|
|
|
|
|
|
Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 2013 | 3 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:38,434 - Q2, Lewis Hamilton (McLaren), 2011 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:40,279 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 194,863 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Zmiana 1 | Zmiana 2 | Zmiana 3 | Suma wizyt w boksach | | |
|
1. | Vettel | Mu | Pn (14) | Pn (37) | | 2 | | |
2. | Webber | Mu | Pn (8) | Pn (33) | | 2 | | |
3. | Rosberg | Mu | Pn (10) | Pn (33) | | 2 | | |
4. | Grosjean | Mu | Pn (8) | Pn (37) | | 2 | | |
5. | Alonso | Mn | Pn (16) | Mu (44) | | 2 | | |
6. | di Resta | Mn | Pn (20) | | | 1 | | |
7. | Hamilton | Mu | Pn (7) | Pn (29) | | 2 | | |
8. | Massa | Mu | Pn (18) | Pn (38) | | 2 | | |
9. | Perez | Mu | Pn (6) | Pn (27) | | 2 | | |
10. | Sutil | Pn | Mn (28) | | | 1 | | |
11. | Maldonado | Mn | Pn (5) | Pn (25) | | 2 | | |
12. | Button | Pn | Mn (2) | Pn (11) | | 2 | | |
13. | Gutierrez | Pn | Mn (18) | Pn (30) | | 2 | | |
14. | Hülkenberg | Mu | Pn (9) | Pn (27) | DT (34) | 3 | | |
15. | Bottas | Pn | Pn (24) | Mn (45) | | 2 | | |
16. | Ricciardo | Mu | Pn (7) | Pn (28) | | 2 | | |
17. | Vergne | Mn | Pn (17) | Pn (51) | | 2 | | |
18. | van der Garde | Mn | Pn (7) | Pn (33) | | 2 | | |
19. | Pic | Mn | Pn (8) | Pn (32) | | 2 | | |
20. | Bianchi | Mn | Pn (5) | Pn (31) | | 2 | | |
21. | Chilton | Mn | Pn (6) | Pn (32) | | 2 | | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Räikkönen | Pn | | | | 0 | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
DT = Kara przejazdu przez boksy
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Po pierwsze gratulujemy Sebastianowi Vettelowi zwycięstwa w wyścigu. Zespoły stosowały różne strategie, a w przypadku obu mieszanek zużycie oraz degradacja utrzymywały się na dobrym poziomie, dzięki czemu kierowcy mogli wykonać długie pierwsze przejazdy, nawet na miękkim ogumieniu. Sebastian pojechał mistrzowski wyścig i prowadził od startu do mety, wykorzystując do maksimum fakt, że nie zakładał podczas kwalifikacji pośrednich opon i miał dziś do dyspozycji świeże komplety tej mieszanki. Jak zwykle mieliśmy do czynienia z szybką ewolucją stanu nawierzchni oraz obniżającą się w czasie wyścigu temperaturą toru, choć te zjawiska nie były tak znaczące, jak się spodziewaliśmy”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|