|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Lotus 24 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1965 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Climax 1.5 V8 | B. Gubby |
1964 | 5 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | BRM 1.5 V8 | P. Revson, J. Siffert, I. Ireland, B. Collomb, T. Taylor |
1963 | 9 | 31 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | BRM 1.5 V8 Climax 1.5 V8 | I. Ireland, J. Hall, J. Siffert, B. Collomb, M. Gregory, M. Trintignant, P. Hill, M. Hailwood, R. Ward, H. Sharp, C. Amon, P. Driver |
1962 | 9 | 35 | 12 | 0 | 1 | 0 | 0 | 19 | Climax 1.5 V8 BRM 1.5 V8 | T. Taylor, I. Ireland, J. Brabham, M. Gregory, M. Trintignant, D. Gurney, J. Siffert, W. Seidel, G. Seiffert, H. Schiller, T. Shelly, N. Vaccarella, R. Schroeder, R. Penske |
|
Razem: | 23 | 72 | 16 | 0 (0.0%) | 1 (1.4%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 37 (51.4%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 5 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 10 | 2 | | | Zandvoort | 9 | I. Ireland | Climax 1.5 V8 | | 6 | NS | poślizg | | Zandvoort | 8 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 4 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 34 | I. Ireland | Climax 1.5 V8 | | 8 | NS | pompa paliwowa | | Monte Carlo | 20 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 14 | NS | wyciek oleju | | Monte Carlo | 32 | M. Gregory | BRM 1.5 V8 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 30 | M. Trintignant | Climax 1.5 V8 | | 7 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 22 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 6 | 8 | przednie zawieszenie/wypadek | | Spa-Francorchamps | 18 | M. Trintignant | Climax 1.5 V8 | | 16 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 23 | D. Gurney | BRM 1.5 V8 | | - | NW | nieprzygotowany bolid | | Spa-Francorchamps | 17 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 3 | NS | kolizja z Mairesse | | Spa-Francorchamps | 21 | M. Gregory | BRM 1.5 V8 | | 8 | NS | wycofał się | | Spa-Francorchamps | 15 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 15 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 20 | I. Ireland | Climax 1.5 V8 | | 5 | NS | zawieszenie | | Rouen-les-Essarts | 26 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 4 | NS | zawieszenie | | Rouen-les-Essarts | 36 | I. Ireland | Climax 1.5 V8 | | 8 | NS | pęknięta opona | | Rouen-les-Essarts | 34 | M. Gregory | BRM 1.5 V8 | | 7 | NS | przegrzanie | | Rouen-les-Essarts | 28 | M. Trintignant | Climax 1.5 V8 | | 13 | 7 | | | Rouen-les-Essarts | 40 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 15 | NS | sprzęgło | | Aintree | 32 | I. Ireland | Climax 1.5 V8 | | 3 | 16 | | | Aintree | 30 | J. Brabham | Climax 1.5 V8 | | 9 | 5 | | | Aintree | 44 | W. Seidel | BRM 1.5 V8 | | 21 | NS | hamulce | | Aintree | 22 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 10 | 8 | | | Aintree | 34 | M. Gregory | Climax 1.5 V8 | | 14 | 7 | | | Nürburgring | 34 | G. Seiffert | BRM 1.5 V8 | | NZ | - | | | Nürburgring | 6 | T. Taylor | Climax 1.5 V8 | | 26 | NS | wypadek | | Nürburgring | 34 | W. Seidel | BRM 1.5 V8 | | NZ | - | | | Nürburgring | 28 | H. Schiller | BRM 1.5 V8 | | 20 | NS | ciśnienie oleju | | Nürburgring | 17 | M. Trintignant | Climax 1.5 V8 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 40 | I. Ireland | Climax 1.5 V8 | | 5 | NS | zawieszenie | | Monza | 38 | M. Gregory | BRM 1.5 V8 | | 6 | 12 | | | Monza | 60 | T. Shelly | BRM 1.5 V8 | | NZ | - | | | Monza | 36 | M. Trintignant | Climax 1.5 V8 | | 19 | NS | elektryka | | Monza | 42 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | NZ | - | | | Monza | 24 | N. Vaccarella | Climax 1.5 V8 | | 14 | 9 | | | Watkins Glen | 26 | R. Schroeder | Climax 1.5 V8 | | 16 | 10 | | | Watkins Glen | 6 | M. Trintignant | Climax 1.5 V8 | | 17 | NS | hamulce | | Watkins Glen | 16 | M. Gregory | BRM 1.5 V8 | | 7 | 6 | | | Watkins Glen | 15 | I. Ireland | Climax 1.5 V8 | | 15 | 8 | | | Watkins Glen | 14 | R. Penske | Climax 1.5 V8 | | 12 | 9 | | | East London | 11 | I. Ireland | Climax 1.5 V8 | | 4 | 5 | | |
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 14 | I. Ireland | BRM 1.5 V8 | | 5 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 12 | J. Hall | BRM 1.5 V8 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 25 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 12 | NS | silnik | | Monte Carlo | 24 | B. Collomb | Climax 1.5 V8 | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 28 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 14 | NS | poślizg | | Spa-Francorchamps | 5 | J. Hall | BRM 1.5 V8 | | 12 | NS | wypadek | | Zandvoort | 42 | J. Hall | BRM 1.5 V8 | | 18 | 8 | | | Zandvoort | 36 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 17 | 7 | | | Reims | 48 | M. Gregory | BRM 1.5 V8 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Reims | 28 | M. Trintignant | Climax 1.5 V8 | | 14 | 8 | | | Reims | 42 | P. Hill | BRM 1.5 V8 | | 13 | NS | niesklasyfikowany | | Reims | 36 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 10 | 6 | | | Reims | 34 | J. Hall | BRM 1.5 V8 | | 16 | 11 | | | Silverstone | 21 | M. Gregory | BRM 1.5 V8 | | 22 | 11 | | | Silverstone | 20 | M. Hailwood | Climax 1.5 V8 | | 17 | 8 | | | Silverstone | 12 | J. Hall | BRM 1.5 V8 | | 13 | 6 | | | Silverstone | 25 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 15 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 20 | J. Hall | BRM 1.5 V8 | | 16 | 5 | | | Nürburgring | 18 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 9 | 9 | dyferencjał | | Nürburgring | 14 | I. Ireland | BRM 1.5 V8 | | 11 | NS | kolizja z Bandinim | | Nürburgring | 28 | B. Collomb | Climax 1.5 V8 | | 21 | 10 | | | Monza | 54 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 15 | NS | ciśnienie oleju | | Monza | 42 | M. Gregory | BRM 1.5 V8 | | 12 | NS | silnik | | Monza | 30 | J. Hall | BRM 1.5 V8 | | 16 | 8 | | | Watkins Glen | 18 | R. Ward | BRM 1.5 V8 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Watkins Glen | 16 | J. Hall | BRM 1.5 V8 | | 16 | 10 | skrzynia biegów | | Watkins Glen | 14 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 14 | NS | skrzynia biegów | | Watkins Glen | 22 | H. Sharp | BRM 1.5 V8 | | 18 | NS | wycofał się | | Mexico City | 18 | C. Amon | BRM 1.5 V8 | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Mexico City | 16 | J. Hall | BRM 1.5 V8 | | 15 | 8 | | | Mexico City | 14 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 9 | 9 | | | Mexico City | 22 | H. Sharp | BRM 1.5 V8 | | 16 | 7 | | | East London | 15 | P. Driver | BRM 1.5 V8 | | - | NW | wypadek | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 2 | P. Revson | BRM 1.5 V8 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 24 | J. Siffert | BRM 1.5 V8 | | 16 | 8 | | | Monte Carlo | 14 | I. Ireland | BRM 1.5 V8 | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Monte Carlo | 3 | B. Collomb | BRM 1.5 V8 | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 29 | P. Revson | BRM 1.5 V8 | | 10 | ZD | start na "popych" | | Brands Hatch | 24 | P. Revson | BRM 1.5 V8 | | 22 | NS | dyferencjał | | Brands Hatch | 12 | T. Taylor | BRM 1.5 V8 | | 18 | NS | kondycja kierowcy | | Nürburgring | 27 | P. Revson | BRM 1.5 V8 | | 18 | 14 | wypadek | | Monza | 38 | P. Revson | BRM 1.5 V8 | | 18 | 13 | | |
Sezon 1965 | |
| Silverstone | 26 | B. Gubby | Climax 1.5 V8 | | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|