F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysian Grand Prix 201324 marca
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 310,408 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Pit-stop 4 Suma postojów 
1.Vettel PRn Pn (5) Tn (22) Tn (32) Pn (42) 4 
2.Webber PRn Tn (7) Pn (19) Tn (31) Tn (43) 4 
3.Hamilton PRn Pn (7) Pn (21) Tn (30) Pu (41) 4 
4.Rosberg PRn Pn (8) Pn (22) Tn (31) Pu (42) 4 
5.Massa PRn Pn (5) Tn (20) Pn (33) Pu (47) 4 
6.Grosjean PRn Pn (7) Pu (20) Tn (35)  3 
7.Räikkönen PRn Pn (6) Pu (21) Tn (34)  3 
8.Hülkenberg PRn Pn (7) Pn (21) Tn (34) Tn (44) 4 
9.Perez PRn Pn (7) Pn (22) Tn (33) Tn (54) 4 
10.Vergne PRn Tn (7) Tn (26) Pn (43)  3 
11.Bottas PRn Pn (6) Pn (22) Pu (40)  3 
12.Gutierrez PRn Tn (7) Pu (22) Pn (36) Tn (51) 4 
13.Bianchi PRn Pn (6) Pn (17) Tn (29) Pu (43) 4 
14.Pic PRn Pu (7) Tn (20) Pu (32) Pn (43) 4 
15.van der Garde PRn Tn (6) Tn (18) Tn (28) Pn (42) 4 
16.Chilton PRn Pn (6) Tn (19) Pu (31) Tn (41) 4 
17.Button PRn Pn (7) Pn (21) Tn (35)  3 
18.Ricciardo PRn Pu (6) Pn (19) Tn (33)  3 
Niesklasyfikowani
Maldonado PRn Pn (6) Pu (13) Pu (32)  3 
Sutil PRn Pn (6) Tn (22)   2 
di Resta PRn Pn (6) Tn (20)   2 
Alonso PRn     0 
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
T = Twarda mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
PR = Opony przejściowe
N = Nowy komplet
U = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Deszcz, który spadł tuż przed startem, skomplikował strategię i zespoły musiały zareagować na zmieniające się warunki, próbując przewidzieć zmieniający się poziom przyczepności podczas pierwszej fazy wyścigu. Kiedy nawierzchnia przeschła, mogliśmy zaobserwować różne podejście do taktyki: ekipy na różne sposoby korzystały z twardych i pośrednich opon. Mimo tego prowadzący kierowcy jechali bardzo blisko siebie, choć realizowali różne strategie. Mercedesowi w pewnym momencie udało się dzięki taktyce przedzielić Red Bulla. Spodziewaliśmy się tu wysokiego poziomu degradacji i wiedzieliśmy, że tak właśnie będzie za sprawą ekstremalnej natury toru oraz lepszych osiągów naszych bardziej miękkich mieszanek. Jednak to dopiero drugi wyścig w sezonie, a doświadczenie z poprzednich lat pokazuje, że w miarę upływu sezonu i dalszego rozwoju samochodów zespoły szybko zaczynają sobie radzić z oponami. Nie mamy wątpliwości, że tak samo będzie w tym roku”.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
F1-HELP, 27.03.2013 14:42[!]
Ten opis tekstowy w tabelce jest mocno nieczytelny. Lepiej byłoby posłużyć się także ikonkami opon, czyli różnymi kolorami (made by Pirelli: pomarańczowy, biały, żółty, czerwony, zielony, niebieski).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca