F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Renault R23BPokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Wielkiej Brytanii - 20 lipca 2003
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 12 pa?dziernika 2003
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Węgier - 24 sierpnia 2003
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Węgier - 24 sierpnia 2003
Pierwsze pole position:Grand Prix Węgier - 24 sierpnia 2003
Ostatnie pole position:Grand Prix Węgier - 24 sierpnia 2003
Zaliczone Grand Prix:6
Zwycięstwa:1 (16.67%)
Zdobyte punkty:36
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej
Przednie zawieszenie:górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej
Tylne zawieszenie:górne z tytanu i dolne z włókna węglowego ramiona, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo do górnej części obudowy skrzyni biegów
System paliwowy:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik na paliwo zamontowany tuż za kokpitem w konstrukcji skorupowej
System chłodzenia:oddzielne wodne i olejowe chłodnice po obu stronach
Elektronika:opracowana przez Renault F1 elektronika i oprogramowanie, wliczając kontrolę skrzyni biegów i połączenia z systemem zarządzającym pracą silnika firmy Magneti Marelli
Hamulce:tarcze i podkładki z włókna węglowego Hitco, szczęki AP Racing
Opony:Michelin Pilot
Kokpit:siedzenie dostosowane do budowy ciała kierowcy, pasy bezpieczeństwa z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane przyciski do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem
Przekładnia:6-biegowa automatyczna skrzynia biegów z wstecznym
Waga:600 kg, wliczając kierowcę, kamery TV i balast
Wymiary
Przedni ślad:1450 mm
Tylny ślad:1400 mm
Rozstaw osi:3100 mm
Długość:4600 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Renault R23B ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20036123612104Renault RS23 3.0 V10J. Trulli, F. Alonso
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2003
Silverstone7J. TrulliRenault RS23 3.0 V1026
Silverstone8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V108NSelektryka/skrzynia biegów
Hockenheim8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V1084
Hockenheim7J. TrulliRenault RS23 3.0 V1043
Hungaroring8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V1011
Hungaroring7J. TrulliRenault RS23 3.0 V1067
Monza8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V10208
Monza7J. TrulliRenault RS23 3.0 V106NShydraulika
Indianapolis8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V106NSsilnik
Indianapolis7J. TrulliRenault RS23 3.0 V10104
Suzuka7J. TrulliRenault RS23 3.0 V10205
Suzuka8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V105NSsilnik
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca