|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Kurtis Kraft ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1959 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Offenhauser 4.5 L4 | J. Larson, C. Arnold, J. Daywalt, D. Carter |
1958 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Offenhauser 4.5 L4 | J. Parsons, J. Thomson |
1956 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | Novi 3.0 L8C | P. Russo |
1955 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Offenhauser 4.5 L4 | A. Herman, J. Daywalt |
1954 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Offenhauser 4.5 L4 | J. Hoyt, G. Fonder, F. Armi |
1953 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Novi 3.0 L8C Offenhauser 4.5 L4 | D. Nalon, C. Niday, R. Ward, A. Linden, D. Dinsmore |
1952 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | Offenhauser 4.5 L4 Novi 3.0 L8C Cummins 3.0 L6C | J. Parsons, D. Nalon, F. Agabashian, C. Miller |
1951 | 1 | 5 | 15 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | Offenhauser 4.5 L4 Novi 3.0 L8C | W. Brown, C. Miller, L. Wallard, D. Nalon, M. Nazaruk |
1950 | 1 | 2 | 9 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | Offenhauser 4.5 L4 Cummins 3.0 L6C | J. Parsons, J. Jackson |
|
Razem: | 9 | 25 | 25 | 2 (22.2%) | 3 (12.0%) | 2 (22.2%) | 3 (33.3%) | 12 (48.0%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1950 | |
| Indianapolis | 1 | J. Parsons | Offenhauser 4.5 L4 | | 5 | 1 | wyścig przerwany z powodu deszczu (naj. okr.) | | Indianapolis | 61 | J. Jackson | Cummins 3.0 L6C | | 32 | NS | sprężarka | |
Sezon 1951 | |
| Indianapolis | 44 | W. Brown | Offenhauser 4.5 L4 | | 13 | NS | iskrownik | | Indianapolis | 32 | C. Miller | Novi 3.0 L8C | | 28 | NS | zapłon | | Indianapolis | 99 | L. Wallard | Offenhauser 4.5 L4 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Indianapolis | 18 | D. Nalon | Novi 3.0 L8C | | 1 | NS | zgaśnięcie silnika | | Indianapolis | 83 | M. Nazaruk | Offenhauser 4.5 L4 | | 7 | 2 | | |
Sezon 1952 | |
| Indianapolis | 5 | J. Parsons | Offenhauser 4.5 L4 | | 31 | 10 | | | Indianapolis | 36 | D. Nalon | Novi 3.0 L8C | | 4 | NS | sprężarka | | Indianapolis | 28 | F. Agabashian | Cummins 3.0 L6C | | 1 | NS | sprężarka | | Indianapolis | 21 | C. Miller | Novi 3.0 L8C | | 27 | NS | sprężarka | |
Sezon 1953 | |
| Indianapolis | 9 | D. Nalon | Novi 3.0 L8C | | 26 | 11 | poślizg | | Indianapolis | 99 | C. Niday | Offenhauser 4.5 L4 | | 30 | NS | iskrownik | | Indianapolis | 92 | R. Ward | Offenhauser 4.5 L4 | | 10 | 16 | oś; jechał na zmianę z Lindenem i Dinsmore | | Indianapolis | 92 | A. Linden | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 16 | oś; jechał na zmianę z Wardem i Dinsmore | | Indianapolis | 92 | D. Dinsmore | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 16 | oś; jechał na zmianę z Wardem i Lindenem | |
Sezon 1954 | |
| Indianapolis | 99 | J. Hoyt | Offenhauser 4.5 L4 | | 30 | NS | silnik | | Indianapolis | 71 | G. Fonder | Offenhauser 4.5 L4 | | - | 19 | jechał na zmianę z Armim | | Indianapolis | 71 | F. Armi | Offenhauser 4.5 L4 | | 33 | 19 | jechał na zmianę z Fonderem | |
Sezon 1955 | |
| Indianapolis | 71 | A. Herman | Offenhauser 4.5 L4 | | 16 | 7 | | | Indianapolis | 48 | J. Daywalt | Offenhauser 4.5 L4 | | 17 | 9 | | |
Sezon 1956 | |
| Indianapolis | 29 | P. Russo | Novi 3.0 L8C | | 8 | NS | opona/wypadek (naj. okr.) | |
Sezon 1958 | |
| Indianapolis | 45 | J. Parsons | Offenhauser 4.5 L4 | | 6 | 12 | | | Indianapolis | 7 | J. Thomson | Offenhauser 4.5 L4 | | 22 | NS | układ kierowniczy | |
Sezon 1959 | |
| Indianapolis | 7 | J. Larson | Offenhauser 4.5 L4 | | 19 | NS | wypadek | | Indianapolis | 71 | C. Arnold | Offenhauser 4.5 L4 | | 21 | 15 | | | Indianapolis | 66 | J. Daywalt | Offenhauser 4.5 L4 | | 13 | 14 | | | Indianapolis | 37 | D. Carter | Offenhauser 4.5 L4 | | 12 | 7 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|