|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Minardi M185B ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1986 | |
| Jacarepaguá | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 25 | NS | sprzęgło | | Jacarepaguá | 23 | A. de Cesaris | Motori Moderni 1.5 V6T | | 22 | NS | turbo | | Jerez | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 25 | NS | dyferencjał na okr. formującym | | Jerez | 23 | A. de Cesaris | Motori Moderni 1.5 V6T | | 24 | NS | dyferencjał | | Imola | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 18 | NS | wypadek | | Imola | 23 | A. de Cesaris | Motori Moderni 1.5 V6T | | 23 | NS | silnik | | Monte Carlo | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | NZ | - | | | Monte Carlo | 23 | A. de Cesaris | Motori Moderni 1.5 V6T | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 23 | A. de Cesaris | Motori Moderni 1.5 V6T | | 19 | NS | brak paliwa | | Spa-Francorchamps | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 20 | NS | turbo | | Gilles Villeneuve | 23 | A. de Cesaris | Motori Moderni 1.5 V6T | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Detroit | 23 | A. de Cesaris | Motori Moderni 1.5 V6T | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Detroit | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 24 | NS | turbo | | Paul Ricard | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 19 | NS | kolizja z Ghinzanim | | Paul Ricard | 23 | A. de Cesaris | Motori Moderni 1.5 V6T | | 23 | NS | turbo | | Brands Hatch | 23 | A. de Cesaris | Motori Moderni 1.5 V6T | | 21 | NS | elektryka | | Brands Hatch | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 20 | NS | układ kierowniczy | | Hockenheim | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 22 | NS | przegrzanie | | Hockenheim | 23 | A. de Cesaris | Motori Moderni 1.5 V6T | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Hungaroring | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 17 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 19 | NS | zawieszenie | | Monza | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 19 | NS | elektryka | | Estoril | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 18 | NS | niesklasyfikowany | | Mexico City | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 24 | 14 | | | Adelaide | 24 | A. Nannini | Motori Moderni 1.5 V6T | | 18 | NS | wypadek |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|