F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Alonso liczy przede wszystkim na dalszą poprawę w 2009

Jego celem na sezon 2009 jest także zdobycie trzeciego tytułu mistrzowskiego.
Igor Szmidt, 3 grudnia 2008, wyświetlenia: 1828<< | lista | T- | T+ | >>
Fernando Alonso powiedział, że jego celem na sezon 2009 jest zdobycie trzeciego tytułu mistrzowskiego, jednak przyznaje, iż cel ten może się zmienić w zależności od formy zespołu Renault.

Hiszpan sezon 2008 ukończył na piątej pozycji w klasyfikacji generalnej po serii bardzo dobrych występów w ostatnich eliminacjach sezonu. Zwycięzca dwóch wyścigów w 2008 roku czekał do końca sezonu z potwierdzeniem pozostania we francuskim zespole, podczas gdy rozważał swoje opcje pod kątem najlepszego bolidu na przyszły sezon.

Dwukrotny mistrz świata mówi, że jego cel na nadchodzący rok jest bardzo jasny: „Celem na przyszły rok jest dalsza poprawa.” – powiedział Alonso reporterom podczas zorganizowanej przez ING Direct imprezy charytatywnej UNICEF. „Pierwsza część ostatniego sezonu przebiegła średnio. Nie mogę pozwolić sobie na rozpoczęcie mistrzostw z myślą, że nie będę w stanie wygrać”.

„Celem moim i zespołu jest mistrzostwo. To bardzo jasny cel, choć z biegiem czasu może się zmieniać. Jednakże tutaj, dziś, w grudniu, cel jest bardzo przejrzysty. W przyszłym roku postaram się zostać mistrzem. Pod koniec ostatniego sezonu znacznie poprawiliśmy naszą formę i nie opuściłem Renault. Kiedy wszystko robione jest jak należy, czujesz się jak w domu, a Renault jest groźnym zespołem, kiedy czuje się komfortowo”.

Hiszpan powiedział również, że przyszły rok, w którym nastąpią duże zamiany w przepisach przyniesie kilka niespodzianek, choć oczekuje, że Ferrari i McLaren pozostaną na samym czele stawki. „Będzie kilka niespodzianek. W zeszłym sezonie niespodzianką było BMW i Renault w niektórych momentach. W przyszłym roku również będzie kilka niespodzianek i mam nadzieję, że Renault będzie jedną z nich.” – powiedział.

Alonso dodał, że nie ma nic przeciwko jak najpóźniejszemu ukończeniu budowy bolidu na nowy sezon, jeśli tylko miałoby to pomóc w pokonaniu rywali. „Tym razem mistrzostwa zaczynają się później niż zwykle, a im później przygotujesz bolid tym lepiej. Będą bolidy, które będą dobre w lutym, a w kwietniu wszyscy będą mieli je już skopiowane. Im później bolid będzie więc gotowy, tym lepiej dla nas. Tak naprawdę to bolid, który zaprezentujemy 20 stycznia nie będzie miał wiele wspólnego z autem, z jakim przybędziemy do Australii”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.05.2024  Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem
30.04.2024  Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso
21.04.2024  Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu
20.04.2024  Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
Tagi:
Alonso F.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
wartek, 03.12.2008 17:45[!]
ja mysle ze lepiej jest zrobic bolid wczesniej i testowac go dluzej :)
chociaz racja, ze nie nalezy pokazywac wszystkiego na prezentacji a dopiero na starcie wyscigu :)
niektore elementy mozna testowac w fabryce nie na torze, ale napewno im wiecej czasu tym lepiej:)
CamilloS, 03.12.2008 20:31[!]
Można zastosować malowanie maskujące :P
Huckleberry, 03.12.2008 22:35[!]
Tak tak Fernando - najlepiej mieć dobry bolid na trzy ostatnie wyścigi sezonu :>
Nie wierzę, że wszystko da się skopiować - zwłaszcza w przypadku KERSU którego nie widać. Tak jak kiedyś Lotus z efektem przyziemienia - przez długi czas nikt nie był w stanie się do nich zbliżyc bo ogólnie nikt nie wiedział o co chodzi :)
Ktoś z Ferrari powiedział kiedyś, że oni się nie boją kopiowania [uczciwego, nie przez spzpiegów] bo w momencie kiedy ich ktoś kopiuje oni są już krok do przodu. :)
rafaello85, 04.12.2008 14:28[!]
Żeby walczyć o tytuł, Ferdek musi mieć mistrzowski bolid. Renault wprowadziło dużo usprawnień w końcówce 2008r i teraz pytanie - czy nie zaniedbali przez to projektu na 2009r? Jeżeli tak, to nadzieje Hiszpana mogą być płonne...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca