F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Kalendarz 2024
 Sakhir
 Dżudda
 Albert Park
 Suzuka
 Shanghai
 Miami
 Imola
 Monte Carlo
 Gilles Villeneuve
 Catalunya
 Red Bull Ring
 Silverstone
 Hungaroring
 Spa-Francorchamps
 Zandvoort
 Monza
 Baku
 Marina Bay
 Austin
 Mexico City
 Interlagos
 Las Vegas Strip Circuit
 Losail
 Yas Marina
Tory testowe
 Algarve
 Fiorano
 Jerez
 Mugello
 Ricardo Tormo
 Vallelunga
 Lista wszystkich torów

  Rezultaty z 2013 roku
Kolejność startowa
1. S. VettelRed Bull
2. L. HamiltonMercedes
3. R. GrosjeanLotus
4. N. RosbergMercedes
5. F. AlonsoFerrari
6. F. MassaFerrari
7. N. HulkenbergSauber
8. E. GutierrezSauber
Rezultat wyścigu
1. S. VettelRed Bull
2. K. RaikkonenLotus
3. R. GrosjeanLotus
4. N. HulkenbergSauber
5. L. HamiltonMercedes
6. F. AlonsoFerrari
7. N. RosbergMercedes
8. J. ButtonMcLaren

  Rozkład postojów
Jeden postój
 okrążenia 27-33
Dwa postoje
 okrążenia 16-27, 35-41
Trzy postoje
 okr. 14-19, 25-30, 38-43
Korea International CircuitPokaż historię toru
Korean Grand Prix, 14 runda sezonu 2013, 6 pa?dziernikalista torów
Lokalizacja: Yeongam, Jeollanam-do, Korea Południowa 
www.koreangp.kr, języki:
Długość toru: 5,615 kmLiczba okrążeń: 55Pełny dystans: 308,630 km
Najdłuższa prosta: 1160 mSzerokość toru: 13-15 m
Widok standardowy  |  Widok z satelity  |  Lokalna pogoda
Start wyścigu według czasu lokalnego: 15:00Start wyścigu według naszego czasu: 08:00
Adres:Korea Auto Valley Operation Co Ltd, 3 FL Gloria Building, 1160-11 Sang-Dong, Mokpo-si, Jeollanam-do, Korea
Telefon: +82 02 715 4646Fax: +82 02 715 6097
  Okrążenie toru z Heikki Kovalainenem
Prosta start/meta jest dość krótka i potem mamy pierwszy zakręt, który pokonujemy na drugim biegu. Jest ciasno i musisz mieć dobre wyjście, aby upewnić się, że na następnej prostej osiągniesz bardzo dobrą prędkość maksymalną. Hamowanie przed trzecim zakrętem jest dość proste – mamy kolejny łuk na drugim biegu, którego ponownie trzeba wyjechać z jak największą prędkością.

Zakręt czwarty ma prawie 180 stopni, więc przejeżdżamy go na drugim, lub nawet pierwszym biegu, to zależy od balansu bolidu. Jeśli masz mocny przód, możesz przejechać go na drugim, w innym przypadku musisz użyć pierwszego biegu. Zakręty pięć i sześć są dość skomplikowane, wciąż na drugim biegu, jednak potem prędkość rośnie, kiedy wjeżdżamy pod górę w zakręty siedem i osiem, przed którym nie spuszczamy nogi z gazu. To szybka sekcja trasy, w dziewiątym zakręcie nieco odpuszczamy, utrzymując możliwie największą prędkość , ponieważ tuż potem znajdujemy się w chwili, gdy hamujemy przed dziesiątką.

Zbijamy biegi do jedynki, szybkie uzyskanie mocy przed wyjściem z zakrętu nie jest takie ważne, ważniejsze jest utrzymanie prędkości w środkowej i końcowej części, która prowadzi do zakrętu 11, w lewo z podwójnym wierzchołkiem, który pokonujemy na czwartym biegu. Dwunastka, trzynastka i czternastka są szybką sekwencją zakrętów prawo, lewo, prawo, wszystkie pokonywane przy średniej prędkości, trzecim lub czwartym biegu, trzeba upewnić się, że mamy z nich dobre wyjście. 15 i 16 są niemalże jednym zakrętem, jednak trzeba uważać na bardzo agresywne krawężniki na szesnastce, tak byś mógł wyjść z dużą prędkością i przejechać zakręty 17 i 18 prowadzące na prostą startową.
Rezultaty na torze Yeongam
RokPole positionZwycięzcaNajszybsze okrążenie
2013Sebastian Vettel (Red Bull)
1:37,202
Sebastian Vettel (Red Bull)
1h43m13,701
Sebastian Vettel (Red Bull)
1:41,380
2012Mark Webber (Red Bull)
1:37,242
Sebastian Vettel (Red Bull)
1h36m28,651
Mark Webber (Red Bull)
1:42,037
2011Lewis Hamilton (McLaren)
1:35,820
Sebastian Vettel (Red Bull)
1h38m01,994
Sebastian Vettel (Red Bull)
1:39,605
2010Sebastian Vettel (Red Bull)
1:35,585
Fernando Alonso (Ferrari)
2h48m20,810 (deszcz)
Fernando Alonso (Ferrari)
1:50,257
Na czerwono zaznaczone rekordy na ostatnio użytej wersji toru
Kierowcy odnoszący najczęściej sukcesy na torze Yeongam
Pierwsze pola startoweZwycięstwaNajszybsze okrążenia
1.Sebastian Vettel2  1.Sebastian Vettel3  1.Sebastian Vettel2
2.Lewis Hamilton12.Fernando Alonso12.Fernando Alonso1
Mark Webber1   Mark Webber1
Tabela obejmuje maksymalnie pierwszą dziesiątkę
lista torów  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca