F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

ING rozważa swoją przyszłość w F1

Z plotek wynika, że wparcie dla Renault ma zostać ograniczone o 40%.
Konrad Házi, 26 stycznia 2009, wyświetlenia: 2518<< | lista | T- | T+ | >>
ING chce ograniczyć wydatki na sponsoring w Formule Jeden w nadchodzącym sezonie – donosi International Herald Tribune. Holenderski bank, który tak jak większość jego konkurencji boryka się z trudnościami wynikającymi ze stanu globalnej ekonomii, jest obecnie tytularnym sponsorem zespołu Renault, a do tego wspiera kilka wyścigów, w tym Grand Prix Australii.

Grupa finansowa ING otrzymała już wsparcie finansowe od holenderskiego rządu, jednak w kolejnym kwartale z rzędu zanotowała wielomilionowe straty, jak donosi biznesowa agencja informacyjna Bloomberg. Dalsze doniesienia mówią o tym, że wparcie dla Renault ma zostać ograniczone o 40%, a do tego ING chce cięć w wydatkach na sponsorowanie wyścigów.

Doniesienia te podkreślają niepewną sytuację innych banków sponsorujących F1. W poważnych tarapatach znalazł się między innymi Royal Bank of Scotland (RBS) sponsorujący zespół Williams, a jeden ze sponsorów zespołu BMW Sauber – Credit Suisse wycofał się już z tego sportu. Zmniejszone wpływy z umów sponsorskich mogą nie wpłynąć bezpośrednio na osiągi zespołów, jednak mogą sprawić, że będą one bardziej zależne od pieniędzy kontrolujących je spółek, co na dłuższą metę może mieć negatywny wpływ i spowodować w przyszłości utratę płynności finansowej.

Źródło: Forumula1.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.09.2009  Renault usunęło już znaki firmowe ING i Mutua Madrilena
24.09.2009  ING także kończy współpracę z Renault
18.02.2009  ING sponsorem tytularnym Grand Prix Turcji
16.02.2009  Briatore jest spokojny o przyszłość zespołu Renault
16.02.2009  ING wycofa się z Formuły 1 po sezonie 2009
Tagi:
ING
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Jędruś, 26.01.2009 14:30[!]
Qnik chyba za szybko chciałeś to wrzucić ...

Co w tym dziwnego , że ING które obecnie jest chyba obok Vodafone najbardziej rozpoznawalną marą w F1 będzie ograniczać sponsornig ??? Wszyscy najwięksi tak robią. Kto miałby ucierpieć najbardziej na kryzysie jak nie banki ... :D
Credit Suisse się wycofało ( choć nie tylko ze względów finansowych ) , Dell się wycofał , Intel bardzo ograniczył. I na tym zapewne nie koniec.
Mariusz, 26.01.2009 14:48[!]
Zaczęło się z UE i zakazem reklam tytoniu, później był pionierski Stewart i HSBC, a teraz tzw. kryzys kończy erę banków w F1. Kto następny?
Huckleberry, 26.01.2009 14:53[!]
Następni będą producenci alkoholu - Martini, Kingfisher i co tam jeszcze... ;)
owca, 26.01.2009 15:31[!]
i tak oto nadejdzie era w której to zespoły F1 będą sponsorowane przez proszki do prania i producentów płatków śniadaniowych! ;D
noofaq, 26.01.2009 15:43[!]
były już garnki zepter :)
im9ulse, 26.01.2009 16:21[!]
dla mnie zakaz reklamy tytoniu i alkoholu tak naprawde dobil sporty motorowe...bo w tych dwóch niszach rynkowych nigdy nie ma recesji :) !!! wystarczy zobaczyc co sie stalo z naszymi rajdami po odejsciu "fajek"...jedno jedyne Marlboro sie trzyma
Ducsen, 26.01.2009 16:47[!]
Kingfisher w wypadku Force India to jak się nie mylę linie lotnicze, a nie alkohol.

@jędruś - mówisz, że najbardziej ucierpią banki wymieniając za chwilę Della. O co chodzi?
Jędruś, 26.01.2009 17:09[!]
Wiem , że Dell to nie bank :D

Jednak oni też bardzo ucierpieli na kryzysie.
Mexi, 26.01.2009 17:16[!]
Ducsen - Kingfisher to jest także piwo indyjskie (swoją drogą przyzwoite) , aczkolwiek na bolidach w teorii reklamują się linie lotnicze :)
golakr, 26.01.2009 17:20[!]
A nie prawda, kilku "prominentnych" działaczy z forum twierdziło (pewnie dalej tak jest), że tytoniowy zakaz w niczym nie szkodzi! Reklamodawcy pchają się drzwiami i oknami a zespołów gdyby tylko było miejsce dla nich, byłoby 50. Rzeczywistość jest niestety inna a reklamo - kaso - dawcy to najczęściej prezes czy dyrektor, który ma fantazje i w zamian za 2 mln na sponsoring może sobie przybajerzyć panienkę na loży vip w Monaco. Nawet słynący z mega lanserki szejkowie wolą wydać kasę (i to jaką) na fusball niż na F1.
Piotrek15, 26.01.2009 21:38[!]
gdyby media nie "rozbuchały " tak tego kryzysu nie miał by on takiego zasięgu i skutków jakie ma teraz...
PawełF1Power, 26.01.2009 23:27[!]
Ehh... kolejny na kryzysie. Niby nie ma się czemu dziwić, ale jak tak dalej pójdzie to na bolidach zostaną tylko reklamy papieru toaletowego (popyt jest zawsze ;p). Więc proponuje wcale nie rozpoczynać tego sezonu i zaoszczędzić pieniążki na kolejny (w ramach cięcia kosztów i oczywiście w obliczu wszechogarniającego kryzysu...) :P
Huckleberry, 27.01.2009 08:57[!]
Piotrek15 - tak to już jest, świat to globalna wioska. Działa to też w drugą stronę. Ta euforia, która była do niedawna również została "rozbuchana" przez media.
rafaello85, 27.01.2009 10:53[!]
Będą jaja gdy banki wycofają się ze sponsorowania... Jednak koncerny tytoniowe były najpewniejszymi partnerami biznesowymi.
Huckleberry, 27.01.2009 12:11[!]
rafaello - czas na Arabów. W WRC już są wszędzie. Pora na F1.
Piotrek15, 27.01.2009 14:10[!]
lepsi Arabowie w F1 niż brak F1 ;]
NEO86, 16.02.2009 13:13[!]
Zgadzam się z Piotrek15. Owszem na świecie jest kryzys ale napewno nie tak duży jak pokazują to w mediach
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca