|
|
|
|
|
|
Petronas Malaysian Grand Prix 2014 | 30 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Pit-stop 4 | Pit-stop 5 | Suma |
|
1. | Hamilton | Pn | Pn (15) | Pn (33) | Tn (51) | | | 3 |
2. | Rosberg | Pn | Pn (14) | Pn (32) | Tn (50) | | | 3 |
3. | Vettel | Pn | Pn (13) | Pn (31) | Tn (49) | | | 3 |
4. | Alonso | Pn | Pn (11) | Tn (27) | Pn (42) | | | 3 |
5. | Hülkenberg | Pn | Pn (16) | Tu (34) | | | | 2 |
6. | Button | Pn | Pn (13) | Pn (25) | Tn (39) | | | 3 |
7. | Massa | Pn | Pn (12) | Pn (27) | Tn (42) | | | 3 |
8. | Bottas | Pn | Pn (14) | Pn (29) | Tn (44) | | | 3 |
9. | Magnussen | Pn | Pn (9) | Pn (24) | Tn (39) | | | 3 |
10. | Kwiat | Pn | Pn (10) | Tn (22) | Pn (34) | | | 3 |
11. | Grosjean | Pn | Pn (12) | Pn (25) | Tn (40) | | | 3 |
12. | Räikkönen | Pn | Pn (2) | Tn (18) | Pn (34) | | | 3 |
13. | Kobayashi | Pn | Pn (15) | Tn (31) | | | | 2 |
14. | Ericsson | Pn | Pn (11) | Pn (26) | Tn (38) | | | 3 |
15. | Chilton | Pn | Pn (10) | Pn (27) | Tn (41) | | | 3 |
|
Niesklasyfikowani | |
| Ricciardo | Pn | Pn (12) | Tn (28) | Pu (40) | Tu (42) | S&G (44) | 5 |
| Gutierrez | Pn | Pn (10) | Tn (23) | | | | 2 |
| Sutil | Pn | Tn (11) | Tn (24) | | | | 2 |
| Vergne | Pn | Tn (2) | Pn (17) | | | | 2 |
| Bianchi | Pn | Pn (1) | | | | | 1 |
| Maldonado | Pn | | | | | | 0 |
| Perez | Tn | | | | | | NS |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
T = Twarda mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
S&G = Kara „stop & go” – 10 sekund postoju na stanowisku serwisowym
NS = Kierowca nie wystartował do wyścigu
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „To był ciężki wyścig, z temperaturą toru wynoszącą przed startem 46 stopni Celsjusza oraz najbardziej szorstką nawierzchnią w kalendarzu. Mimo tego opony zapewniły odpowiedni balans osiągów, który umożliwił stoczenie zaciętej walki o czołowe pozycje. Nie występowało zjawisko ziarnienia i ogumienie nie ulegało przegrzaniu. Kierowcy musieli pilnować degradacji termicznej, ale wyścig z trzema pit stopami spełnia wymagania postawione przed Pirelli przez władze sportu”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|