F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Yeongam.
Korean Grand Prix 20136 pa?dziernika
Korea International Circuit
Długość toru: 5,615 km
Liczba okrążeń: 55
Pełny dystans: 308,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:35,585 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2010
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:39,605 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Największa średnia prędkość wyścigu:
191,939 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2012
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Zmiana 1 Zmiana 2 Zmiana 3 Zmiana 4 Suma wizyt w boksach  
1.Vettel SMu Pu (11) Pn (31)   2  
2.Räikkönen SMu Pn (11) Pu (25)   2  
3.Grosjean SMu Pn (10) Pn (31)   2  
4.Hülkenberg SMu Pn (10) Pn (26)   2  
5.Hamilton SMu Pn (9) Pn (29)   2  
6.Alonso SMu Pn (9) Pu (28)   2  
7.Rosberg SMu Pn (10) Pn (28)   2  
8.Button SMn Pn (4) Pn (22)   2  
9.Massa SMu Pu (6) Pn (29)   2  
10.Perez SMn Pn (10) Pn (31)   2  
11.Gutierrez SMu Pn (7) Pn (31)   2  
12.Bottas SMn Pu (8) Pn (28)   2  
13.Maldonado SMn Pu (7) Pn (23)   2  
14.Pic SMn Pn (9) Pn (30)   2  
15.van der Garde SMn DT (10) Pn (11) Pn (30)  3  
16.Bianchi SMn Pn (10) Pn (30)   2  
17.Chilton SMn Pn (12) Pn (30)   2  
18.Vergne SMn Pn (12) Pn (24) Pu (38)  3  
19.Ricciardo Pn Pn (18) SMn (31)   2  
20.Sutil SMu Pn (3) Pn (28) SMn (38) SMu (41) 4  
Niesklasyfikowani
Webber SMu Pu (12) Pu (30) SMu (31)  3  
di Resta SMn Pn (7) Pn (23)   2  
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
SM = Supermiękka mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Pośrednia mieszanka była idealna na wyścig, zatem większość kierowców próbowała założyć ją jak najwcześniej, a zespoły od początku wyścigu reagowały na strategie wprowadzane w życie przez ich bezpośrednich rywali. Nasz dobór opon może i był agresywny, z supermiękką mieszanką perfekcyjną na kwalifikacje i pośrednią optymalnie dopasowaną do wymagań wyścigowych, ale takie decyzje są zgodne z prośbami wielu zespołów. Jeśli chodzi o problem z prawą przednią oponą Sergio Pereza, to bardzo szybko byliśmy w stanie ustalić, że przyczyną było jej spłaszczenie przy mocnym hamowaniu. Konstrukcja ogumienia jest oczywiście taka sama jak stosowana tutaj rok temu, więc nie ma tu żadnego głębszego problemu. Spłaszczenia opon czy przebicia zawsze były integralną częścią wyścigów. Dwa okresy neutralizacji miały istotny wpływ na strategię w wyścigu i wszyscy kierowcy, którzy dojechali do mety – poza jednym – wykonali po dwa postoje. Bez interwencji samochodu bezpieczeństwa prawdopodobnie większa liczba zawodników zjeżdżałaby trzy razy, ale taka strategia jest zgodna z naszym celem, realizowanym od początku obecności w Formule 1: dwa do trzech postojów na wyścig”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca