|
|
|
|
|
|
Red Bull wciąż nie ujawnił prawdziwego potencjału |
Horner jest pewien, że Vettel mógł wygrać ostatnie Grand Prix Bahrajnu. |
|
•Igor Szmidt, 28 kwietnia 2009, wyświetlenia: 2491 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Szef Red Bull Racing – Christian Horner uważa, że jego zespół stać na pokazanie się z jeszcze lepszej strony, niż w ostatnich kilku wyścigach. Sebastian Vettel po zwycięstwie w GP Chin i ukończeniu GP Bahrajnu na drugim miejscu przesunął się na trzecią pozycję w klasyfikacji kierowców.
Zwycięstwo w Szanghaju było pierwszym dla Red Bull Racing, a obecny lider mistrzostw Jenson Button pomimo swojego zwycięstwa w ostatnią niedzielę uważa, że to właśnie zespół z Milton Keynes jest teraz najszybszy, choć nie wprowadził jeszcze dwupoziomowego dyfuzora oraz kilku innych modyfikacji.
Horner potwierdza, że całkowity potencjał zespołu nie został jeszcze pokazany. „Myślę, że mamy dobry samochód” – powiedział. „Mamy w zanadrzu wiele nowych części i wciąż czekamy na dwupoziomowy dyfuzor. To jeszcze wczesne dni, lecz z pewnością zademonstrowaliśmy nasz potencjał zarówno w mokrych, jak i suchych warunkach”.
Horner dodał też, że jest przekonany o tym, iż Vettel mógłby wygrać ostatnie Grand Prix Bahrajnu, gdyby nie utknął za Lewisem Hamiltonem i Jarno Trullim na kilka okrążeń. „Można było zobaczyć, że podczas całego wyścigu byliśmy krok za Jensonem i mieliśmy też przewagę trzech lub czterech dodatkowych okrążeń na każdym przejeździe. Myślę więc, że przeskoczylibyśmy go podczas zjazdów do alei serwisowej. Trudno było jechać blisko za innymi bolidami, ponieważ powodowało to dość duże zniszczenie opon”.
„Zobaczyliśmy, że mamy dobrą formę, ale Jensonowi należą się gratulacje za wykorzystanie danej mu szansy. Toyota próbowała innej strategii, ale my byliśmy zadowoleni z miękkiej mieszanki. Sebastian starał się oszczędzać opony jak tylko mógł, jadąc za Trullim i Hamiltonem”.
„Wykonał świetną robotę, aby mając później przed sobą pustą drogę skorzystać z jeszcze dobrze zachowanych opon. Na samym końcu, jadąc na twardym ogumieniu nie mieliśmy żadnych problemów. Z boksów wyjechaliśmy 14 sekund za Brawnem, a podczas trzech okrążeń zmniejszyliśmy stratę do 9 sekund. Później oczywiście zaczęli oszczędzać swoje silniki”.
Źródło: Autosport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|