rmn, 03.05.2009 15:04 | | |
Dobrze, że jest ktoś kto tam wytłumaczy dlaczego żarówka świecii:P
Może własnie wiemy, że postęp nie polega na tym, że przychodzi pan inż i mówi: eee chłopaki przydało by się 15kg mniej a reszta kiwa głwoą i posłusznie wykonuje zadanie.
Mi się nadal wydaje, że te 15kg nie wzięło się stąd, że Ferrari nagla wynalzło nowe kosmiczne materiały tylko dlatego, że wydawało im się, że mieli wystarczającą ilość balastu.. ale życie pokazało coś innego.
Rozumiem, że te prace nad poprawą bolidu związane są z tym, że w swoim ostatnim sezonie w F1 Ferrari chce pokazać się z najlepszej strony ;)
Impuls, to nie test, to shake down.
ferrari jesli opracuje dyfuzor to ma szanse jesce na ms...
LOL, a BMW odchudziło bolid o 20kg ;-)
renegade > myślałem ze w tym sezonie jest też zakaz shake'ów...
@barteks:
Tiaaa, BMW również budowało F1.09 od połowy zeszłego sezonu i najwcześniej ze wszystkich zaczęli rozwijać KERS ;-)
mam pytanie czy BMW będzie mieć też nowy dyfuzor?(taki jak Brawn Gp, toyota,)
leo_, 04.05.2009 17:12 | | |
Chyba mozna było jeszcze odchudzić bolid, np przód. Widać jak RedBull ma cienki nos, może to m.in. o te kg chodzi?? Choc ferrari, z tego co pamiętam, ma chyba dość cieńki nos. Nie widziałem jeszcze, jaki w nowym BMW jest przód, ale ponoć wlaśnie jego zmienili, choć nie tylko.
A był gruby, oj gruby.
|