F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Yas Marina.
Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 20124 listopada
Yas Marina Circuit
Długość toru: 5,554 km
Liczba okrążeń: 55
Pełny dystans: 305,355 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:38,434 - Q2, Lewis Hamilton (McLaren), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:40,279 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009
Największa średnia prędkość wyścigu:
194,863 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po czasówce  [  T-  |  T+  ]
McLaren

Lewis Hamilton (P1): Te dodatkowe 3 dziesiąte to zasługa mojej rodziny. Samochód spisał się świetnie. Nasz pakiet aerodynamiczny pasuje do tego toru, ustawienia były idealne i wszystko zgrało się razem. Moje okrążenie było naprawdę dobre. Kocham ten tor. Mimo to jestem realista I wiem, że jutrzejszy wyścig będzie trudny. Na starcie sprzęgło musi zadziałać idealnie, gdyż dobre ruszenie miejsca będzie bardzo ważne. Nasze tempo jest dobre, jednak Red Bulla również. Ciężko będzie utrzymać się z przodu, zwłaszcza przy podwójnej strefie DRS. Chciałbym w dobrym stylu zakończyć moją przygodę z McLarenem. Jutro dam z siebie wszystko.

Jenson Button (P5 po karze dla Vettela): Nie powinienem być na tak niskiej pozycji. Przez cały weekend byłem zadowolony z samochodu, jednak nie potrafiliśmy znaleźć tempa w kwalifikacjach i nie wiemy, dlaczego tak jest. Samochód jest tutaj szybki, Lewis zdobył pole position ze sporą przewagą, wiec na pewno możemy coś znaleźć. Start z szóstego pola sprawi, że mój wyścig będzie trudniejszy. Są tu dwie strefy DRS, więc mam nadzieję, że będzie sporo wyprzedzania. Nasze tempo wyglądało dobrze, zatem jestem optymistą.

Martin Whitmarsh, szef zespołu: Lewis pojechał spaniałe kwalifikacje, był najszybszy w każdym z segmentów i pole position było oczywistością. To jego 25 pierwsze pole startowe, które daje mu świetne perspektywy na odniesienie zwycięstwa. Jenson jest trochę rozczarowany po kwalifikacjach, co zrozumiałe, jednak jest też wspaniałym kierowcą, który poradzi sobie ze startem z szóstego pola. Ponadto, jego tempo na długich przejazdach było dobre, tak jak Lewisa, wiec na pewno będzie jednym z zawodników, który będzie starał się zyskać jutro pozycję.

(Paweł Zając)
 
Red Bull

Mark Webber (P2): Jestem zadowolony z dobrych kwalifikacji i dobrze spisującego się samochodu. Temperatura toru cały czas opadała, więc trzeba uważać, gdy samochód może zachowywać się inaczej. Ja jednak czułem się komfortowo podczas wszystkich trzech sesji i miałem dobre tempo. McLaren jest mocny, jednak możemy z nimi walczyć.

Sebastian Vettel (P24 po wykluczeniu z kwalifikacji): W Q3 było nieźle, jednak powinienem pojechać lepiej na ostatnim okrążeniu – popełniłem błąd w ostatnim sektorze, jednak trzeci czas jest dobry. Nie wiem, co się stało, gdyż zespół kazał zatrzymać mi samochód. Odnośnie startu z pit lane, jeden z najlepszych skoczków narciarskich powiedział kiedyś 'Każda szansa jest okazją i wydaje nam się, że nadal mamy jutro sporo szans'.

Christian Horner, szef zespołu: Podczas zjazdowego okrążenia Renault kazało natychmiast zatrzymać samochód Sebastiana z powodu awarii z systemem paliwa. Po rozmowie z sędziami, który zaakceptowali sytuację, jako wpływ siły wyższej. Podczas kontroli technicznej, z niewiadomych dla nas przyczyn, w samochodzie było tylko 850 ml paliwa. W wyniku tego FIA wykluczyła Sebastiana z wyników kwalifikacji, a my zabierzemy jego bolid z parku zamkniętego, aby bliżej się temu przyjrzeć. Z tego powodu Sebastian wystartuje z pit lane. Jutro będziemy musieli maksymalnie wykorzystać dobrą pozycję Marka, a Sebastiana czeka trudne popołudnie.

(Paweł Zając)
 
Williams

Pastor Maldonado (P3 po karze dla Vettela): To była trudna sesja, szczególnie w Q2, gdyż byliśmy wtedy na granicy. Jednak zachowałem spokój, ponieważ byłem świadomy potencjału, jaki jest w samochodzie. W Q3 udało nam się znaleźć wspaniałe ustawienia, więc jestem bardzo szczęśliwy z powrotu do czołówki. Przez cały weekend pokazujemy, że jesteśmy konkurencyjni a ja dałem z siebie wszystko aby osiągnąć ten wynik. Naprawdę jestem bardzo zadowolony. Czekam na jutrzejszy wyścig, punkty będą dla nas bardzo ważne, więc dam z siebie wszystko.

Bruno Senna (P14 po karze dla Vettela): Nigdy nie chcę być poza pierwszą dziesiątką w kwalifikacjach, jednak tym razem natrafiliśmy na parę problemów. Na szczęście nasz samochód jest bardzo konkurencyjny i jutro powinniśmy być szybcy. Będziemy bardzo się starać aby zdobyć punkty. Z pewnością na tym torze można wyprzedzać przy użyciu DRS, więc miejmy nadzieję, że będziemy mogli zrobić z tego użytek i wszystko zagra na naszą korzyść.

(Karol Piątek)
 
Lotus

Kimi Raikkonen (P4 po karze dla Vettela): Kwalifikacje były dobre. Samochód nie był idealny podczas tego weekendu, jednak zdecydowaliśmy się nie zmieniać ustawień. Okazało się, że decyzja była dobra, gdyż w kwalifikacjach bolid spisywał się lepiej. Jutro damy z siebie wszystko, trzeba dobrze wystartować i znaleźć się za Red Bullami. Zobaczymy co się później stanie.

Romain Grosjean (P9 po karze dla Vettela): To nie były dobre kwalifikacje, a dziesiąte miejsce nie jest tym, na jakie liczyłem. Podczas ostatniego przejazdu nie miałem przyczepności i nie dało pojechać się szybciej. Wcześniej samochód spisywał się dobrze i wyglądaliśmy całkiem nieźle. W wyścigu czeka mnie przez to więcej pracy. Myślę, że można jeszcze trochę wycisnąć z naszego bolidu.

(Paweł Zając)
 
Ferrari

Fernando Alonso (P6 po karze dla Vettela): Podczas treningów plasowaliśmy się wokół tej pozycji, więc nie mogliśmy liczyć na więcej. Miejsca od piątego do ósmego były w naszym zasięgu i tutaj jesteśmy. W Q2 i Q3 wykręciłem prawie identyczne czasy, więc nie mogłem zrobić nic więcej. Jestem zadowolony z pracy, jaką wykonaliśmy, gdyż wycisnęliśmy wszystko z samochodu. Nowe części zadziałały, jednak inni również ciężko pracują. Zazwyczaj w sobotę tracimy najbardziej, a w wyścigach jest lepiej, więc mam nadzieję, że tym razem też tak będzie. Przy tak niskiej degradacji opon strategia ma mniejsze znaczenie, ale będzie również mniej okazji do wyprzedzania. Podczas ostatnich trzech wyścigów musimy zdobyć 14 punktów więcej niż Vettel i to jest nasz jedyny cel.

Felipe Massa (P8 po karze dla Vettela): To dość trudny i skomplikowany weekend. Liczyliśmy, że uda nam się wyżej zakwalifikować, przynajmniej w trzecim rzędzie. W Q3 pojechaliśmy inaczej niż Fernando, gdyż został mi tylko jeden komplet miękkich opon. Teraz widać, że nie był to najlepszy pomysł, jednak zawsze łatwo jest powiedzieć po fakcie. Nie miałem w swoim samochodzie wszystkich poprawek, na pewno to nie pomogło, jednak patrząc na czas Fernando, to nie robiło to większej różnicy. W ostatnim przejeździe straciłem kilka dziesiątych, jednak nie byłbym wyżej niż ósmy. Mam nadzieję, że jutro będziemy mogli zyskać kilka pozycji. Ten tor zdaje się pasować innym, szczególnie McLarenowi.

Stefano Domenicali, szef zespołu: Oczywiście nie jesteśmy zadowoleni z wyniku. Nie daliśmy naszym kierowcom samochodu, którym mogliby walczyć o najwyższe pozycję. To prawda, że tempo wyścigowe jest lepsze, jednak nie możemy tylko liczyć na nadspodziewane osiągi Fernando. Nie ma jednak, co płakać nad rozlanym mlekiem. Musimy zakasać rękawy i skupić się na przygotowaniach do wyścigu.

(Paweł Zając)
 
Mercedes

Nico Rosberg (P7 po karze dla Vettela): Kwalifikacje poszły dzisiaj dla nas dobrze, gdyż byliśmy w stanie osiągnąć 8 lokatę. Jestem przed Ferrari i Lotusem, więc to dobry krok i wykonaliśmy nieco poprawek z naszymi ustawieniami. Dziękuję mechanikom, którzy wykonali świetną pracę z rozwiązaniem problemu z hamulcami chwilę przed kwalifikacjami. Nie będzie jutro łatwo, jednak zobaczymy co będziemy w stanie osiągnąć.

Michael Schumacher (P13 po karze dla Vettela): Moje kwalifikacje nie poszły dokładnie zgodnie z planem. Zmieniliśmy podejście na ostatnim okrążeniu w Q2 i później nie wykorzystałem tego odpowiednio w pierwszym sektorze, a zwłaszcza w drugim zakręcie. Tak więc nie jesteśmy dokładnie tam gdzie chcieliśmy, jednak będę się starał wycisnąć wszystko z pozycji, którą zająłem.

Ross Brawn, szef zespołu: Dobra sesja kwalifikacyjna dla Nico, biorąc pod uwagę bolid, którym dysponujemy. Pojechał bardzo dobrze i zespół wykonał dobrą robotę, by przygotować go na czas i zmaksymalizować potencjał. Wycisnęliśmy tak dużo jak się dało z bolidu i ósma pozycja jest lekką poprawą naszych osiągów. Nieco frustrujący był mały błąd Michaela, który pozbawił go szans na wyższą pozycję. Jednak ogólnie był to pozytywny dzień i zobaczymy co stanie się jutro.

(Łukasz Godula)
 
Force India

Nico Hulkenberg (P10 po karze dla Vettela): Oczekiwałem dziś nieco więcej, jednak wygląda na to, że nasz bolid nie jest tak konkurencyjny w niższych temperaturach, ponieważ jeździło mi się znacznie lepiej w treningach w słonecznych warunkach. Tak więc możliwe, że niższe temperatury nas dotknęły. Wystartuję z jedenastego pola, jedną pozycję od punktów i mam wolny wybór co do opon, więc mam nadzieję, że to wykorzystam i zdobędę kilka punktów.

Paul di Resta (P12 po karze dla Vettela): Miałem problemy z balansem i bolid trudno się prowadził przez ten weekend, wiec zapowiadały się trudne kwalifikacje. Naszetempo na długich przejazdach nie wyglądało źle, jednak miałem problem z wyciągnięciem lepszych osiągów z bolidu. Ciągle mamy niezłą pozycję i spróbujemy zdobyć punkty, poza tym czuję się lepiej z nowym podwoziem. Jutro czeka nas długa gra, gdyż może to być wyścig gdzie opony wytrzymają więcej niż się oczekuje.

Robert Fernley, zastępca szefa zespołu: Po ostatnim treningu liczyliśmy na chociaż jeden bolid w Q3, jednak wydaje się, że w zimniejszych warunkach nie jesteśmy tak szybcy. Nico był tylko jedną dziesiątą za czołową dziesiątką, podczas gdy Paul nie był wiele dalej i to odzwierciedla nasze dzisiejsze osiągi. Myślę, że mamy dobre tempo wyścigowe i obaj kierowcy mieli stałe osiągi podczas długich przejazdów, więc możemy być jutro mocni. Możemy być elastyczni w strategii i celujemy w punkty.

(Łukasz Godula)
 
Sauber

Sergio Perez (P11 po karze dla Vettela): Moje pierwsze okrążenie było dobre i myślę, że było to praktycznie maksimum dla nas. Q3 było poza zasięgiem, jednakże wczoraj liczyłem, że się tam dostaniemy. Mamy dobre tempo wyścigowe i uważam, że będziemy w stanie zdobyć jutro punkty.

Kamui Kobayashi (P15 po karze dla Vettela): Miałem problemy z balansem od czasu gdy tu przybyliśmy. Wykonaliśmy wiele zmian i poprawiliśmy się , jednak ciągle mam problemy z blokowaniem przednich kół. Był to również powód mojego błędu na ostatnim okrążeniu w Q2. Nacisnąłem hamulec, przednie koła się zablokowały i było po wszystkim. Myślę, że w warunkach wyścigowych powinniśmy spisać się lepiej, jednak nie będzie łatwo. Tor umożliwia wyprzedzanie, aczkolwiek musisz mieć do tego prędkość.

Monisha Kaltenborn, szef zespołu: Wiemy, że to wymagający tor dla nas i mieliśmy problemy przez cały weekend z przejazdami z niskim poziomem paliwa. Ten rezultat to nie niespodzianka dla nas, jednak widzieliśmy, że mamy dobre tempo na długich przejazdach i musimy to wykorzystać w wyścigu.

(Łukasz Godula)
 
Toro Rosso

Daniel Ricciardo (P16 po karze dla Vettela): Jak na razie jest to dla nas weekend trudniejszy niż oczekiwaliśmy. Zdecydowanie wykonaliśmy progres w porównaniu do piątku, co jest pozytywne, jednak ostatecznie nie wystarczyło to na wyższą pozycję na starcie. Wszystko poszło gładko po mojej stronie garażu, poza straconym okrążeniem na pośredniej mieszance, gdy mój zagłówek się ruszał, więc musiałem zjechać i to naprawić. Zmotywowało mnie to do pojechania dwóch naprawdę dobrych okrążeń i tempo na miękkich oponach było dobre. Jednakże nie jesteśmy tam gdzie chcemy być. Strategia będzie ważna, by dobrze wypaść w wyścigu i tak jak w Indiach, możliwa będzie taktyka jednego postoju.

Jean-Eric Vergne (P17 po karze dla Vettela): Nie dostanie się do Q2 jest nieco frustrujące. Mieliśmy problemy przez cały weekend z podsterownością i staraliśmy się osiągnąć maksimum oraz mocno cisnąć. Mieliśmy tylko jedno okrążenie, by sprawdzić balans i bolid poszedł w drugą stronę, przez co był nadsterowny, a ja popełniłem błąd. Nie oznacza to, że jutro ciągle będę musiał walczyć z bolidem, ponieważ jest kilka rzeczy, które możemy zmienić, jak przednie skrzydło, czy ciśnienie opon.

James Key, szef techniczny: Mieliśmy problematyczny piątek, z kłopotami z balansem w obu bolidach, więc zespół wykonał dobrą pracę zmieniając kilka rzeczy. Jednakże rano mieliśmy tylko trzy przejazdy, więc możliwe, że poszlibyśmy bardziej do przodu gdybyśmy więcej jeździli. Myślę, że rezultat kwalifikacji był dla nas pechowy, w Q1 okrążenie Jean-Erica wyglądało dość dobrze i mógł dostać się do Q2, jednak obrócił się w 20 zakręcie i musimy sprawdzić dlaczego. Zakończyło to jego sesję, gdyż był na nowych miękkich oponach. Daniel wszedł do Q2, jednak nie mieliśmy tempa w pierwszym zakręcie i trzecim sektorze, który wymaga docisku. Z tego co widzieliśmy w piątek, nasze tempo na długich przejazdach nie było złe i balans był lepszy w konfiguracji wyścigowej. Sytuacja z oponami jest dużą niewiadomą, wiec może pojawić się kilka interesujących taktyk.

(Łukasz Godula)
 
Caterham

Heikki Kovalainen (P18 po karze dla Vettela): Jestem dość zadowolony z mojego ostatniego okrążenia, jednak wiem, że tempo było dziś mocniejsze. Mój pierwszy przejazd na pośrednich oponach był dobry, jednak w drugim na miękkich miałem problem z DRS, co oznaczało, że nie mogłem mocno atakować szybkich zakrętów, co kosztowało mnie nieco czasu. Pomimo tego, przed jutrem wyglądamy dobrze. Balans jest lepszy przy niższych temperaturach i tak samo będzie jutro w wyścigu, więc mam nadzieję na kolejny dobry start i zobaczymy czy będziemy w stanie naciskać bolidy przed nami.

Witalij Pietrow (P20 po karze dla Vettela): Szczerze mówiąc jestem nieco rozczarowany z tego gdzie skończyliśmy, ponieważ myślałem, że bolid będzie nieco szybszy. Mieliśmy trudny trzeci trening i próbowaliśmy kilku opcji z ustawieniami, by znaleźć dobry balans i gdy wyjechałem na mój pierwszy wyjazd w Q1, to nie byłem w stanie cisnąć. Czułem się lepiej na miękkich oponach i na najszybszym okrążeniu wszystko było dobrze do 17 zakrętu, jednak korek nieco mnie przyblokował. Dobrą rzeczą jest, że bolid jest zdecydowanie lepszy gdy temperatury są niższe, więc jutro powinno być dobrze,

(Łukasz Godula)
 
Marussia

Charles Pic (P19 po karze dla Vettela): Jestem naprawdę zadowolony z dzisiejszych kwalifikacji. Miałem bardzo dobry bolid; balans był prawie perfekcyjny. Straciłem trochę czasu w drugim sektorze na szybkim okrążeniu i tylko dlatego Kovalainen znalazł się przede mną. Jednak jestem zadowolony z tego kółka, gdyż jest to mój najlepszy tegoroczny wynik w kwalifikacjacjach, a także świetny rezultat dla mnie i zespołu. Chciałbym podziękować moim mechanikom, ponieważ pracowali wczoraj do bardzo późnej pory i mam nadzieję, że dzisiaj otrzymali nagrodę za ich wysiłki. Z niecierpliwością czekam na jutrzejszy wyścig; start powinien być całkiem interesujący. Mam nadzieję, że wykonamy taki sam progres jak w Indiach i będziemy mogli poprawiać się przez cały wyścig. Celem jest ponownie pozostanie blisko Caterhama.

Timo Glock (P21 po karze dla Vettela): Ogólnie nie najgorszy dzień, ale z rozczarowującym końcem. Mieliśmy mały problemy na początku trzeciego treningu, ale ostatecznie zdołaliśmy wypracować dobre ustawienia. Pozostawiliśmy je na kwalifikacje i wszystko wyglądało dobrze aż do ostatniej chwili najważniejszego okrążenia, gdzie samochód nie miał żadnej przyczepności. Do tego momentu walczyliśmy ostro z Caterhamami, więc jest to trochę rozczarowujące. Teraz dokonamy tradycyjnych analiz i zobaczymy co możemy zrobić jutro.

John Booth, szef zespołu: Dzisiaj wykonaliśmy kolejny ważny krok w kierunku osiągnięcia naszych celów na ten sezon, włączając w to fantastyczny wynik Charlesa, który podkreślał nasz imponujący rozwój w ciągu sezonu. Jego czas był najmniejszą różnicą dzielącą nas od Caterhama w tym roku i wynosiła zaledwie 0,1s. Obydwaj startują obok swoich głównych rywali, więc to będzie nasza najlepsza szansa na pokonanie przynajmniej jednego z nich, biorąc pod uwagę, że w ostatnich tygodniach nasze tempo wyścigowe jest zdecydowanie lepsze od kwalifikacyjnego.

(Michal2_F1)
 
HRT

Pedro de la Rosa (P22 po karze dla Vettela): Ukończyliśmy dobrą sesję treningową i kwalifikacyjną. Czułem się dobrze w samochodzie i jestem pewien, że mogłem pojechać kilka dziesiątych sekundy lepiej, ale oczywiście reszta też mogła tak powiedzieć. Samochód spisywał się dobrze i nie mieliśmy żadnych problemów z temperaturą hamulców, czy silnika na torze takim jak ten, gdzie jest bardzo gorąco, więc jestem zadowolony. Myślę że jutro będziemy mieli dobre tempo, a naszym pierwszym celem jest dobrze wystartować i trzymać się blisko Marussi. Powinniśmy spróbować strategię jednego postoju, licząc że tylne opony wytrzymają i postaramy się wywrzeć nacisk na naszych rywali.

Narain Karthikeyan (P23 po karze dla Vettela): Dla mnie była to trudna sesja kwalifikacyjna. Pierwszy raz ścigam się w Abu Dhabi i z racji iż tor ten jest wyjątkowo techniczny, okazuje się, że jest trudniej niż się spodziewałem. Nie udało mi się złożyć dobrego okrążenia, jechałem dobrze na pierwszym zestawie opon, ale na drugim natrafiłem na ruch na torze, a tylne opony zniszczyły się na tyle, że nie mogłem poprawić swojego czasu. Mimo że nie czuję się do końca pewnie na tym torze, jutro postaram się jak zawsze dać z siebie wszystko, zaliczyć solidny występ i ukończyć wyścig.

Toni Cuquerella, szef techniczny: Usprawnienia aerodynamiczne wynikające z nowego tylnego skrzydła i wlotu powietrza do silnika dały dobry efekt i zmniejszyliśmy stratę do naszych głównych rywali. Ważnym jest też fakt, że na tak trudnym torze nie doświadczyliśmy problemów z temperaturą hamulców, czy silnika. W kwalifikacjach najważniejszym było wykonanie czystego okrążenia i dogrzanie przednich opon. Obaj kierowcy wykonali dobrą pracę na pierwszych zestawach opon, jednak Narainowi nie udało się wycisnąć maksimum z drugiego kompletu. W każdym razie jesteśmy usatysfakcjonowani widząc, że jesteśmy blisko i spodziewamy się dobrego tempa w wyścigu. Zużycie opon nie jest zbyt wysokie, więc strategia na ten wyścig będzie dwupostojowa lub może nawet z jednym pitstopem.

(Maciej Kotuła)


  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
corey_taylor, 03.11.2012 16:53[!]
Schumi i Rosberg chyba mają zamienione wypowiedzi...
ziom100, 03.11.2012 17:17[!]
Cytat Michael Schumacher :
Jestem przed Ferrari i Lotusem, więc to dobry krok i wykonaliśmy nieco poprawek z naszymi ustawieniami.

Chyba i to na pewno.
Gie, 03.11.2012 17:39[!]
Zawsze jak czytam wypowiedzi po kwalifikacjach to mam wrażenie że najdoskonalszym samochodem w stawce jest ... HRT Pedro de la Rosy :D Zawsze zadowolony z osiągów, zawsze wszystko się poprawia, praktycznie zero problemów :)
Arnoldzik, 03.11.2012 19:16[!]
Kiedy będą wypowiedzi kierowców RBR?
Jestem ciekaw co powiedzieli po kwalifikacjach
Michal13, 03.11.2012 19:19[!]
Vettelowi grozi kara może dlatego ?
Arnoldzik, 03.11.2012 19:20[!]
Też dlatego ciekawi mnie co powie....
Michal13, 03.11.2012 19:22[!]
Bo zatrzymał bolid i ponoc go maja na ostatnie przesunac bo cos z paliwem problem mial
marrcus, 03.11.2012 19:28[!]
Oni najczęściej paczą na czas a później odpowiednio dobierają odpowiedzi.
Ciekawe jakby to było że jadą na czas którego nikt nie zna i dopiero jest podawany sporo później.
A wypowiedzi sa w momencie jak jeszcze nie wiedzą jaka jest klasyfikacje.
Viewer, 03.11.2012 20:51[!]
Na f1.com pisza, ze Vettel zostal wykluczony z kwalifikacji powodu zbyt niskiej ilosci paliwa i stewardzi nie mogli pobrac probek.

Although, after a lengthy discussion, the FIA stewards accepted that Vettel had stopped due to reasons of ‘force majeure’, there wasn’t enough fuel in his RB8 to provide a one-litre sample in post-qualifying scrutineering, as required by the sport’s technical regulations.

Vettel stratuje z pit-stopu. Kurde, jednak ciekawie to moze sie potoczyc :)
kabans, 03.11.2012 21:11[!]
-.....jeden z najlepszych skoczków narciarskich powiedział kiedyś "Każda szansa jest okazją i wydaje nam się, że nadal mamy jutro sporo szans" z tego co pamiętam powiedział to Robert Mateja, więc życzę Vetelowi powodzenia
mykowhai, 03.11.2012 21:16[!]
I wszędzie trzeba dodać "po karze dla Vettela", męczące ale zadowalające :D
Asmodeus, 04.11.2012 01:16[!]
@kabans haha dobre, dobre :D
zefu, 04.11.2012 08:50[!]
MSC:
Cytat :
Tak więc nie jesteśmy dokładnie tam gdzie chcieliśmy

Dziwnie to brzmi, jakby wyjęte z kontekstu, bo nie świadczy to zbyt walecznym podejściu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca