|
|
|
|
|
|
SingTel Singapore Grand Prix 2011 | 25 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:44,014 - Q2, Felipe Massa (Ferrari), 2008 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:45,599 - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2008 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 159,656 km/h - Lewis Hamilton (McLaren), 2009 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Pit-stop 4 | | Suma postojów |
|
1. | Vettel | Su | Mn (14) | Mn (30) | Su (49) | | | 3 |
2. | Button | Su | Mn (14) | Mu (30) | Su (48) | | | 3 |
3. | Webber | Su | Mn (12) | Mn (29) | Su (47) | | | 3 |
4. | Alonso | Su | Mn (10) | Mn (25) | Mu (49) | | | 3 |
5. | Hamilton | Su | Sn (11) | Mn (13) | Su (29) | Mu (48) | | 5 |
6. | di Resta | Mn | Su (19) | Mn (29) | | | | 2 |
7. | Rosberg | Su | Su (9) | Sn (22) | Mn (29) | | | 3 |
8. | Sutil | Su | Mn (11) | Mn (29) | | | | 2 |
9. | Massa | Su | Mn (11) | Mn (12) | Su (24) | Mu (41) | | 4 |
10. | Perez | Su | Mn (15) | Mn (29) | | | | 2 |
11. | Maldonado | Su | Mn (11) | Sn (25) | Mn (45) | | | 3 |
12. | Buemi | Su | Mn (11) | Mn (31) | Sn (49) | | | 3 |
13. | Barrichello | Su | Mn (12) | Mn (30) | | | | 2 |
14. | Kobayashi | Mn | Mn (16) | Sn (29) | Sn (53) | | | 4 |
15. | Senna | Su | Mn (10) | Mu (11) | Su (28) | Su (48) | | 4 |
16. | Kovalainen | Sn | Mn (11) | Mn (26) | Mu (47) | | | 3 |
17. | Pietrow | Mn | Mu (16) | Sn (29) | Sn (47) | | | 3 |
18. | D'Ambrosio | Mn | Sn (16) | Mn (28) | | | | 2 |
19. | Ricciardo | Su | Sn (1) | Su (16) | Mn (27) | | | 3 |
20. | Liuzzi | Mn | Su (13) | Sn (25) | Su (45) | Mu (46) | | 4 |
21. | Alguersuari | Mu | Mn (17) | Sn (35) | | | | 3 |
|
Niesklasyfikowani | |
| Trulli | Sn | Mn (16) | Mn (19) | Mu (44) | | | 3 |
| Schumacher | Su | Su (10) | Sn (24) | | | | 2 |
| Glock | Mn | | | | | | 0 |
| |
|
|
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.
S = Supermiękka mieszanka
M = Miękka mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Mamy za sobą naprawdę widowiskowy wyścig w świetle reflektorów w Singapurze, gdzie kluczem była strategia. Upał, wilgotność i długość wyścigu utrudniła zadanie naszym oponom, ale obie mieszanki spisywały się w czasie dwugodzinnych zawodów bez zarzutu. Nie pojawiły się żadne szczególne problemy, a degradacja pozostawała na normalnym poziomie, biorąc pod uwagę charakterystykę zawodów. Pod względem strategii był to jeden z bardziej skomplikowanych wyścigów i zaobserwowaliśmy szereg różnych taktyk stosowanych przez zespoły. Kolejny raz obejrzeliśmy pasjonujący finisz, w którym Jenson Button ścigał Sebastiana Vettela do samej flagi w biało-czarną szachownicę. Organizatorzy kolejny raz wykonali wspaniałą pracę i dzięki temu Singapur jest jednym z przebojów sezonu Formuły 1”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|