F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Arrows A10Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 12 kwietnia 1987
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Australii - 15 listopada 1987
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:16
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:11
Statystyki bolidu Arrows A10 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 1987163211000019Megatron 1.5 L4TE. Cheever, D. Warwick
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1987
Jacarepaguá18E. CheeverMegatron 1.5 L4T14NSprzegrzanie/silnik
Jacarepaguá17D. WarwickMegatron 1.5 L4T8NSsilnik
Imola18E. CheeverMegatron 1.5 L4T9NSsprzęgło
Imola17D. WarwickMegatron 1.5 L4T1011brak paliwa
Spa-Francorchamps18E. CheeverMegatron 1.5 L4T114
Spa-Francorchamps17D. WarwickMegatron 1.5 L4T12NSchłodzenie/przegrzanie
Monte Carlo17D. WarwickMegatron 1.5 L4T11NSskrzynia biegów
Monte Carlo18E. CheeverMegatron 1.5 L4T6NSprzegrzanie
Detroit18E. CheeverMegatron 1.5 L4T66
Detroit17D. WarwickMegatron 1.5 L4T10NSwypadek
Paul Ricard17D. WarwickMegatron 1.5 L4T10NSturbo
Paul Ricard18E. CheeverMegatron 1.5 L4T14NSelektryka
Silverstone18E. CheeverMegatron 1.5 L4T14NSsilnik
Silverstone17D. WarwickMegatron 1.5 L4T135
Hockenheim17D. WarwickMegatron 1.5 L4T13NSturbo
Hockenheim18E. CheeverMegatron 1.5 L4T15NSprzepustnica
Hungaroring18E. CheeverMegatron 1.5 L4T118
Hungaroring17D. WarwickMegatron 1.5 L4T96
Red Bull Ring 18E. CheeverMegatron 1.5 L4T12NSpęknięta opona
Red Bull Ring 17D. WarwickMegatron 1.5 L4T11NSsilnik
Monza18E. CheeverMegatron 1.5 L4T13NSpółoś napędowa
Monza17D. WarwickMegatron 1.5 L4T12NSelektryka
Estoril18E. CheeverMegatron 1.5 L4T116
Estoril17D. WarwickMegatron 1.5 L4T1213
Jerez17D. WarwickMegatron 1.5 L4T1210
Jerez18E. CheeverMegatron 1.5 L4T138brak paliwa
Mexico City18E. CheeverMegatron 1.5 L4T124
Mexico City17D. WarwickMegatron 1.5 L4T11NSkolizja z Nakajimą
Suzuka17D. WarwickMegatron 1.5 L4T1310
Suzuka18E. CheeverMegatron 1.5 L4T129brak paliwa
Adelaide18E. CheeverMegatron 1.5 L4T11NSprzegrzanie/silnik
Adelaide17D. WarwickMegatron 1.5 L4T12NSukład przeniesienia napędu
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca