F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Berger, Tost i Ascanelli chcą przejść do Force India?

Doniesienia na ten temat opublikowała wydawana w Monachium gazeta TZ.
Marek Roczniak, 1 grudnia 2008, wyświetlenia: 2043<< | lista | T- | T+ | >>
Pomimo sprzedania Red Bullowi swoich 50% udziałów w zespole Toro Rosso, Gerhard Berger może jeszcze nie rozstawać się z Formułą 1. Niemieckojęzyczna prasa łączy bowiem Austriaka i dotychczasowego szefa STR – Franza Tosta z zespołem Force India.

Dowodzona przez Vijaya Mallyę stajnia z Silverstone przeszła niedawno spore zmiany w związku z zawarciem technologicznego partnerstwa z McLarenem i Mercedesem. W efekcie z zespołu odeszli dotychczasowy szef Colin Kolles i dyrektor techniczny Mike Gascoyne.

Wydawana w Monachium gazeta TZ napisała, że 49-letni Berger w ostatnich tygodniach spotkał się kilka razy z szefem administracji F1 – Berniem Ecclestone'em, a tematem rozmów w domyśle miała być zapewne ewentualna nowa rola Austriaka. Gazeta dodaje, że jest wysoce prawdopodobne, iż w przypadku przejścia do Force India były kierowca F1 zabrałby tam ze sobą doświadczonego inżyniera Giorgio Ascanellego.

Pojawiła się także plotka, jakoby Berger miał stać się menedżerem wschodzącej gwiazdy Sebastiana Vettela, choć jeszcze w ubiegłym tygodniu cytowano wypowiedź Austriaka, w której stwierdzał, że początkowo miał wątpliwości co do talentu tegorocznego zwycięzcy Grand Prix Włoch. Sam Vettel, który dotychczas radził sobie bez menedżera, powiedział: „Jeśli pojawi się właściwa osoba, to nie powiem nie”.

Źródło: F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.07.2023  Nie żyje Robert Fernley
20.05.2020  Perez: Problemy finansowe Force India były jasne od pierwszego dnia
04.12.2018  Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji
04.12.2018  Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze
03.12.2018  Szafnauer: Racing Point to tymczasowa nazwa
Tagi:
Force India
Berger G.
Vettel S.
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Volk, 01.12.2008 12:48[!]
To byłby dobry transfer dla Force India.
Maraz, 01.12.2008 13:32[!]
Natomiast STR całkiem by się zaczęło sypać, chyba że Mateschitz ma już kupca i los zespołu go już nie obchodzi...
paolo, 01.12.2008 13:42[!]
Mnie to niestety nie wygląda na sprzedaż STR tylko na rozbiórkę. Tak na dobrą sprawę to co zostanie do kupienia? Kierowców brak. Sponsorów brak. Szefa, mentora i najlepszego inżyniera brak. Bolidu brak. No i oczywiście brak możliwości zbudowania bolidu ponieważ po erze Minardi STR dostawał samochód od RBR. Ciekawe kto kupi takie zgliszcza. Pozostaje sprzedać nieruchomości i wypłacić odprawy.

Jeśli ten news nie jest wyssany z palca to niestety koniec STR. Najsmutniejsze, że po tak dobrym sezonie.
Pieczar, 01.12.2008 13:50[!]
Paolo - to właśnie tak dobry sezon stał się przysłowiowym gwoździem do trumny STR. Mateschitz na pewno nie chce powtórki z tego roku, kiedy jego główny zespół był objeżdżany przez ekipę B, stąd zrobi wszystko, żeby STR był gorszy w przyszłym roku.
zawias, 01.12.2008 15:15[!]
Trzeba wiedzieć kiedy sprzedać! Chyba nikt rozsądny nie wierzył w szybki i skuteczny rozwój STR w następnych latach. Przejście Vettela było pewnie konsekwencją chęci pozbycia się STR. Dodatkowym argumentem na poparcie tej tezy jest kryzys. Kogo stać na 2 zespoły?
Huckleberry, 01.12.2008 15:45[!]
Jak dla mnie symptomatyczna jest informacja o zaprzestaniu wydawania przez RedBulla biuletynu. Widać całkiem u nich cienko z kasą...
Carlo's, 01.12.2008 15:51[!]
Kryzys dotyka wszystkich. Nie ma różnicy czy biedny czy bardzo bogaty. Najbliższe pare lat nie bedzie najlepszym okresem dla zespołów. Dlatego Red Bull kończy balangowanie do rana i bierze sie za robotę-chuchanie na każdą złotówkę.
Harold, 01.12.2008 16:11[!]
Ale widać tu pewną zależność - SA też upadło po dobrym sezonie
rafaello85, 01.12.2008 16:40[!]
STR musi zostać sprzedany, nie może upaść, bo wtedy mielibyśmy tylko 9 zespołów w stawce i ogromne problemy wynikające z konieczności wystawiania trzeciego bolidu przez inne ekipy.

Co do Panów z STR - uważam, że to zwykłe plotki.
pawel92setter, 01.12.2008 20:34[!]
wtedy mogłaby być konieczność zaakceptowania samochodów klienckich i liczenie na to, że Prodrive się włączy...
paolo, 01.12.2008 23:02[!]
Jeśli nie "Force Arabia" to nie sądzę, żeby w dobie kryzysu ktoś chciał kupić zespół F1. Tak jak napisałem wcześniej, mnie to niestety wygląda na "rozbiórkę" zespołu. Jakoś na SA chętny się nie znalazł, a to było przed kryzysem. Jeśli RB odetnie kasę STR tak jak Honda SA to szykuje się kolejny krótki sezon dla Sato. Przy aż tak złym obrocie spraw to ja już nie wierzę, żeby w STR liczyli na jakieś młode talenty czy przyglądali. Bardziej będą się przyglądać kontom zawodników niż wynikom, a tu chyba Sato jest na prowadzeniu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca