a gdyby policzyc czas starcony przez pierwszy safety car i problemy w boksie to juz za dobrze by to nie wygladalo
w Malezji już nie będzie żadnych złudzeń...
Jeżeli w Malezji będzie deszczowy wyścig, to może być bardzo ciekawie, bo o ile Button jest "wilkiem morskim" na torze, to chyba nie testowali auta podczas deszczu co nie?
„Barrichello starał się zmieść wszystkich z toru..." - prosto z mostu. To może być ich słabym punktem w tym roku, choć jestem trochę zdziwiony że tak to wyglądało. Chyba Baricz się trochę za bardzo "podpalił"... Jeśli się uspokoi to nie będzie mocnych na BG001... Przynajmniej jeszcze przez kilka wyścigów.
Mruk, 31.03.2009 13:14 | | |
W najblizsza sobote juz wszyscy beda mieli podwojne dyfuzory. Pozatym wszyscy ktorzy moga uzyja KERS ktory na tym torze juz MUSI sie oplacac. Jak wszyscy wiemy, BGP001 go nie ma i miec nie bedzie. Przewaga Brawn GP sie rozplynie...
"podwójny dyfuzor, który może dawać nawet około pół sekundy przewagi na okrążeniu na niektórych torach.
"
Czysto teoretycznie to znaczy, ze po 60 okrazeniachi Kubica majac taki dyfuzor jak Brown GP moglbybyc ok 30 sek z przodu. Czyli w wyscigu takim jak GP Australii na P1.
Mysle ze w GP Malezji Brawn GP zdecydowanie nie jest juz murowanym faworytem
A ja myśle że Button nie jechał na 100% możliwości więc Brawn dalej jest faworytem
Mruk, 31.03.2009 13:21 | | |
Ja mysle ze jechal na 100% conajmniej od polowy wyscigu. Brawn GP dobrze wiedzieli, ze jesli sie nic nie wydarzy to Kubica ich "polknie". Bylo to slychac w ich rozmaowach przez radio. Tyle, ze niestety cos sie jednak wydazylo...
Mruk - jeśli już tak dokładnie liczysz to policz stratę na SC. Bo gdyby nie SC to by nie było szans na dojście Buttona.
Mruk - obawiali się Kubicy, bo Polak jechał na twardszym ogumieniu, a Button na miękkim, które już radziło sobie coraz gorzej.
Więc tak naprawdę wiemy, że nic nie wiemy i trzeba poczekać jeszcze z 2 - 3 wyścigi z oceną formy Brawn GP.
Użycie KERSu w Malezji jak dla mnie nie jest tak oczywiste, bo nie wiem czy KERS w deszczu będzie dawać taką przewagę na prostych. Wiecie coś może na ten temat?
kERS bedzie dawac tyle samo w Malezji co w australii. (na suchym)
Jak na mnie na mokrym torze KERS będzie dawał nieco mniej niż na suchym, w końcu na mokro trzeba delikatniej z gazem to z KERSem będzie trzeba jeszcze delikatniej ;) A Nelsonowi zamontują zaślepkę zamiast przycisku:D
|