|
|
|
|
|
|
Howett zasmucony decyzją Marmoriniego o odejściu z Toyoty |
"Sądzę, że tak naprawdę nie chciał odejść, a my nie chcieliśmy go stracić". |
|
•Marek Roczniak, 27 stycznia 2009, wyświetlenia: 1759 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Prezes europejskiego oddziału motosportowego Toyoty – John Howett przyznał, że był zasmucony decyzją Luki Marmoriniego o odejściu z japońskiego zespołu.
Włoch dołączył do Toyoty w 1999 roku i przez lata był szefem działu odpowiedzialnego za silniki Formuły 1 japońskiego producenta. Jednakże przed startem sezonu 2009 zdecydował się na opuszczenie zespołu mającego swoją siedzibę w Kolonii, ponieważ był sfrustrowany brakiem możliwości rozwijania silników.
Howett dodał, że Marmorini był także niezadowolony z podejścia Toyoty do rozwoju KERS. „Osobiście jestem bardzo zasmucony, że odszedł od nas.” – powiedział Howett w wywiadzie dla oficjalnej strony F1. „Myślę, że z jednej strony był sfrustrowany brakiem realnej możliwości rozwijania silnika, a z drugiej nie zgadzał się z naszymi niektórymi decyzjami strategicznymi – prawdopodobnie z naszym bardziej konserwatywnym podejściem do KERS”.
„Sądzę, że tak naprawdę nie chciał odejść, a my nie chcieliśmy go stracić, ale był na tyle niezadowolony z obecnej sytuacji, że w końcu zdecydował się na taki krok”. Howett jest jednak przekonany, że następca Marmoriniego – Kazuo Takeuchi także dobrze nadaje się do tej roboty: „Pan Takeuchi jest w stu procentach osobą z motosportu. Był zaangażowany w pierwotny program naszego samochodu, IRL i NASCAR, a więc jest absolutnym wyścigowcem”.
Źródło: Autosport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|