|
|
|
|
|
|
Santander British Grand Prix 2013 | 30 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:30,399 - Mark Webber (Red Bull), 2011 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:34,661 - Kimi Raikkonen (Lotus), 2012 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 215,683 km/h - Mark Webber (Red Bull), 2012 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Zmiana 1 | Zmiana 2 | Zmiana 3 | Zmiana 4 | Suma wizyt w boksach | | |
|
1. | Rosberg | Pu | Tn (12) | Tn (34) | Tn (42) | | 3 | | |
2. | Webber | Pu | Tn (10) | Pu (31) | Pu (42) | | 3 | | |
3. | Alonso | Pu | Tn (10) | Tu (30) | Pu (41) | | 3 | | |
4. | Hamilton | Pu | Tn (8) | Tn (36) | | | 2 | | |
5. | Räikkönen | Pu | Tn (11) | Tn (29) | | | 2 | | |
6. | Massa | Pn | Tn (10) | Tn (16) | Tu (36) | Pu (42) | 4 | | |
7. | Sutil | Pu | Tu (12) | Tn (33) | | | 2 | | |
8. | Ricciardo | Pu | Tn (11) | Tn (32) | | | 2 | | |
9. | di Resta | Tn | Tu (9) | Pu (33) | Tn (42) | | 3 | | |
10. | Hülkenberg | Tn | Tn (12) | Pn (25) | Pu (37) | | 3 | | |
11. | Maldonado | Pn | Pu (15) | Tn (37) | | | 2 | | |
12. | Bottas | Pn | Pn (15) | Tn (38) | | | 2 | | |
13. | Button | Tn | Pn (11) | Pu (32) | | | 2 | | |
14. | Gutierrez | Tn | Pn (10) | Pn (27) | Tn (29) | Pu (40) | 4 | | |
15. | Pic | Tn | Tn (15) | Pn (34) | | | 2 | | |
16. | Bianchi | Pn | Tn (11) | Tn (33) | | | 2 | | |
17. | Chilton | Pn | Tn (12) | Tu (32) | | | 2 | | |
18. | van der Garde | Tn | Tn (10) | Pn (28) | Pn (40) | | 3 | | |
19. | Grosjean | Pu | Tn (9) | Tu (30) | Pu (42) | | 3 | | |
20. | Perez | Pn | Tn (13) | Pu (33) | | | 2 | | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Vettel | Pu | Tn (13) | Tn (35) | | | 2 | | |
| Vergne | Tn | Tn (14) | Pn (25) | | | 2 | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
T = Twarda mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Pojawiły się problemy z usterkami lewych tylnych opon, z którymi nie mieliśmy wcześniej do czynienia. Bardzo poważnie traktujemy tę sytuację i w tej chwili badamy wszystkie opony, aby jak najszybciej określić przyczynę, przed kolejną Grand Prix w Niemczech. W tej chwili nie możemy powiedzieć nic więcej, dopóki nie przeprowadzimy pełnego dochodzenia i analiz tych incydentów. To dla nas najwyższy priorytet. Możemy jednak stwierdzić, że nowy proces spajania oplotu opony z bieżnikiem, który wprowadziliśmy przed tym weekendem, nie jest powodem dzisiejszych usterek. Może się okazać, że pewne cechy tego toru miały wpływ na najnowszą odmianę naszych opon w specyfikacji na sezon 2013, ale w tym momencie nie chcemy spekulować. Poskładamy wszystkie dowody i sprawdzimy dokładnie, co się wydarzyło, a następnie podejmiemy odpowiednie kroki – o ile będą one potrzebne”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|