|
|
|
|
|
|
Gran Premio de España Pirelli 2015 | 10 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:19,954 - Q2, Rubens Barrichello (Brawn), 2009 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:21,670 - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2008 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 198,102 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2007 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma postojów | | |
|
1. | Rosberg | Pu | Pn (15) | Tn (45) | | 2 | | |
2. | Hamilton | Pu | Pn (13) | Tn (32) | Pu (51) | 3 | | |
3. | Vettel | Pu | Pn (14) | Tn (40) | | 2 | | |
4. | Bottas | Pu | Pu (15) | Tn (42) | | 2 | | |
5. | Räikkönen | Pu | Tn (17) | Pn (41) | | 2 | | |
6. | Massa | Pu | Pu (14) | Tn (32) | Pu (47) | 3 | | |
7. | Ricciardo | Pu | Pu (13) | Tn (42) | | 2 | | |
8. | Grosjean | Pn | Pn (15) | Tn (40) | | 2 | | |
9. | Sainz | Pu | Tn (14) | Pu (42) | | 2 | | |
10. | Kwiat | Pu | Pu (11) | Tn (38) | | 2 | | |
11. | Verstappen | Pu | Tn (13) | Tn (37) | | 2 | | |
12. | Nasr | Pu | Pn (12) | Tn (39) | | 2 | | |
13. | Perez | Pz | Tn (19) | Pn (36) | | 2 | | |
14. | Ericsson | Pu | Pn (18) | Tn (45) | | 2 | | |
15. | Hülkenberg | Pn | Pu (10) | Pn (26) | Tn (49) | 3 | | |
16. | Button | Pu | Tn (11) | Pn (27) | Pu (44) | 3 | | |
17. | Stevens | Pn | Pu (16) | Tn (32) | Pn (47) | 3 | | |
18. | Merhi | Pn | Pn (17) | Tn (30) | Pn (49) | 3 | | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Maldonado | Pn | Pn (14) | Pu (15) | Tn (43) | 3 | | |
| Alonso | Pu | Tn (21) | | | 1 | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
T = Twarda mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Grand Prix Hiszpanii przebiegała zdecydowanie pod dyktando strategii i byliśmy świadkami fascynującej, złożonej batalii pomiędzy Mercedesem i Ferrari. Nominowane przez nas mieszanki otworzyły przed zespołami różne możliwości, pozwalając im na maksymalne wykorzystanie ich potencjału. Mimo wymagającej charakterystyki toru w Montmelo oraz wysokich temperatur, obie mieszanki spisały się idealnie, wykazały minimalne ziarnienie i nie pojawiały się na nich pęcherze, dzięki czemu każdy kierowca mógł wykorzystać obraną przez siebie strategię. Teraz czekamy na zbliżającą się sesję testową, która umożliwi nam zebranie większej ilości danych, potrzebnych do dalszego rozwoju ogumienia”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|