|
|
|
|
|
|
|
Bazowany na: | | Cosworth CR-4 |
Pojemność: | | 2998 cm3 |
Rozstaw cylindrów: | | 72 stopnie |
Liczba zaworów: | | 40 |
Maksym. obroty: | | 18300 |
Głowice cylindrów: | | cztery zawory na cylinder, pneumatyczny system zaworów |
Przepustnica: | | elektryczno-hydrauliczna |
Konstrukcja: | | blok, głowice cylindrów i tłoki ze stopów aluminium |
Wał korbowy: | | stalowy |
Elektronika: | | Pi/Cosworth |
Zapłon: | | Cosworth Racing |
Świece: | | Champion |
Waga: | | 96 kg wliczając balast |
| Wymiary |
Długość: | | 579 mm |
Szerokość: | | 490 mm |
Wysokość: | | 490 mm |
|
•Statystyki silnika Ford Cosworth RS1 3.0 V10 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich silników, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|