasu okrążenia. Byliśmy konkurencyjni przez cały poranek, więc wrócimy do wcześniejszych ustawień i poprawimy je jutro”.

(Paweł Zając)
 
Force India Formula One Team

Vitantonio Liuzzi (P17/P14): „Tor jest bardzo interesujący i przyjemny. Przyczepność podczas pierwszych 15 minut porannej sesji była tak niska, że trudno było utrzymać samochód na torze, później było już dobrze i warunki cały czas się poprawiały. Poza linią wyścigową wciąż jest brudno i ślisko, przez co wyprzedzanie podczas wyścigu może być trudne, bo będziesz się ślizgał, gdy tylko zjedziesz z nagumowanego obszaru. Udało nam się wykonać nasz program, mieliśmy tylko malutki problem w ostatnim sektorze na ostatnim dziś okrążeniu, kiedy samochód zaczęło ściągać na jedną stronę. Nie jest to jednak coś, czym należałoby się przejmować, po prostu zakończyliśmy sesję kilka minut wcześniej. Ciężko jest w tym momencie dobrze ocenić opony, jako że graining jest naprawdę duży i wydaje mi się, że wszyscy mają problemy podczas długich przejazdów, szczególnie z miękką mieszanką. Generalnie myślę, że mamy dobry balans i dobry kierunek ustawień na obie mieszanki opon, więc jest to pozytywny start weekendu”.

Adrian Sutil (P14/P15): „Nauka nowego toru była prawdziwą przyjemnością. Ma ciekawy rytm i kilka świetnych zakrętów, szczególnie w ostatnim sektorze, który przechodzi w prostą startową. Jak na nowoczesny tor, ma sporo charakteru i kiedy tylko pojawiła się przyczepność to przyjemnie było przejeżdżać kolejne okrążenia. Mocno przyśpieszyłem w ciągu dnia i wiemy, że można być jeszcze szybszym, więc nadążanie za zmianami było częścią wyzwania. Dziś mieliśmy dobry program, staraliśmy się być na bieżąco ze zmianami przyczepności i wszystko zadziałało według planu. Nie przejechałem zbyt wielu okrążeń podczas długich przejazdów, jednak mamy sporo użytecznych informacji, które możemy wykorzystać w trakcie weekendu. Ogólnie był to dobry dzień”.

(Paweł Zając)
 
Scuderia Toro Rosso

Jaime Alguersuari (P18/P17): „Program symulacyjny, jaki mieliśmy dla tego toru okazał się być najbliższym tego, czego doświadczyliśmy podczas dzisiejszych sesji, zatem przygotowania były użyteczne. Rano spędziłem trochę czasu na testowanie pewnych komponentów, ale po południu byłem w stanie szybko nadrobić czas i było to częściowo zasługą symulatora. Balans samochodu był dobry i nasze tempo wyścigowe na dłuższych przejazdach było lepsze, niż się spodziewałem, zatem wydaje mi się, że możemy zaprezentować dobre osiągi w niedzielne popołudnie. Jeśli chodzi o kwalifikacje, to wykonany dzisiaj przejazd nie był zły, nawet jeśli wydaje mi się, że możemy wydobyć jeszcze trochę prędkości z ustawień samochodu i lepszej znajomości toru. Czasy będą nadal poprawiać się jutro, jako że nawierzchnia oferuje coraz większą przyczepność, ale to nie wpłynie na naszą pozycję. Podoba mi się ostatni zakręt: jest bardzo przyjemny i podkreśla umiejętności kierowcy, jako że trzeba podejmować ryzyko, co może być trochę niebezpieczne z uwagi na bliskość barier po obu stronach. Inne części toru także są interesujące z różnymi liniami jazdy i zmianami kierunku”.

Sebastien Buemi (P16/P18): „Odkrywanie nowego toru jest zawsze interesujące. Jak można było się spodziewać, nawierzchnia była bardzo zabrudzona dzisiejszego ranka, ale warunki poprawiały się w trakcie dnia, co można było zobaczyć po poprawiających się nieustannie czasach okrążeń. Jest jeszcze kilka zakrętów, które pozostały brudne lub gdzie asfalt jest wyższy od tarek. Jeździliśmy bez problemów przez cały dzień i mamy teraz mnóstwo danych do przeanalizowania, zatem musimy znaleźć odpowiedni kierunek na jutro. Wersja toru z symulatora okazała się bardzo bliska rzeczywistości i czasy okrążeń są takie, jak przewidywaliśmy. Ogólnie jest to przyjemny tor: szybki ze sporą ilością barier blisko toru, ale interesujący”.

(Marek Roczniak)
 
Lotus Racing

Heikki Kovalainen (P21/P19): „To był dla mnie dobry dzień. Chciałbym przede wszystkim podziękować organizatorom wyścigu za to, że wykonali dobrą robotę, wszystko dla nas przygotowując na czas, zwłaszcza gdy ma się na uwadze pewne obawy, jakie ludzie mieli przed imprezą i świetnie jest zobaczyć tylu fanów na trybunach podczas piątku – rokuje to dobrze na resztę weekendu i ogólnie na następne wyścigi tutaj.
Na torze mieliśmy dobry dzień. Znaleźliśmy jasny kierunek dla ustawień i nasze tempo jest mocne w porównaniu z bezpośrednimi konkurentami, więc uważam, że jesteśmy w dobrej formie. Praca dziś była ciekawa – sekcja wysokich prędkości na początku pierwszego sektora jest bardzo fajna i jest kilka całkiem wymagających zakrętów w trzecim sektorze. Sądzę, że zobaczycie parę manewrów wyprzedzania w pierwszym sektorze, gdzie mamy długie proste i ostre zakręty, więc choć nie jest tam zbyt trudno jeździć, to powinniśmy być świadkami paru akcji. Wszyscy będziemy musieli uważać przy wjeździe do alei serwisowej, ponieważ jest tam dość ciasno, z samochodami na szybkich kółkach muszącymi zwracać uwagę na facetów zwalniających przed wjazdem do pit-lane, jednak jestem pewien, że poradzimy z tym sobie”
.

Jarno Trulli (P24/P20): „To był dość trudny dzień dla mnie – trochę czuję się tak, jakby większość rzeczy, która mogła pójść nie tak, poszła nie tak, jednak mechanicy wykonali świetną robotę, by dwukrotnie naprawić skrzynię biegów i upewnić się, że mogę przejechać w miarę dużą liczbę okrążeń. Nauczyłem się toru całkiem szybko i na opcjonalnych oponach samochód sprawował się dobrze, podczas gdy nawierzchnia ciągle się poprawiała, co pomogło mi poprawiać moje czasy z okrążenia na okrążenie.
Ogólnie sądzę, że jest to dobry tor. Muszę przejechać trochę więcej okrążeń, by móc znaleźć miejsca, w których mogę naciskać, a dziś w nocy spojrzymy na nasze ustawienia na jutro i niedzielę. Myślę zatem, że będzie w porządku”
.

(Piotr Bogucki)
 
Virgin Racing

Timo Glock (P19/P21): „Naprawdę lubię nowy tor w Korei. Jest bardzo interesujący technicznie i ma wszystko, czego potrzebują kierowcy wyścigowi. Długie proste, nawroty, na których można wyprzedzać i bardzo ciasny finałowy sektor, a wszystko zmiksowane w jedno ekscytujące okrążenie. Ponownie nie mamy szczęścia do miękkiej mieszanki, jednak twarda nie jest taka zła. Straciliśmy trochę czasu z powodu nadmiernego ruchu na torze, jednak ogólnie był to niezły początek weekendu”.

Lucas di Grassi (-/P22): „Moja pierwsza sesja na Yeongam poszła dobrze i naprawdę polubiłem ten tor. Zacząłem mój program po południu i szybko się rozkręciłem. Wciąż mamy kilka udoskonaleń, które pojawią się jutro w samochodzie. Do tego czasu będę lepiej zaznajomiony z torem, więc myślę, że możemy jutro zaliczyć niezły progres”.

Jerome d'Ambrosio (P20/-): „Wypróbowanie nowego toru po raz pierwszy było dla mnie dobre. Na początku było naprawdę brudno, jednak podczas jazdy tor bardzo się oczyścił i stawał się lepszy i lepszy z każdym okrążeniem. Przejechałem wiele okrążeń, a z powodu tak dużej ilości brudu miałem też okazję spróbować kilku nowych rzeczy, takich jak próbne starty, których nigdy wcześniej nie robiłem. Cały czas się uczę i jest to moim głównym celem podczas tych czterech dni jazdy dla Virgin Racing”.

(Paweł Zając)
 
HRT F1 Team

Sakon Yamamoto (P22/P23): „Jest to pierwsze Grand Prix Korei i wszyscy po raz pierwszy będą ścigać się na tym torze. Jak oczekiwano, tor był całkiem śliski rano, ale poziom przyczepności poprawiał się z biegiem dnia. Zrobiliśmy wiele okrążeń i mamy sporo danych. Na końcu sprawdzaliśmy obydwie mieszanki opon, przygotowując się do wyścigu. Teraz musimy ciężko pracować w oczekiwaniu na jutro”.

Bruno Senna (P23/P24): „Pierwszy dzień w Korei nie był dla nas zbyt efektywny. W pierwszym treningu mieliśmy awarię techniczną i musiałem przedwcześnie zatrzymać samochód. Wymieniliśmy niektóre części i dlatego mogliśmy wykonać tylko jedno pomiarowe okrążenie po południu. Mechanicy wykonali świetną pracę, naprawiając bolid przed zakończeniem sesji. Teraz skupiamy się na jutrzejszym dniu, mając nadzieję, że wszystko będzie dobrze”.

(Michal2_F1)

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
noofaq, 22.10.2010 12:23[!]
kierowcom płacą za chwalenie toru? :)
rajnerGT, 22.10.2010 12:33[!]
Vettel się bawi. F1 to nie plac zabaw ;p Żeby od tej zabawy czasem szans na tytuł nie stracił :D
ger@, 22.10.2010 13:09[!]
Witia wciąż uczy się toru... Robert chyba lepiej odrobił pracę domową ;)
Przemysław, 22.10.2010 15:34[!]
Miałem przyjemność oglądać stream BBC i jestem po raz kolejny zachwycony poziomem merytorycznym komentarza. Najbardziej zdziwiło mnie podejście Brytyjczyków do naszego rodaka- same "ochy i achy" :) Miło się tego słucha bo jest to obiektywna i poparta argumentami dyskusja. Na plus dla nich jest fakt, że maja taki zasób wiedzy iż nie muszą powtarzać tych samych tematów po raz enty.

Moje przewidywania na to GP to... nieprzewidywalny wyścig. Myślę, że ta runda mistrzostw świata F1 trochę zakręci walcząca o tytuł 5-tka. Będzie ciekawie. Nie spodziewam się procesji.
edit: dzieki maciej, poniosło mnie troche xd
maciej, 22.10.2010 16:39[!]
@up , jaką 6-tkę ? Massa już nie ma nawet matematycznych szans na podium , o tytule nie wspomnę ;D
paymey852, 22.10.2010 17:37[!]
@up, "matematycznych szans na podium " xD

Coś czuje ze Robert znowu bedzie miał wpływ na to kto zostanie mistrzem
christoff.w, 22.10.2010 22:12[!]
paymey852 - Albo znowu jakies "Obce cialo" dostanie sie pomiedzy piaste a kolo!? Wiesz,miedzy wodke a zakase sie nie wchodzi. ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca