|
|
|
|
|
|
Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 2014 | 23 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:38,434 - Q2, Lewis Hamilton (McLaren), 2011 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:40,279 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 194,863 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma | | |
|
1. | Hamilton | SMu | Mn (10) | Mn (31) | | 2 | | |
2. | Massa | SMu | Mn (13) | SMu (43) | | 2 | | |
3. | Bottas | SMu | Mn (10) | Mu (35) | | 2 | | |
4. | Ricciardo | Mn | Mn (27) | SMu (47) | | 2 | | |
5. | Button | SMu | Mn (6) | Mn (28) | | 2 | | |
6. | Hülkenberg | Mn | Mn (15) | SMn (37) | | 2 | | |
7. | Perez | Mn | Mn (14) | SMn (41) | | 2 | | |
8. | Vettel | Mn | Mn (21) | SMu (46) | | 2 | | |
9. | Alonso | SMu | Mn (5) | Mn (27) | | 2 | | |
10. | Räikkönen | SMu | Mn (6) | Mn (26) | | 2 | | |
11. | Magnussen | Mn | SMn (21) | Mn (29) | | 2 | | |
12. | Vergne | Mn | Mn (13) | Mn (30) | SMn (44) | 3 | | |
13. | Grosjean | SMn | DT (1) | Mn (8) | Mn (21) | 3 | | |
14. | Rosberg | SMu | Mn (11) | Mn (34) | | 2 | | |
15. | Gutierrez | SMn | Mn (7) | Mn (28) | | 2 | | |
16. | Sutil | SMn | Mn (5) | Mn (22) | Mn (37) | 3 | | |
17. | Stevens | SMn | Mn (14) | SMn (37) | | 2 | | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Kobayashi | SMn | Mn (15) | SMn (36) | | 2 | | |
| Maldonado | SMu | Mn (7) | | | 1 | | |
| Kwiat | SMu | Mn (6) | | | 1 | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
M = Miękka mieszanka
SM = Supermiękka mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Gratulacje dla Lewisa Hamiltona za zdobycie mistrzowskiego tytułu oraz dla Nico Rosberga, który przez cały sezon był dla niego godnym przeciwnikiem. Opony spisywały się tutaj zgodnie z przewidywaniami i naszymi danymi, zgromadzonymi przed wyścigiem. Dziś mogliśmy zaobserwować wiele różnych strategii: Massa podkreślił osiągi supermiękkiej mieszanki w końcówce wyścigu, a Ricciardo dał popis jazdy po starcie z końca stawki na miękkim ogumieniu. To była fascynująca końcówka pasjonującego sezonu, a my już zaczynamy pracę nad sezonem 2015. We wtorek i środę odbywa się tu ostatnia sesja testowa, podczas której zadebiutuje trochę naszych nowych opon”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|