|
|
|
|
|
|
Eni Magyar Nagydij 2011 | 31 lipca |
|
|
|
Hungaroring | |
|
Długość toru: 4,381 km Liczba okrążeń: 70 Pełny dystans: 306,630 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Pit-stop 4 | Pit-stop 5 | Suma |
|
1. | Button | Pn | Su (11) | Su (27) | Mn (42) | | | 3 |
2. | Vettel | Pn | Su (12) | Su (28) | Mn (41) | | | 3 |
3. | Alonso | Pn | Su (12) | Su (25) | Su (36) | Mu (47) | | 4 |
4. | Hamilton | Pn | Sn (12) | Su (26) | Su (40) | Pn (52) | Mn (54)+DT (56) | 6 |
5. | Webber | Pn | Su (10) | Su (25) | Mn (39) | Pn (51) | Mn (53) | 5 |
6. | Massa | Pn | Su (10) | Su (25) | Su (40) | Mn (58) | | 4 |
7. | Di Resta | Pn | Sn (11) | Su (27) | Mn (42) | | | 3 |
8. | Buemi | Pn | Sn (12) | Mn (25) | Mu (43) | | | 3 |
9. | Rosberg | Pn | Su (12) | Mn (27) | Pn (50) | Mu (54) | | 4 |
10. | Alguersuari | Pu | Su (13) | Mn (24) | Mn (47) | | | 3 |
11. | Kobayashi | Pn | Mn (12) | Sn (34) | Su (62) | | | 3 |
12. | Pietrow | Pn | Su (10) | Mn (25) | Pn (50) | Mn (53) | | 4 |
13. | Barrichello | Pn | Sn (10) | Sn (24) | Mn (37) | Pu (50) | Mu (52) | 5 |
14. | Sutil | Pn | Su (12) | Mn (26) | Pn (50) | Su (53) | | 4 |
15. | Perez | Pn | Su (12) | Sn (24) | DT (32) | Mn (44) | | 4 |
16. | Maldonado | Pn | Sn (11) | DT (16) | Sn (28) | Pn (50) | Sn (53) | 5 |
17. | Glock | Pn | Sn (11) | Mn (28) | Mn (53) | | | 3 |
18. | Ricciardo | Pn | Su (13) | Su (28) | Mn (43) | | | 3 |
19. | D'Ambrosio | Pn | Sn (11) | Mn (29) | Pn (47) | Mn (51) | | 4 |
20. | Liuzzi | Pu | Su (12) | Su (25) | Mn (37) | Pn (48) | Su (51) | 5 |
|
Nie ukończyli wyścigu | |
| Kovalainen | Pn | Sn (12) | Sn (24) | Mn (43) | Pn (49) | Su (52) | 5 |
| Schumacher | Pn | Su (13) | Mn (26) | | | | 2 |
| Heidfeld | Pu | Su (11) | Mn (23) | | | | 2 |
| Trulli | Pn | Sn (13) | | | | | 1 |
| |
|
|
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.
M = Miękka mieszanka
S = Super miękka mieszanka
P = Opony przejściowe
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „To był kolejny fascynujący wyścig w zmiennych warunkach, który pozwolił zademonstrować Jensonowi Buttonowi swoje umiejętności przystosowania się do takiej sytuacji oraz możliwości naszych opon, które zaprezentowały odpowiednie osiągi podczas tego Grand Prix. Nawet, kiedy pod koniec wyścigu spadł deszcz, Jenson był wstanie wydobyć odpowiednio dużo przyczepności z miękkiej mieszanki i przypieczętować swoje zwycięstwo”.
„Zespoły zaprezentowały wiele rożnych strategii podczas tego wyścigu. Czołowa piątka miała cztery różne pomysły na wyścig, jednak ostatecznie wszystko zależało od umiejętności wyciągnięcia wszystkiego ze slicków przy śliskiej nawierzchni. Obaj kierowcy McLarena jechali bardzo podobnie. Lewis również pokazał wspaniałe umiejętności podczas ratowania swojej sytuacji w końcówce wyścigu. To było fantastyczne. Jestem szczególnie zadowolony, ponieważ na torze Hungaroring rzadko dochodziło do manewrów wyprzedzania, a teraz widzieliśmy ich mnóstwo, nagłych zwrotów akcji było zaś więcej, niż łącznie zakrętów na torze!”
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|